PAN MIAŁ 36 RACHUNKÓW BANKOWYCH

Data: 2019-01-23 12:40:48
Autor: boukun
PAN MIAŁ 36 RACHUNKÓW BANKOWYCH
Żona Pawła Adamowicza oskarża rząd i "reżimowe media" o zainspirowanie mordercy jej męża. - Paweł był grillowany żywcem - powiedziała Magdalena Adamowicz. Mówiłła, że w ostatnich miesiącach jej rodzina żyła w strachu.

Żona Pawła Adamowicza uważa, że zginął on w wyniku mordu politycznego. - Ten człowiek nie dostał konkretnego zlecenia, ale ta mowa nienawiści, też politycznej, spowodowała, że tak, a nie inaczej się zachował - powiedziała.

Na te słowa zareagował poseł PiS Tadeusz Cymański, który był gościem programu "Wydarzenia i Opinie" w Polsat News. Powiedział, ze przyjmuje je ze smutkiem, ale i z pokorą.

Podkreślił jednak, że "to mówi wdowa, która została dotknięta straszliwą tragedią". - Byłbym ostatnim, który ośmieliłby się to przyjmować inaczej niż z pokorą. Natomiast uważam, że tak twardy, bezwzględny sąd, że ktoś jest winny za śmierć, to jest bardzo ciężkie oskarżenie - skomentował.

Dodał także, że "każdy ma w tym swój udział, bo za nieszczęścia jesteśmy wszyscy odpowiedzialni". - Atmosfera obecna w Polsce od lat, negatywnie wpływa na postawę ludzi zdrowych i niezdrowych psychicznie, to jest fakt - powiedział Cymański.

Jego zdaniem jednak publiczne przypisywanie komuś win to nie jest dobry kierunek. - Każdy musi wziąć swoją cząstkę, nawet jeżeli sam w tym nie uczestniczył, musimy to poczuć - stwierdził.

https://wiadomosci.wp.pl/mocne-slowa-adamowicz-cymanski-odniosl-sie-do-zarzutow-pod-adresem-pis-6341529777157761a

Piotr
1h temu

Liczę że pani wdowa pozwoli prokuraturze wyjaśnić dziwny majątek śp męża - byłoby uczciwie bo to młody Wałęsa krzyczał o walizkach z pieniędzmi !!! wściekły atak na Pis i TVP to próba ukrycia prawdy, najlepszą obroną jest atak !!

Karol
1h temu

DZIWNA TA ŻAŁOBA, MNIE ŻAŁOBA KOJARZY SIĘ ZE SMUTKIEM, SZUKANIEM SPOKOJU I ZACISZA, ROZMYŚLANIEM I POKORĄ A TU PŁOMIENNE MOWY, PIĘKNE KREACJE, ATAKI, OSKARŻENIA A PRZECIEŻ TO JESZCZE PLATFORMA WSZCZĘŁA ŚLEDZTWA O ZATAJENIE MAJĄTKU, PAN MIAŁ 36 RACHUNKÓW BANKOWYCH

wow
1h temu

Pasożyt co wydaje ukradzione pieniądze w Londynie i w Ameryce ma czelność narzekać , na co narzekasz pudernico żeby narzekać najpierw zwróć ukradzione dobra !!

Data: 2019-01-23 03:49:37
Autor: Bruno Brunowski
PAN MIAŁ 36 RACHUNKÓW BANKOWYCH
W dniu środa, 23 stycznia 2019 12:40:52 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
"- Moją uwagę zwróciło to, że ma pan 36 kont bankowych.

- To prawda.

- Rany boskie, aż tyle?! Umie pan je wszystkie wymienić

- Wiem, że połowa Polaków nie ma w ogóle kont w banku, więc to może dziwić. Mam trzy kredyty, więc to są już trzy konta. Do pewnego momentu zakładaliśmy też konta na lokaty bankowe i każda z nich to osobne konto. Nie ma w tym więc niczego tajemniczego, to wynika z mojej umiejętności poruszania się po rynku finansowym. "

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pawel-adamowicz-mam-kont-w-bankach-ale-to-nic-aa-t1A7-kqu1-i513.html

--
Bruno

Data: 2019-01-23 13:02:44
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Ator
26 min. temu

Do dzieci na cmentarz do garów oraz TVN - u
Dośc wystarczająco nas ta pani kosztowała lot do Londynu extra
Pogrzeb itp. teraz rozliczyć konta mieszkania i wysłać do normalnej roboty

Data: 2019-01-23 13:32:50
Autor: Pisiorowy Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Do dzieci na cmentarz do garów oraz TVN - u
Dośc wystarczająco nas ta pani kosztowała lot do Londynu extra
Pogrzeb itp. teraz rozliczyć konta mieszkania i wysłać do normalnej roboty

napisała to taka sama życiowa pierdoła jak bekon

ps. odpiszę ci bo wszyscy ignorują

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-23 15:08:58
Autor: boukun
Użytkownik "Pisiorowy Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak, tak, Bruno Brunowski itd. piździak....

boukun

Data: 2019-01-23 14:21:42
Autor: Pajdak
samolot z Londynu

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q29l5l$r39$2gioia.aioe.org...
Dośc wystarczająco nas ta pani kosztowała lot do Londynu extra

Z tego co pamietam samolot do Londynu wysłam rząd  czyli minister zdrowia,
ktory jako jeden z niewielu z PiS (+ prezydet, premier, Sasin) zachował sie przyzwoicie.

--
Pajdak

Data: 2019-01-23 15:10:38
Autor: boukun
samolot z Londynu
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

POPiS, POPiS, pajdak, osrali się ze strachu... :)

boukun

Data: 2019-01-24 10:38:37
Autor: Pajdak
samolot z Londynu
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

W czasie wydarzen gdanskich przebywalem na Tajwanie więc znam relacje
jedynie z polskich portali. Nie wiem czy "posrali" się ze strachu w każdym razie
zachowali się przyzwoicie w przeciwieństwie to takich gnid jak ty.

--
Pajdak

Data: 2019-01-24 02:45:29
Autor: Zenek Kapelinder
samolot z Londynu
Razem z kolega z lozka obok tam byles, Napoleonem.

Data: 2019-01-24 11:03:04
Autor: boukun
samolot z Londynu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mafia POPiS jest zawsze przyzwoita :)

boukun

Data: 2019-01-24 13:19:04
Autor: Pajdak
samolot z Londynu
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2c2gq$1hof$1gioia.aioe.org...
[...]

Chcesz powiedzieć, że w/w to mafia?

--
Pajdak

Data: 2019-01-23 14:30:41
Autor: Pajdak
rachunki bankowe - cudowne rozmnazanie sie
Żona Pawła Adamowicza oskarża rząd i "reżimowe media" o zainspirowanie
mordercy jej męża. - Paweł był grillowany żywcem - powiedziała Magdalena
Adamowicz. Mówiłła, że w ostatnich miesiącach jej rodzina żyła w strachu.

Bylem w Gdansku wielokrotnie i wiele slyszalem na temat P.Adamowicza.
Rozmawialem z wieloma ludzmi i 100% tych ktorzy pluli na niego okazywala sie
zwolennikami PiS. O tym jakie bzdury wygadywali nie wspomne. Zrodlo ich
"rewelacji" to TVPiS i Trwam.

Jak sadziesz, gdyby śp. P.Adamowicz był takim skurwysynem jakim chcecie go
widziec to dlaczego na jego pogrzeb m.in przybył prezydent (PiS), premier
(PiS), Sasin (PiS)? Malo tego, prezyden RP przystapil do komunii!  Byli
wszyscy wazni oprocz własciela kota.

O czym to swiadczy. Skomentuj, a nie posluguj sie wpisami platnych parobkow.

--
Pajdak

Data: 2019-01-23 15:21:20
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ze strachu, ze strachu pajdak, osrali się ze strachu...

boukun

Data: 2019-01-23 16:02:37
Autor: u2
W dniu 23.01.2019 o 15:21, boukun pisze:
[...]

ba, Adamowicz zarzuty miał postawione za czasów PO, dlatego PO miało swojego kandydata Jarka Wałęsę, który przepadł z kretesem w pierwszej rundce:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-23 08:24:09
Autor: Zenek Kapelinder
rachunki bankowe - cudowne rozmnazanie sie
Czyli wyborcy woleli wybrac potencjalnie umoczonego kandydata niz rekomenowanego przez pelo. Dobrze to nie wrozy pelo w tegorocznych wyborach do sejmu.

Data: 2019-01-24 10:29:56
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q29t91$t3$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie mów świniopasie, osrali się? To mamy az tak strachliwego prezydenta i premiera?
Kogo się tak boją? Boga czy Nowogrodzkiej?

--
Pajdak

PAN MIAŁ 36 RACHUNKÓW BANKOWYCH