PĹ‚yta indukcyjna porysowana

Data: 2013-10-31 18:16:46
Autor: Rentier
PĹ‚yta indukcyjna porysowana
Miał ktoś taki przypadek? rysy po czymś twardym- ziarno piasku kwarcowego czy coś.. czym to wypolerować, zalać?
jest w obszarze pola grzejnego

Data: 2013-11-01 23:14:59
Autor: Green
Płyta indukcyjna porysowana
W artykule <l4u39u$bc3$2@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

Miał kto¶ taki przypadek? rysy po czym¶ twardym- ziarno piasku kwarcowego czy co¶.. czym to wypolerować, zalać?
jest w obszarze pola grzejnego

Przepraszam za obcesowo¶c, ale poradzę;
kup sobie do domu kozę.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

Data: 2013-11-03 20:11:14
Autor: Rentier
W dniu 2013-11-02 00:14, Green pisze:
[...]

Dobrze,że przeprosiłe¶.
Na kreatywno¶ć dzieci nikt nie ma wpływu, rysa i juz.
Mam płytę i problem.

Data: 2013-11-03 13:47:52
Autor: ZbyszekZ

http://mebelki.zoni.pl/?s=2011.03.06

--
ZZ@private

Data: 2013-11-04 18:00:01
Autor: Green
W artykule <5c862b54-ccfb-4c22-a833-e3be29235cc0@googlegroups.com> ZbyszekZ napisal(a):

http://mebelki.zoni.pl/?s=2011.03.06

:)))

o to mi własnie chodziło :)))

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

Data: 2013-11-03 22:04:17
Autor: BQB
W dniu 2013-11-03 20:11, Rentier pisze:
[...]

Skoro dało się zarysować, to da się wypolerować, ale to potrwa sporo czasu - najtańszy ¶rodek to pasta do zębów. Ale współczuję tego polerowania, zwłaszcza, jak będziesz to robił ręcznie. Można też pożyczyć od kogo¶ polerkę do lakieru samochodowego i g±bkę i polerować, ale to też trochę czasu potrwa. Głęboka ta rysa?

Data: 2013-11-04 14:11:48
Autor: Green
W artykule <l5674f$r1l$2@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

[...]

A ja ci poradzę JESZCZE jeden raz: do pary kup se jeszcze krowę do domu.

Teraz gwoli wyjasnienia;
Mam płyte ceramiczn± wiele,wiele juz lat.
Garnki rózniste i patelnie sa po niej przesuwane.
Jakie¶ rysy ZAWSZE sie robi±.
Jak znam płytę ceramiczn±,naprawdę trudno ja zarysować tak, by było ja widać gołym okiem, bez przygl±dania sie z bliska.
Pytanie: CZYM to dziecko j± zarysowało?
Nożem do cięcia szkła???
Widi± noża tokarskiego?? Brylantem??

Daj zdjęcie tego zarysowania, by można je było ocenić.
Ja-  bez zdjecia- j± lekceważę.
Dlatego tak radzę: nie masz problemów.
Stwórz sobie większe, a zapomnisz o rysie.
Kuchnia nie jest do ogl±dania. ja się używa.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

Data: 2013-11-04 14:47:47
Autor: Jacek
W dniu 2013-10-31 18:16, Rentier pisze:
Miał ktoś taki przypadek? rysy po czymś twardym- ziarno piasku
kwarcowego czy coś.. czym to wypolerować, zalać?
jest w obszarze pola grzejnego
Spokojnie.
Pierwsza rysa zawsze najbardziej boli. Z kolejnymi będzie już łatwiej.
Polerowanie odradzam, bo będzie jeszcze bardziej widać, niż rysę, no chyba, że będzie Ci się chciało polerować samą rysę bez okolic np. wykałaczką plus pasta ścierna. Co do pasty, to patenty typu pasta do zębów raczej się nie sprawdzą. Szukaj pasty ściernej zaworowej (do docierania zaworów w silnikach). Są różne stopnie "ostrości od 0 najłagodniejsza do 3 najostrzejsza. Do dostania w warsztacie samochodowym. Plus do tego dwa kilo benedyktyńskiej cierpliwości.
Dla bezpieczeństwa brzegi rysy oklej taśmą, żeby nie zmatowić okolic rysy.
Jacek

PĹ‚yta indukcyjna porysowana