PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA

Data: 2009-05-22 05:48:29
Autor: Panslavista
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
Pisano tu wiele o odkurzaczach. Znalazłem taki o nie wygórowanej cenie w
firmie Merida:
http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_category_id=64&action=cat_product_show&cat_category_id=64&cat_product_id=10385

    Szukałem mydła Merida Forte - kończy mi się kanister 5l i zamawiam
następny - doskonałe mydło serii BHP, ale delikatne, z dodatkami
pielęgnacyjnymi skórę do garażu, warsztatu i łazienki. Zmywa farby i smary,
nie niszcząc skóry, gęste i wydajne, używam w dozownikach jak i w butelkach
Amwaya, takich z podnoszonym dziobkiem w zakrętce - doskonałe dozowniki, mam
je w kuchni jak i tam, gdzie muszę myć ręce.
    Używam tego mydła do całego ciała.
    Jest jeszcze jedno mydło tej firmy - odkażające - bardzo mocne. Nie jest
specjalnie pachnące, ale doskonale odkaża. Stosuję procedurę - mydło Forte,
mydło odkażajace i znowu mydło Forte - czyli zmycie brudu, odkażenie i
zmycie zapachów. Skuteczne.
    Mydło odkażające polecam tym, którzy przy goleniu nabawiają się
podrażnień skóry typu bakteryjnego, mimo stosowania dobrych płynów po
goleniu. Działa!
    Kobietom na dolne partie ciała. Przepraszam, że takl przy kobietach -
pedałom też powinno zadziałać (nie mam eksperiencji w tym zakresie).

Data: 2009-05-22 17:03:26
Autor: Wal
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
TY TO MOZESZ POLECAC CO NAJWYZEJ SPIRYTUS
OBESRANY SS-MANIE !

Data: 2009-05-22 18:24:50
Autor: Panslavista
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA

Użytkownik "Wal" <wal@wp.pl> napisał w wiadomości

Ped_wał...

Data: 2009-05-22 22:17:44
Autor: Marek Dyjor
Panslavista wrote:
[...]

mycie sie mydłami z zawartością substancji odkażających to proszenie się o problemy. Zabijając naturalną florę bakteryjną masz wszelkie szanse nabawić sie grzybic lub i poważnych zakażeń.

należy sie myć używając jak naj łagodniejszych środków myjących.

Data: 2009-05-23 00:13:05
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 22 May 2009 22:17:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

[...]

DOKŁADNIE. Chwilę temu napisałam toczka w toczkę to samo, dopiero teraz
przeczytałam Twój post i to z wielką ulgą - widzę, że są inni ludzie,
którzy mają poprawne stanowisko na ten temat :-)

Data: 2009-05-23 00:10:47
Autor: Ikselka
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
Dnia Fri, 22 May 2009 05:48:29 +0200, Panslavista napisał(a):

(...)
    Mydło odkażające polecam (...)Kobietom na dolne partie ciała.

Rany julek, a dajże spokój. Odkażanie "tych" okolic to pierwszy i
największy krok do grzybic. Nie wolno tego robić. Tylko najprostsze mydełko
dla dzieci nadaje się do celów higieny intymnej dla kobiet ze zdrową florą
bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

Data: 2009-05-23 06:29:07
Autor: Panslavista

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

Ze zdrową...

Data: 2009-05-23 06:31:39
Autor: Panslavista
> [...]

bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

To dlatego niektóre się golą - dla mnie nieapetyczne. A mycie włosianki to
nie wlewki dopochwowe... O pedałach juz nie wspomnę.

Data: 2009-05-25 11:03:58
Autor: Ingarden
[...]

Ale zdajesz sobie sprawę, że to czynności natrętne, kompulsywne o podłożu lękowym / nerwicowym?

--
le

Data: 2009-05-25 12:06:28
Autor: Panslavista

Użytkownik "Ingarden" <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmycie zapachów. Skuteczne.

Ale zdajesz sobie sprawę, że to czynności natrętne, kompulsywne o

NIE  BYDŹ  ŚMIESZNE... :-)))))))))

To zaledwie po kropelce, Więcej tego mydła zużywam na same dłonie, gdy
zmywam smary po pracy przy moich maszynkach ogrodniczych i w garażu. Jest
doskonałe i regenerujące skórę, nie niszczy jak klasyczna pasta BHP...
Jestem zachwycony, a wielu ma problemy. PO nałożeniu tych mydeł do dwu
dozowników- butelek można je wziąć ze sobą do samochodu w skrzynce z
narzędziami. Doskonałe. Odkażające przydaje się przy drobnych skaleczeniach
skóry - tak częstych w warsztacie, mimo stosowania rękawic.

Data: 2009-05-25 20:24:51
Autor: Marek Dyjor
Panslavista wrote:
[...]

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

Data: 2009-05-25 21:01:11
Autor: Panslavista
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

 Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

Data: 2009-05-25 21:41:12
Autor: Marek Dyjor
Panslavista wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

mam 40 i dalej mi sie goi jak na psie :)

Data: 2009-05-26 20:40:56
Autor: Rylen
Marek Dyjor pisze:
Panslavista wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

mam 40 i dalej mi sie goi jak na psie :)
To ja się wtrącę. Mam prawie 70lat (bez ośmiu miesięcy)
I "od zawsze" stosuję metodę wysysania.Jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłem,A kaleczę się raz w miesiącu chyba. No, praca w sadzie
naprawki różnych sprzętów typu kosiarki itp.
Co do mydła i proszków to biorę co pod ręką. Nigdy nie byłem na nic uczulony.(No chyba tylko na brak gotówki!)
Rylen

PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA