Płyty dla AMD obsługujące DDR2 i DDR3?

Data: 2011-09-02 15:43:32
Autor: Tans
Płyty dla AMD obsługujące DDR2 i DDR3?
Znalazłem płytę Asrocka ASRock N68C-S UCC obsługującą pamięci DDR2 i DDR3 (nie jednocześnie). Jest ona oparta na dość starych chipsetach NVIDIA® GeForce 7025 / nForce 630a.

Czy są jakieś nowsze konstrukcje zapewniające podobną obsługę pamięci dla procesorów AMD?

Tans

Data: 2011-09-02 16:34:11
Autor: Doxent

Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości news:4e60dd86$0$23126$c3e8da3$92d0a893news.astraweb.com...
[...]

o ile wiem to jedyny wynalazek swoją drogą dość ciekawy obsługujący prawie wszystkie procki. AM2/AM3
Miałem to nawet w rękach i komputer chodzi całkiem przyzwoicie, nawet bierze mało prądu jak na nvidię około 45W w spoczynku.
Jednak nie pozwoli puścić pamięci ddr3 na procku AM2 i AM2+ bo takowe nie mają kontrolera.

Płyty dla AMD obsługujące DDR2 i DDR3?