PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM

Data: 2010-05-02 16:21:33
Autor: cytryna
PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM
Kto się boi Jarosława Kaczyńskiego:
1.spiskowcy i mordercy prezydenta Lecha Kaczyńskiego oraz pozostałych 95 osób,
2.zakonspirowani agenci SB, UB, WSI IW, GRU KGB, STASI, MOSADU działający na szkodę Polski,
3.oszuści lustracyjni z TW Bolkiem na czele,
4."prywatyzatorzy" z KLD, UW, PO czyli złodzieje mienia narodowego,
5.płatni agenci wpływu z massmediów polskojęzycznych,
6.fałszywe autorytety z salonu GWna i WSI24,
7.płatni kpiarze, opluwacze oraz kanalie identyfikujące się z PO i ZSL.
Dla tej bandy nie będzie zmiłuj się, czeka was taki los jaki zgotowaliście ekipie Prezydenta Kaczyńskiego!

Data: 2010-05-02 08:16:44
Autor: Antenka
On 2 Maj, 16:21, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

Pełna zgoda Cytrynko. Gacie pełne strachu, jak ktoś kiedyś mawiał..
Stąd plądrowanie biur, mieszkań ofiar zamachu śp. A.Szczygło, J,
Kurtyki, Zb. Wassermanna. Wczoraj splądrowali mieszkanie posłanki PiS
- dziwne, że nic nie zginęło, ale co zapluskwili to zapluskwili.
Nie z nami takie numery mr Komunowski herbu "układ"!

Antenka

"Komunowski pod trybunał stanu za złamanie Konstytucji RP"!

Data: 2010-05-02 08:58:34
Autor: INF
[...]

na takie włamania bierze się skaner i aparat cyfrowy,
to nie było włamanie rabunkowe,

Data: 2010-05-02 18:38:17
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cc7583a-1b8f-456f-8d24-a61447c22026q30g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Matko Boska !! przeciez wy jestescie autentycznymi idiotami !!.

cyc

Data: 2010-05-02 21:22:53
Autor: karwanjestdebilem
PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Matko Boska !! przeciez wy jestescie autentycznymi idiotami !!.

Popłakałem się ze śmiechu!!! Ameryki,Cycu nie odkryłeś, ale masz 100 % racji.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-03 08:48:49
Autor: cirrus
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrk9q1$u71$1news.onet.pl...
[...]

Nie autentycznymi tylko dyplomowanymi.

--
stevep

Data: 2010-05-03 08:47:45
Autor: cirrus
[...]

Kretynka z kretynem zawsze w zgodzie.

--
stevep

Data: 2010-05-02 16:56:25
Autor: Dlugasxx
On 5/2/2010 7:21 AM, cytryna wrote:
[...]

zabawny kmieciu jestes... siej panike lepiej swojej babie pod pierzyna...

Data: 2010-05-02 18:00:56
Autor: MH
PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM
Dobry tutuł wątka , ten facet jest naprawdę niebezpieczny ...

MH

Data: 2010-05-02 20:35:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-02 16:21, cytryna pisze:
[...]

8/  "Biznesmeni" robiący interesy ze skarbem państwa..  M.in. niejakiemu Janowi K. dojście PiS-u do władzy kojarzy się z prawdziwym koszmarem.

Data: 2010-05-02 12:31:45
Autor: Antenka
On 2 Maj, 20:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

8/  "Biznesmeni" robiący interesy ze skarbem państwa..  M.in. niejakiemu
Janowi K. dojście PiS-u do władzy kojarzy się z prawdziwym koszmarem.

Tego od "Browaru"? :-))

Antenka

Data: 2010-05-03 08:49:37
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrkglf$h9u$1news.onet.pl...
[...]

Zbankrutował, czy popełnił samobójstwo?

--
stevep

Data: 2010-05-03 09:19:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 08:49, cirrus pisze:
[...]

Znacznie mu uszczuplał majątek przez okres trwania rządów PiS-u. Gdyby te rządy trwały nadal to facet poszedłby pewnie w skarpetkach..

Gdy PiS doszedł do władzy, to nagle się okazało że do sprzedaży akcji TP firmie France Telekom  nie potrzeba pośrednictwa pana K.

Data: 2010-05-03 14:45:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrltfd$b85$1news.onet.pl...
[...]

A o ile mu zmalał ten majatek za rządów PiS-u, jakiś konkret?

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:54:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:45, cirrus pisze:

[...]

Pisała o tym w swoim czasie prasa.

Data: 2010-05-05 09:58:03
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrpu7a$vls$2news.onet.pl...
[...]

Podaj konkrety co pisała.

--
stevep

Data: 2010-05-02 23:02:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
PANICZNY STRACH PRZED JAROŚAWEM KACZỸSKIM
niedziela, 2 maja 2010 16:21. carbon entity 'cytryna' <cytryna4@poczta.onet.eu>

Kto się boi Jarosława Kaczyńskiego:
1.spiskowcy i mordercy prezydenta Lecha Kaczyńskiego oraz pozostałych 95
osĂłb, 2.zakonspirowani agenci SB, UB, WSI IW, GRU KGB, STASI, MOSADU
[...]

To czemu ja się także boję, skoro nie należę do żadnej z tych kategorii...
No, może jestem agentem wpływu... Tybetu i Dalajlamy hehe ;)

Data: 2010-05-03 08:17:39
Autor: karwanjestdebilem
PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Kto się boi Jarosława Kaczyńskiego.......

Czym ten strach się wyraża?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-05 10:10:21
Autor: PaPi
PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃ SKIM
Kto się boi Jarosława Kaczyńskiego:

Chyba najbardziej jego sztab skoro nie pozwalaja mu dojsc do glosu :-)

Data: 2010-05-05 17:19:15
Autor: cirrus
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be127ed$1news.home.net.pl...
Kto się boi Jarosława Kaczyńskiego:
Chyba najbardziej jego sztab skoro nie pozwalaja mu dojsc do glosu :-)

Zreszta bardzo słusznie bo jak tylko otworzy dzób jakąkolwiek szanse szlak trafi.

--
stevep

PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM