PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA

Data: 2009-05-23 00:10:47
Autor: Ikselka
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
Dnia Fri, 22 May 2009 05:48:29 +0200, Panslavista napisał(a):

(...)
    Mydło odkażające polecam (...)Kobietom na dolne partie ciała.

Rany julek, a dajże spokój. Odkażanie "tych" okolic to pierwszy i
największy krok do grzybic. Nie wolno tego robić. Tylko najprostsze mydełko
dla dzieci nadaje się do celów higieny intymnej dla kobiet ze zdrową florą
bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

Data: 2009-05-23 06:29:07
Autor: Panslavista

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

Ze zdrową...

Data: 2009-05-23 06:31:39
Autor: Panslavista
> [...]

bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

To dlatego niektóre się golą - dla mnie nieapetyczne. A mycie włosianki to
nie wlewki dopochwowe... O pedałach juz nie wspomnę.

PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA