Data: 2013-01-16 13:33:09 | |
Autor: spaceman | |
PAJERO 3.5l VS 3.8l | |
Witam,
Zastanawiam sie nad kupnem Mitsubish Pajero 7seater, w topowej konfiguracji i teraz mam zagwozdzke ktora wersje wziac, czy 3.5l czy 3.8l. Nie chodzi o wzgledy ekonomiczne ale praktyczne (roznica w cenie to kilka tysiecy pln). Czytalem, ze 3.5l lepiej sie zbiera na poczatku ale ma dziure miedzy 50-100km/h i strasznie wolno przyspiesza, natomiast 3.8l jest wolniejszy na starcie, ale lepiej dociaga do 100. Czy ktos z Was jezdzil tymi dwoma wersjami? Chodzi o wersje benzynowa, z automatyczna skrzynia biegow (3.5l ma tylko 4 biegi, 3.8l ma 5). Ewentualnie co byscie polecili w tej samej grupie oprocz Pajero. Od razu zaznaczam, ze nie mieszkam w Polsce. Z ciekawosci sprawdzilem ile takie auto kosztuje w Polsce i sie mocno zdziwilem. Dwukrotna roznica w cenie w stosunku do tego gdzie jestem. Pozdrawiam spaceman |
|
Data: 2013-01-16 11:07:48 | |
Autor: Zebind | |
PAJERO 3.5l VS 3.8l | |
Ewentualnie co byscie polecili w tej samej grupie oprocz Pajero. Od
razu zaznaczam, Poza Pajero godna uwagi jest Toyota Land Cruiser. Gdzie jestes - Usa, Kanada? Po co Ci super przyspieszenie na starcie skoro najczesciej dobre przyspieszenie wazne jest (wyprzedzanie) wlasnie w granicach 50-100 km/ h. |
|
Data: 2013-01-16 14:14:43 | |
Autor: spaceman | |
PAJERO 3.5l VS 3.8l | |
On 2013-01-16 10:07:48 +0000, Zebind said:
Ewentualnie co byscie polecili w tej samej grupie oprocz Pajero. Od Land Cruiser jest za drogi w wersji, ktĂłra by mnie interesowaĹa. Tego Pajero w najbardziej topowej wersji prosto z salonu mam za 100k PLN. Co do przyspieszenia to w sumie racja. Pytam o to, bo to bardzo wazne, biorac pod uwage, ze wiekszosc drug tutaj ma po 5-10 pasow w jedna strone i wysokie limity predkosci... Mieszkam w Dubaju. Pozdrawiam spaceman |
|