PANIE MECENASIE !! WYMYŚLIŁEM INNY TROP !!!

Data: 2011-05-02 21:05:48
Autor: MH
PANIE MECENASIE !! WYMYŚLIŁEM INNY TROP !!!
Wyśmiali Pana za ten CHEL !!  Sie Pan nie przejmuje , jest Pan na dobrej
ścieżce. A jakby co , odejdziemy na drugi krąg , zawsze da się coś wykombinować.
O ile mnie pamięć nie myli , to liczba atomowa XENONU jest powyżej 50.. Gęstość w warunkach normalnych powinna być zbliżona do gęstości powietrza..

I rva jego mać , też jest to gaz szlachetny..  Idź Pan tym tropem !!
Xenon nie dyfunduje tak jak ten zasrany CHEL i powinien być do tej pory w
narządach Wawelczyka..  Ekshumować !!! I wszystko jasne...

MH

Data: 2011-05-02 23:16:56
Autor: Zennon

" MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ipn6bc$kr8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja proponuje dwutlenek wegla.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:07:42
Autor: MH
PANIE MECENASIE !! WYMY?LI?EM INNY TROP !!!
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]
>
> I rva jego mać , też jest to gaz szlachetny..  Idź Pan tym tropem !!
> Xenon nie dyfunduje tak jak ten zasrany CHEL i powinien być do tej pory w

Odpada !! Gęstość CO2 jest większa od gęstości pow...  Ale !! Hola ,hola !!
Dobry pomysł !!  W końcu te turbiny w otoczeniu CO2 nie mają prawa działać !!
Mało tego , zbrodnia/zamach doskonały !!  I za Wuja Pana nie da się tego
udowodnić..  ROGALSKI !!!  DO ROBOTY , MAMY TROP !!!

MH

--

PANIE MECENASIE !! WYMYŚLIŁEM INNY TROP !!!