PALIKOT CZAS NA TWOJE BADANIA U WENEROLOGA

Data: 2009-11-19 12:02:50
Autor: cytryna
PALIKOT CZAS NA TWOJE BADANIA U WENEROLOGA
SE nr 271 z 19.11.2009
Lech Kaczyński opuścił wczoraj późnym popołudniem warszawski szpital wojskowy. Jeszcze z przezięieniem, ale po serii KOMPLEKSOWYCH BADAŃ CAŁEGO ORGANIZMU. Według medyków, jego STAN ZDROWIA JEST DOBRY...Nie ma powodów do niepokoju zapewnia prezydncki lekarz dr Wojciewch Lubiński.Chciałbym mieć takie zdrowie jak prezydent-mówi dr Lubiński.
No Palikot teraz na ciebie kolej, wsadź swojego ptaszka do skrzyneczki i jazda
do wenerologa, niech sprawdzi które to stadium syfilisa.W ramach kompleksowych badań jeszcze konieczna jest wizyta u psychiatry, specjalisty od chamstwa wrodzonego. Pokaż pajacu jaki z ciebie Belzebub biłgorajski z ciężką skazą alkoholiczną.

Data: 2009-11-19 14:03:53
Autor: jerzyn

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
[...]

Gościu z językiem polskim masz problemy, o stanie zdrowia się nie
wypowiadam, ale widać ze coś jest na "rzeczy" jak tacy specjaliści są
zatrudniani do obrony rzeczonego .

Data: 2009-11-19 14:12:39
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Nov 2009 14:03:53 +0100, jerzyn napisał(a):

Gościu z językiem polskim masz problemy, o stanie zdrowia się nie
wypowiadam, ale widać ze coś jest na "rzeczy" jak tacy specjaliści są
zatrudniani do obrony rzeczonego .

Ot kociołek się wziął za przyganianie garnkowi...
Ty też masz ćwoku problemy, może cię nikt nie poinformował, że w j.polskim
są przecinki? I, że zwracanie uwagi jest niegrzeczne?
Boszz, co za hołota tu się złazi, zero kultury...
Piotr

Data: 2009-11-19 15:29:00
Autor: jerzyn
PALIKOT CZAS NA TWOJE BADANIA U WENEROLOGA
Odpowiem Ci w Twojej formie, biedny jesteś bo myślisz ze cos wiesz więcej, a to tylko magiel i buractwo  ...
Zadowolony ?

Data: 2009-11-19 15:54:38
Autor: cytryna
PALIKOT CZAS NA TWOJE BADANIA U WENEROLOGA

Nastały takie czasy i taki spodni krój, ze czy to młody czy to stary odzywa sie jak ch..Uwagi w sprawie języka przesyłam do redakcji Super Expressu z tej
bowiem gazety pochodzi komunikat o zdrowiu pana Prezydenta. Natomiast sugestia
podleczenia syfa, dziedzicznego bądź nabytego przez idola ogórów dotknietych chcicą, pochodzi ze źródeł dobrze poinformowanych. Swoja drogą Palikotowi w towarzystwie byłoby raźniej dzwigać narząd do badania - to tylko nieśmiała propozycja do rozważenia przez obrońców. Widać, że coś jest na "rzeczy" jak tacy specjaliści są zatrudniani do obrony rzeczonego Palikota.

Data: 2009-11-19 16:51:29
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Nov 2009 15:29:00 +0100, jerzyn napisał(a):

Odpowiem Ci w Twojej formie, biedny jesteś bo myślisz ze cos wiesz więcej, a to tylko magiel i buractwo  ...
Zadowolony ?

To ty powinieneś chyba sobie odpowiedzieć, czyś zadowolony.
Ja bym nie był.
Piotr

Data: 2009-11-19 14:32:42
Autor: konserwator
[...]

o9n ma kile - ostatnie stadium rzuca sie na musk....
jak piperzykoskiemu i Klameckiemu...,.

PALIKOT CZAS NA TWOJE BADANIA U WENEROLOGA