PAN h RABI a KOMOROWSKI ma dziwne powi±zania

Data: 2014-10-28 10:59:12
Autor: szklanynocnik
PAN h RABI a KOMOROWSKI ma dziwne powi±zania
 u¿ytkownik boukun napisa³:

PAN h_RABI_a KOMOROWSKI ma dziwne powi±zania i niejasne kontakty nie tylko z WSI, ale te¿ z antypolsk± masoneri± ¿ydowsk± z nacjonalistycznej, syjonistycznej organizacji ¿ydowskiej B'nai B'rith Lo¿a Polin.

Ja pierdziu, tyle tych agencji, towarzystw, fundacji ktore
maja "poprawiac" jakos polskiej demokracji:) Tylko kasa sie nie zgadza i wszystkie mozliwe podatki w gore:)

Ciekawi mnie jedna rzecz, na ile polacy musza zostac wydupczeni
przez ameryke, aby zydostwo uznalo, ze polacy i zydzi juz dostatecznie sie do siebie zbli¿yli. Widze w tym zblizeniu
raczej stosunek analny niz milosc:)

Pozdro:)

PAN h RABI a KOMOROWSKI ma dziwne powi±zania