PANDA co to za silnik 69KM i czy warto?

Data: 2011-03-10 07:52:17
Autor: Jackare
PANDA co to za silnik 69KM i czy warto?
Użytkownik "alex" <onet@wp.pl> napisał w wiadomości news:il5hk9$hr8$1inews.gazeta.pl...

Planując kupić nowy mały miejski samochód (~25kpln) warto się rozglądnąć za czymś innym ?

Kiedyś wymieniłem w firmie wszystkie pandy na kia picanto i była to dobra decyzja, także rozeznaj kia picanto/hyundai i10. Chyba zresztą w tym segmencie jest teraz coś nowego - nie wiem nie jestem teraz na bieżąco

Data: 2011-03-10 09:11:09
Autor: Michał Gut
[...]

mniejsza awaryjnosc? niższe koszty utrzymania?nie wiem jak teraz ale swego czasu byly duze jazdy z serwisami i czesciami do kia. poprawilo sie w tej materii cos?

PANDA co to za silnik 69KM i czy warto?