PAD go ułaskawi jeszcze przed ogłoszeniem wyroku

Data: 2017-07-11 13:02:40
Autor: boukun
PAD go ułaskawi jeszcze przed ogłoszeniem wyroku
Pewnego dnia Marcin P. zawiózł ją do nowego mieszkania pod pretekstem chęci kupna lokalu. Okazało się, że w mieszkaniu przebywały inne kobiety, które świadczyły usługi seksualne. - Dał mi telefony, powiedział, że to są telefony z ogłoszeniami, że mam umawiać klientów na spotkania towarzyskie - przyznała Agnieszka P i dodała, że jej partner zmuszał również ją do prostytucji.

- Byłam bardzo przerażona i wystraszona tym wszystkim. Potem w domu mówiłam mu, że ja tam nie chcę jeździć, ale on tego nie słuchał - mówiła pani Agnieszka. Mężczyzna straszył ją, że zaraz po urodzeniu zabierze jej dziecko, jeśli nie będzie robiła tego, co jej każe.

Reporterce "Uwagi" wyznała, że seks z klientami uprawiała do siódmego miesiąca ciąży. Po porodzie kobieta nie chciała wracać do "pracy". Wtedy Marcin P. wpadał w furię, miał również grozić, że zaatakuje jej córkę. - Chciał wyrwać mi małą z rąk i zrzucić ją ze schodów. Pokazać, że jak nie będę posłuszna, to zrobi jej krzywdę - tłumaczy kobieta.

Mężczyzna miał krzyczeć do Agnieszki P.: "Brudna szmato, wypier... do burdelu, tam jest twoje miejsce". Groził też, że wyrzuci ją z domu. - Przychodził o dwudziestej czwartej do domu, od razu krzyczał: "Wstawaj, brudna szmato, nie będziesz spać". Dochodziło do rękoczynów. Marcin P. bił partnerkę przy dzieciach. Podejmował za nią wszystkie decyzje. - Wszystko robione było tak jak on to sobie wymyślił. Tak zaplanował i tak miało być. Wstajesz - idziesz. Nie dyskutujesz. Idziesz, nie zadajesz pytań żadnych. Po prostu idziesz - mówi w "Uwadze" pani Agnieszka. To on również zadecydował o tym, że wezmą ślub w 2009 roku.

http://wawalove.pl/Zona-asystenta-europosla-PiS-maz-zmuszal-mnie-do-prostytucji-przez-8-lat-Mowil-brudna-szmato-wypier-do-burdelu-a26679

Obserwateur 1 godzinę temu
Jeżeli sąd udowodni asystentowi europosła, że był sutenerem, to ... asystent awansuje na europosła, gdyż PAD go ułaskawi jeszcze przed ogłoszeniem wyroku. Tak się stanie, jeżeli tylko będzie on wierny ideologii partii europosła.

PAD go ułaskawi jeszcze przed ogłoszeniem wyroku