Płyta główna MS 7402 i Celeron D

Data: 2011-11-15 21:28:13
Autor: amfi
Płyta główna MS 7402 i Celeron D
Witam

Próbuję uruchomić stary komputer z użyciem płyty głównej MS 7402 (socket 478) (wygląda na Medion) oraz procesora Celeron D 2,4 GHz. Niestety uruchomienie nie powiodło się - po włączeniu zasilania bzyczek na płycie wydaje krótkie dźwięki (takie "pyknięcia" a nie "beep") w odstępie 1s (cały czas). Wczytując się w instrukcję do tej płyty znalazłem, że obsługuje "Intel® Pentium® 4 Northwood/Prescott". Wcześniej w pośpiechu założyłem, że również obsłuży wspomnianego Celerona D.

Pytanie: czy faktycznie ta płyta nie obsłuży Celerona D (który jest na jądrze Prescott) czy jest po prostu uszkodzona?

Pozdrawiam

Amfi

Data: 2011-11-16 09:42:02
Autor: Jacek Maciejewski
Płyta główna MS 7402 i Celeron D
Dnia Tue, 15 Nov 2011 21:28:13 +0100, amfi napisa³(a):

Pytanie: czy faktycznie ta p³yta nie obs³u¿y Celerona D (który jest na j±drze Prescott) czy jest po prostu uszkodzona?

IMO powinna obs³uzyæ. A p³ytê trza wyci±gn±æ, odkurzyæ, obejrzeæ przez lupê
i dopiero potem mo¿na "na stole" próbowaæ uruchomiæ w minimalnym konfigu.
Czy p³yta dobra czy nie, nie powiem, za ma³o obserwacji. Ale raczej
niedobra L)
--
Jacek

Płyta główna MS 7402 i Celeron D