PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM

Data: 2010-05-02 23:02:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM
niedziela, 2 maja 2010 16:21. carbon entity 'cytryna' <cytryna4@poczta.onet.eu>

Kto się boi Jarosława Kaczyńskiego:
1.spiskowcy i mordercy prezydenta Lecha Kaczyńskiego oraz pozostałych 95
osób, 2.zakonspirowani agenci SB, UB, WSI IW, GRU KGB, STASI, MOSADU
działający na szkodę Polski,
3.oszuści lustracyjni z TW Bolkiem na czele,
4."prywatyzatorzy" z KLD, UW, PO czyli złodzieje mienia narodowego,
5.płatni agenci wpływu z massmediów polskojęzycznych,
6.fałszywe autorytety z salonu GWna i WSI24,
7.płatni kpiarze, opluwacze oraz kanalie identyfikujące się z PO i ZSL.
Dla tej bandy nie będzie zmiłuj się, czeka was taki los jaki zgotowaliście
ekipie Prezydenta Kaczyńskiego!

To czemu ja się także boję, skoro nie należę do żadnej z tych kategorii...
No, może jestem agentem wpływu... Tybetu i Dalajlamy hehe ;)

PANICZNY STRACH PRZED JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM