PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA

Data: 2009-05-22 17:03:26
Autor: Wal
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
TY TO MOZESZ POLECAC CO NAJWYZEJ SPIRYTUS
OBESRANY SS-MANIE !

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
Pisano tu wiele o odkurzaczach. Znalazłem taki o nie wygórowanej cenie w
firmie Merida:
http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_category_id=64&action=cat_product_show&cat_category_id=64&cat_product_id=10385

   Szukałem mydła Merida Forte - kończy mi się kanister 5l i zamawiam
następny - doskonałe mydło serii BHP, ale delikatne, z dodatkami
pielęgnacyjnymi skórę do garażu, warsztatu i łazienki. Zmywa farby i
smary,
nie niszcząc skóry, gęste i wydajne, używam w dozownikach jak i w
butelkach
Amwaya, takich z podnoszonym dziobkiem w zakrętce - doskonałe dozowniki,
mam
je w kuchni jak i tam, gdzie muszę myć ręce.
   Używam tego mydła do całego ciała.
   Jest jeszcze jedno mydło tej firmy - odkażające - bardzo mocne. Nie
jest
specjalnie pachnące, ale doskonale odkaża. Stosuję procedurę - mydło
Forte,
mydło odkażajace i znowu mydło Forte - czyli zmycie brudu, odkażenie i
zmycie zapachów. Skuteczne.
   Mydło odkażające polecam tym, którzy przy goleniu nabawiają się
podrażnień skóry typu bakteryjnego, mimo stosowania dobrych płynów po
goleniu. Działa!
   Kobietom na dolne partie ciała. Przepraszam, że takl przy kobietach -
pedałom też powinno zadziałać (nie mam eksperiencji w tym zakresie).

Data: 2009-05-22 18:24:50
Autor: Panslavista
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA

Użytkownik "Wal" <wal@wp.pl> napisał w wiadomości

Ped_wał...

PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA