PANIEBOZE JEDYNY, COś POLCKEM...!!!

Data: 2010-05-02 01:06:29
Autor: Polok_prawdziwy
PANIEBOZE JEDYNY, COś POLCKEM...!!!

- słysołem łod KLOSAHANSA, tego HITRELOWCA, ze winnych tragedyji smoleńckiej, psed STANUTYBUNAŁEM stawiać chcom...

Łoj TRUJCOWSECHMOGONCO, jako tociem natej marnej Zimi, coś jom stwozył, sondzić bedom...!?

Tyś pseca WSECHMOGONCY i SYćKIM KIERUJES, toś napewno itym TU154 łodpowiednio posterowoł...

A teroski te marne robacki sondzić ciem chcom...!

Wyboc nom, drobnym GNIDOM, ze TWUJ MAJESTAT tak łoceniomy i łoscendź nos i nasych synuw napsysłość...

JAMENT

PANIEBOZE JEDYNY, COś POLCKEM...!!!