P艂yta P67 coraz trudniejszy wyb贸r

Data: 2011-03-21 11:47:57
Autor: diverek
P艂yta P67 coraz trudniejszy wyb贸r
Witajcie
Test贸w p艂yt na P67 coraz wi臋cej i im wi臋cej czytam tym bardziej nie wiem co wybra膰. Zale偶y mi na stabilno艣ci, dobrej wydajno艣ci w grach, niez艂ych (nie ekstremalnych) mo偶liwo艣ciach OC i cenie maksymalnie do 800z艂.
Zerkn膮艂em na:
http://tinyurl.com/4ga68jd
oraz
http://tinyurl.com/4fqk5jj
i powiem 偶e mam naprawd臋 mieszane uczucia.
Pocz膮tkowo kierowa艂em si臋 w Gigabyte UD4. Teraz widz臋, 偶e generalnie ca艂y Gigabyte s艂abo wypada w testach, no mo偶e za wyj膮tkiem UD7, ale jej cena jest kosmiczna i niewsp贸艂mierna do mo偶liwo艣ci.
Pyta艂em ostatnio o p艂yty ASRock, bo w testach wypadaj膮 ca艂kiem dobrze, no i s膮 zdecydowanie ta艅sze od konkurencji. My艣l臋 te偶 o MSI w wersji GD55 i ASUSie P8P67 w wersji podstawowej i Pro.
Jakie s膮 Wasze odczucia po tych testach?

--
Pozdrowienia
diverek

P艂yta P67 coraz trudniejszy wyb贸r