PACO, Amoeba, No Saint...

Data: 2012-03-13 03:38:57
Autor: Rafał Błęcki
PACO, Amoeba, No Saint...
Witajcie

Chcę kupić dobrą ramę do 1000PLN.
Znalazłem takie:
http://www.lemonbike.eu/no-saint-urian-czerwono-czarny-1760g.html
http://www.vtc-bikes.pl/product_info.php?cPath=45_65&products_id=1417
http://www.vtc-bikes.pl/product_info.php?cPath=45_65&products_id=578
Niestety nie znam tych firm i też niewiele znalazłem opinii na ich temat a tym bardziej co do ram.
Czy mieliście z nimi jakieś doświadczenia. Możecie którąś polecić albo zaproponować coś innego z pivotami?
Wizualnie podoba mi się PACO ale nie mam pojęcia czy to dobry sprzęt.

Data: 2012-03-14 09:50:59
Autor: Wojciech Waga
PACO, Amoeba, No Saint...
On 03/13/2012 11:38 AM, Rafał Błęcki wrote:
[...]

Napisz jeszcze ile masz wzrostu, ile ważysz i jak jeździsz.

pozdr.
w.

Data: 2012-03-14 05:53:16
Autor: Rafał Błęcki
PACO, Amoeba, No Saint...
178 cm
Miałem ramę Kellys 17 cali ale właśnie pękła przy główce. Rozmiar był ok.
W sklepie przymierzałem się do CUBEa 18 cali - też ok. 20 już było za dużo.

Potrzebuję bardzo uniwersalnej ramy.
Nie jeżdżę ostro, nie skaczę, nie ścigam się (może zacznę :) ale bardzo amatorsko)
Raczej lasy, pola, pagórki.
Raz lub dwa razy do roku 2, 3 tygodniowa trasa asfaltami i szutrem.

Znalazłem jeszcze takie coś ale też nie znam tych firm:
http://allegro.pl/rama-mtb-mod-pm-1-f-coppi-alu-440mm-17-32-039-039-i2185651022.html
http://allegro.pl/poison-zyankali-czarna-46-cm-bike-arena-i2205114058.html

Ramę właściwie sam sobie dobiorę, tylko co to za firmy? Może, na którąś w ogóle nie powinienem zwracać uwagi.

Data: 2012-03-14 14:58:33
Autor: Wojciech Waga
PACO, Amoeba, No Saint...
On 03/14/2012 01:53 PM, Rafał Błęcki wrote:
178 cm
Miałem ramę Kellys 17 cali ale właśnie pękła przy główce. Rozmiar był ok.
W sklepie przymierzałem się do CUBEa 18 cali - też ok. 20 już było za dużo.

IMHO rozmiar 18-19". (19" mają już zwykle 2 mocowania na bidon)

[...]

ja też nie znam tych firm, które pokazałeś (tutaj i przedtem).

Pozwolę sobie dołożyć 2 grosze odnośnie zmiany ramy:
* zwróć uwagę przy zakupie na ciąg przerzutki (dolny górny)
* sprawdź jaką średnicę ma sztyca, bo bywa różnie i może Cię czekać zakup nowej rury dodatkowo
* aluminiowa rama co waży 2kg to nie jest szczyt techniki
* dobrze jak ma profil "S" tylnego widelca bo mniej odkształca się przy hamowaniu i daje twardsze czucie hamulca

Trochę ram znajdziesz jeszcze tutaj:

http://velo.com.pl/produkty/?m=1

pozdr.
w.

Data: 2012-03-14 14:27:42
Autor: rmikke
PACO, Amoeba, No Saint...
Dnia Wed, 14 Mar 2012 14:58:33 +0100, Wojciech Waga naskrobał/a:

[...]

Ej, no bez przesady, firma Poison jest dosc znana.

A i ta rama mi sie akurat podoba.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-15 22:48:42
Autor: pablo eldiablo
PACO, Amoeba, No Saint...
Rafał Błęcki <rafal.blecki@gmail.com> napisał(a):
178 cm
Mia=B3em ram=EA Kellys 17 cali ale w=B3a=B6nie p=EAk=B3a przy g=B3=F3wce. R=
ozmiar by=B3 ok.
W sklepie przymierza=B3em si=EA do CUBEa 18 cali - te=BF ok. 20 ju=BF by=B3=
o za du=BFo.

Potrzebuj=EA bardzo uniwersalnej ramy.
Nie je=BFd=BF=EA ostro, nie skacz=EA, nie =B6cigam si=EA (mo=BFe zaczn=EA :=
) ale bardzo amatorsko)
Raczej lasy, pola, pag=F3rki.
Raz lub dwa razy do roku 2, 3 tygodniowa trasa asfaltami i szutrem.

Znalaz=B3em jeszcze takie co=B6 ale te=BF nie znam tych firm:
http://allegro.pl/rama-mtb-mod-pm-1-f-coppi-alu-440mm-17-32-039-039-i218565=
1022.html
http://allegro.pl/poison-zyankali-czarna-46-cm-bike-arena-i2205114058.html

Ram=EA w=B3a=B6ciwie sam sobie dobior=EA, tylko co to za firmy? Mo=BFe, na =
kt=F3r=B1=B6 w og=F3le nie powinienem zwraca=E6 uwagi.

Kilka sezonów jeździłem (m.in. maratony) na ramie Poison, co prawda full,
model Morphium. Muszę przyznać, że na prawdę była porządnie wykonana, staranne
spawy, wzmocnienia tam gdzie trzeba, gdzie  nie trzeba - odchudzona... Ramę
sprzedałem w bardzo dobrym stanie. Myślę, że firma jest godna polecenia.

Data: 2012-03-19 15:37:56
Autor: Rafał Błęcki
PACO, Amoeba, No Saint...
Dziękuję za podpowiedzi.
Skłaniam się w kierunku Poison ale znalazłem jeszcze ramy RDR. To też niemiecka firma. Ramy są bardzo lekkie i mają 5 letnią gwarancje, tylko nikt nie może mi powiedzieć jak z ich sztywnością. Znacie je?
http://www.fun-sport.org.pl/node/82

PACO, Amoeba, No Saint...