PAMIETNIK Z PODROZY INETRNETOWYCH ( moje ostatnie wakacje zostaly poswiecone im)

Data: 2010-10-14 12:39:42
Autor: AC
PAMIETNIK Z PODROZY INETRNETOWYCH ( moje ostatnie wakacje zostaly poswiecone im)
PAMIETNIK Z PODROZY INETRNETOWYCH ( moje ostatnie wakacje zostaly
poswiecone im)

Z ostatniej chwili:
"> Jestem nowym jeszcze nie obywatelem księstwa Sarmacji.
Nazywam się Mateusz Quadina, studiuje informatykę i
zawodowo zajmuje się programowaniem. Zainteresowałem się
Sarmacją już bardzo dawno temu, ale niestety nie miałem
czasu się zająć tym tematem poważniej. Chciałbym
wnieść tutaj dużo pozytywnej energii i moc pomysłów na
rozwój.

Najbardziej przydatny rodzaj człowieka w tym kraju. Witam! "
TO JEST NOWA GRUPA INTERNETOWA NA GOOGLE.

OD WCZORAJ ZALOZONO TYSIACE NOWYCH BLOGOW
KTORE ZAPATRUJA SIE TERAZ NA GRUPY GOOGLE.

JAK BEDZIEMY PRAKTYKOWAC PROSTY WYBOR GRUPY LUB TEMATU
PRZY TAKIEJ ROZNORODNOSCI? ZAUWAZYLAM ZE SEARCH BY KEYWORD
POPRAWIA SIE ALE WCIAZ MA DUZO USTEREK. ( juz blyskaja rozwiazania)

ODKRYLAM TEZ WIELE CIEKAWOSTEK POD BLOGAMI, KTORE MAJA
ALBO 'ANSWERS' ALBO 'QUESTIONS' W NAGLOWKU. PRZYPOMINA MI TO SYTUACJE,
KIEDY POLSKA SPOLECZNOSC W USA MOZE ROZWIAZAC NIEMAL KAZDE PYTANIE NA
TELEFON, NIEZNAJOMI NIEKONIECZNE ODRZUCAJA ROZMOWE - PRZYNALEZNOSC DO
SPOLECZNOSCI ZOBOWIAZUJE; A NASI KONTERLOKUTORZY WCIAZ OTWIERAJA TEN
SAM 'CHOKOJERKER'
   ( AUTENTYCZNE - TA MASZYNA ZROBIONA W POLSCE NIGDY NIE ZOSTALA
OTWORZONA W USA Z POWODU NADMIERNEJ DUMY - NIE BYLO SPOSOBU NA
ZAPYTANIE JESZZCE RAZ, NAWET ZA 1 MLN., KTORY CONDI ZAPLACILA ZA
MASZYNE A JAK OTWORZYC, BO ODPOWIEDZ BYLA - 'PLEASE USE THE STANDDARD
LICENSED  ENGEENIERING KEY"; TO SPOWODOWALO ZATRUDNIENIE 'CONTROL
ENGEENIER' W HARWARD UNIVERSITY A NIE OTWORZEN IE CHOCOJERKER.)

TA OSTATNIA PROBKA DOPIERO DOSTANIE SIE DO 'SARMACJI'

Inne wydarzenie po drodze to jak zrobilismy konkurs w FIVU ( First
Independent Virtual University) in description and application of the
fluid sets; and one contestants tried to do
the set distribution of nr 7 ( attention numbers in the 3 D are not of
equal space, please do not repeat any), the internet operationg system
"help" of one of the program przyjal to do siebie
i zrobil taka dystrybucje. Podam ja po ogloszeniu konkursu. To jest
bardzo duze osiagniecie.
Mozliwe ze rozwiazyje niemal wszyskie dziury /glitches/ w internecie.

 W tym ze przypadku opisanie zjawiska intenetowego bylo niemozliwe bez
'wejscia' do tyego zjawiska i odpowiedz zotala uzyskana zaraz. TO JEST
COS NOWEGO W SPOLECZNOSCI INTERNETOWEJ ALE NIE NIE PRZEWIDYWALNE. Z
POWODU ZAZDROSCI TYCH, KTORZY NIE MAGA SOBIE POZWOLIC ANI NA PODROZE
ANI NA ODKRYCIA INTERNETOWE, MUSIMY ZACHOWYWAC PEWNA PRYWATNOSC. MAMY
NADZIEJE ZE TO JEST TYLKO CZASOWE I ZE PODOBNIE JAK Z REALNYMi
PODROZAMI, ZAGADNIENIE SAMO UPADNIE - NIE BOIMY SIE DZIS PODROZOWAC BO
JAKIS NUT NIE UMIE ZALADOWAC SAMOLOTU.

Wstydze sie wspomniec tez ze albo Krolowa albo jacys jej poplecznicy
spowodowali ten wybuch blogow i /lub grup sciagajac ogromna uwage
legislacji i armii ( z wiecej niz jednego kraju), ktore same teraz
nawijaja w internecie, aby wszystko posprawdzac jesli nie
podkontrolowac.

Ktos tez mial nadzieje w zamknieciu internetu albo przynajmniej
niewsgroups.

Inna grupa,ktora zawsze mnie podglada pozazroscila innej organizacji
'Ciemnogrod' jak moze byc taka grupa zorganizowana i zaczela
wprowadzac 'sign in' in the free for all parking zone
w internecie bo nie rozpoznaja jeszzce co jest co tutaj.

'Ciemnogrod' jest jedna z najstarszych poslkich group. Ma teraz
ogromna wartosc
informacyjna. Nie kazdy bedzie Ciemogrodzianinem i nie kazdy bedzie
zamykal
 swoje czy innych internetowe klatki. Nie-sartmacja niczego takiego
jeszcze
 nie akceptuje.

Pisze po polsku bo to juz miedzynarodowy jezyk internetu. Nie
wiedzilismy nic takiego a
tu od Wschdniej Rosji do Zacodniej Japonii, Poludniowej Azji i
Labladoru, slowniki sa czesto ignorowane. Senat USA jest na bierzaco -
jesli pisze tu, oni moga sciagnac na ich grupe, oczywiscie bedz
pytania :)) czesto to sa ci sami co beda pozniej zamykac inne grupy,
ale nie nadajelo. Jak to sie stalo?

Inni sa blisko zawalu mimo, ze tlumaczylismy ze nie bedziemy zamykac
internetu.
Prosze tez spradzic "humor', ktory ma sie dobrze dzieki tym nowym
podrozniczym
kontrastom.

PAMIETNIK Z PODROZY INETRNETOWYCH ( moje ostatnie wakacje zostaly poswiecone im)