PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA

Data: 2009-05-25 11:03:58
Autor: Ingarden
PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
    Jest jeszcze jedno mydło tej firmy - odkażające - bardzo mocne. Nie jest
specjalnie pachnące, ale doskonale odkaża. Stosuję procedurę - mydło Forte,
mydło odkażajace i znowu mydło Forte - czyli zmycie brudu, odkażenie i
zmycie zapachów. Skuteczne.

Ale zdajesz sobie sprawę, że to czynności natrętne, kompulsywne o podłożu lękowym / nerwicowym?

--
le

Data: 2009-05-25 12:06:28
Autor: Panslavista

Użytkownik "Ingarden" <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmycie zapachów. Skuteczne.

Ale zdajesz sobie sprawę, że to czynności natrętne, kompulsywne o

NIE  BYDŹ  ŚMIESZNE... :-)))))))))

To zaledwie po kropelce, Więcej tego mydła zużywam na same dłonie, gdy
zmywam smary po pracy przy moich maszynkach ogrodniczych i w garażu. Jest
doskonałe i regenerujące skórę, nie niszczy jak klasyczna pasta BHP...
Jestem zachwycony, a wielu ma problemy. PO nałożeniu tych mydeł do dwu
dozowników- butelek można je wziąć ze sobą do samochodu w skrzynce z
narzędziami. Doskonałe. Odkażające przydaje się przy drobnych skaleczeniach
skóry - tak częstych w warsztacie, mimo stosowania rękawic.

Data: 2009-05-25 20:24:51
Autor: Marek Dyjor
Panslavista wrote:
[...]

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

Data: 2009-05-25 21:01:11
Autor: Panslavista
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

 Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

Data: 2009-05-25 21:41:12
Autor: Marek Dyjor
Panslavista wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

mam 40 i dalej mi sie goi jak na psie :)

Data: 2009-05-26 20:40:56
Autor: Rylen
Marek Dyjor pisze:
Panslavista wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

skaleczenia to ja od wieków wysysam.

Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

mam 40 i dalej mi sie goi jak na psie :)
To ja się wtrącę. Mam prawie 70lat (bez ośmiu miesięcy)
I "od zawsze" stosuję metodę wysysania.Jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłem,A kaleczę się raz w miesiącu chyba. No, praca w sadzie
naprawki różnych sprzętów typu kosiarki itp.
Co do mydła i proszków to biorę co pod ręką. Nigdy nie byłem na nic uczulony.(No chyba tylko na brak gotówki!)
Rylen

PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA