PALIKOT PRZEZYDENTEM ?

Data: 2010-01-14 10:12:54
Autor: Neko
PALIKOT PRZEZYDENTEM ?
Cos mi sie wydaje, ze Palikot pracuje na prezydenture.

W tym durnym kraju wszystko jest mozliwe.

Data: 2010-01-14 13:47:32
Autor: boukun
PALIKOT PRZEZYDENTEM ?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:himntr$f9i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cos mi sie wydaje, ze Palikot pracuje na prezydenture.

W tym durnym kraju wszystko jest mozliwe.

Z tych serwowanych nam obecnie, byłby najlepszym kandydatem... i niezależny... i Polak...

boukun

Data: 2010-01-14 14:22:58
Autor: Neko
PALIKOT PRZEZYDENTEM ?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w

Z tych serwowanych nam obecnie, byłby najlepszym kandydatem... i niezależny... i Polak...

Polak z wibratorem. :)

Myslisz, ze jak zostanie preziem to kazdemu Polakowi zaordynuje
wibracje ?

Data: 2010-01-14 14:33:15
Autor: boukun
PALIKOT PRZEZYDENTEM ?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hin62u$56j$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przynajmniej jak nie może być lepiej, to niech będzie smieszniej...

boukun

PALIKOT PRZEZYDENTEM ?