PADI Discover Scuba - Kraków

Data: 2011-06-23 08:36:36
Autor: Pszemol
PADI Discover Scuba - Kraków
Czy któryś z klubów/baz nurkowych w Krakowie lub okolicach ma
w programie szkoleń coś takiego w ciągu dwu następnych tygodni:
http://www.padi.com/scuba/padi-courses/diver-level-courses/view-all-padi-courses/discover-scuba-diving/default.aspx
Chciałbym dzieciaki 10-12lat zarazić nowym hobby, nie wiem czy im
się spodoba...  :-) Chciałbym aby się ubrały w "sprzęty" i pooddychały
chwile przez AO pod wodą. Gdzie do kogo się udać w tej sprawie?

Data: 2011-06-27 01:02:44
Autor: jacekplacek
PADI Discover Scuba - Kraków
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
[...]

Po czym odpiszesz, że zrobiły już w Kaliforni? Weź sie puknij w łeb.

Data: 2011-06-29 13:33:42
Autor: Pszemol
PADI Discover Scuba - Kraków
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iu8krk$eom$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jacuś, o co Ci chodzi, słonko? Piszę wyraźnie że interesuje mnie Kraków.

PADI Discover Scuba - Kraków