PANORAMA FIRM

Data: 2012-01-02 08:15:29
Autor: Janusz
PANORAMA FIRM
Witam

Pisze tu po raz pierwszy, szanowni grupowicze potrzebuje książkę Panorama Firm, PKT, Województwo Podkarpackie.

Potrzebuje bazę firm instytucji w danych miejscowościach, gdy już jestem w danej miejscowości, odwiedzam zaplanowanych klientów, a zostało czasu to otwieram i PF i szukam interesujących mnie branż.

Do tej pory przygotowuje sobie bazę w domy z Biznes Polski, ale czasem człowiek poprostu nie ma na to czasu i taka PF była by pomocna tylko gdzie i jak to można zdobyć ??

Lub jeśli macie inne metody to chętnie się dowiem jakie, może jakaś aplikacja na androida.

Pozdrawiam

PANORAMA FIRM