PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !

Data: 2009-04-21 09:13:21
Autor: Omos
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !
Gdybyś miał człowieku czyste sumienie to być rzucił
na net - tak jak rzucałeś w swoim czasie inne rzeczy - skan
swojego dowodu osobistego (z zZAMAZANYM np. adresem
zamieszkania, numerem Pesel i numerem dowodu osobistego
- bo to nikogo nie powinno interesować).

Ja w każdym razie gdybym był tak notorycznie
posądzany zeskanowałbym dowód i wrzuciłbym na jakiś
FTP.

I udowodniłbym swoją niewinność.

Ale Ty nie chcesz tego uczynić ?

Dlaczego? Boisz się prawdy?

Data: 2009-04-21 09:37:59
Autor: Panslavista
Użytkownik "Omos" <omos@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

I szukali o co by go oskarżyć (przede Piłatem).
Mam w dupie wasze chętki. Wystarcza mi własna świadomość.

Data: 2009-04-21 09:51:39
Autor: Omos
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

I szukali o co by go oskarżyć (przede Piłatem).
Mam w dupie wasze chętki. Wystarcza mi własna świadomość.

I w tym momencie kazdy srednio inteligentny czlowiek ktory
mial jakiekolwiek watpliwosci ma juz wyrobione
zdanie o Tobie, SBecki slugusie.

Szkoda. Jednak mniej troche godnosci i nie poruszaj tematow,
ktorych z racji Twjej przynaleznosci partyjnej nigdy nie powinienes
poruszac. Nie rob z siebie Oleksego czy innego nawroconego towarzysza...

Data: 2009-04-21 10:09:09
Autor: Andrzej Adam Filip
"Omos" <omos@wp.pl> pisze:

[...]

Czyli ty nie jesteś nawet średnio inteligentny?
Cóş za odwaga wypowiedzi :-)

Szkoda. Jednak mniej troche godnosci i nie poruszaj tematow,
ktorych z racji Twjej przynaleznosci partyjnej nigdy nie powinienes
poruszac. Nie rob z siebie Oleksego czy innego nawroconego towarzysza...

Wolność słowa jest dla wszystkich. Wolność publicznego wypowiadania się nie oznacza obowiązku słuchania.

Wolę jego twarz niż jego chleb.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-21 10:36:22
Autor: Omos
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

Wolność słowa jest dla wszystkich.
Wolność publicznego wypowiadania się nie oznacza obowiązku słuchania.

Ale nalezy umieć bronic swojego dobrego imienia.
A gość ewidentnie platą sie w zeznaniach. I gdy
ma okazje raz na zawsze przeciąć niby bezpodstawne oskarżenia
robi z siebie jeszcze większego błazna.

Nie bądź adwokatem SBeków bo daleko nie zajdziesz. :>

Data: 2009-04-21 10:49:10
Autor: Andrzej Adam Filip
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ AGENTEM CIA! ;-)
"Omos" <omos@wp.pl> pisze:

[...]

Oskarżeniem można nazwać coś co ma oparcie w jakichś dowodach lub
*silnych* poszlakach. Inaczej "oskarżany" wpada o wiele za łatwo w pułapkę publicznego "samoobnażania się". Im energiczniej się
broni w takiej sytuacji tym bardziej staje się podejrzany na zasadzie
skoro tak energicznie broni to (jednak) coś w tym musi być.

Klasyka podobnego gatunku: Czy jest prawdą że twój ojciec wie że jesteś
homoseksualistą? --
Ludzi wyprowadzają z równowagi nie same fakty, lecz sposób,
w jaki ludzie je widzą.
  -- Epiktet z Hierapolis (ok. 50 - ok. 130 r.n.e.)

Data: 2009-04-21 12:28:20
Autor: Panslavista

> [...]

robi z siebie jeszcze większego błazna.

Nie bądź adwokatem SBeków bo daleko nie zajdziesz. :>

He...he, pajacu nie jesteś w stanie naruszyć moje dobre imię.
Nie masz zdolności honorowych.

Data: 2009-04-21 12:38:15
Autor: Witold Kołan
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

He...he, pajacu nie jesteś w stanie naruszyć moje dobre imię.

Nie mozna naruszyc czegos czego sie nie posiada.

A dzisiejszymi postami udowodniles kim jestes.

O honorze sie nie wypowiadaj, bo tylko zaslugujesz
aby walnac cie w pysk.

Data: 2009-04-21 12:50:19
Autor: Panslavista

Użytkownik "Witold Kołan" <kolan@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Nie mozna naruszyc czegos czego sie nie posiada.

A dzisiejszymi postami udowodniles kim jestes.

O honorze sie nie wypowiadaj, bo tylko zaslugujesz

Spróbuj  parchu.

Data: 2009-04-21 09:53:19
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ok nie ma problemu, rzuc skan swojego dowodu osobistego
awe

Data: 2009-04-21 10:33:11
Autor: Omos
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Ok nie ma problemu, rzuc skan swojego dowodu osobistego

Ja nie mam czego sie wstydzic.
Prosze bardzo:

http://fakty.wwl.pl/2004/09/gfx/02.jpg

A teraz Twoja kolej

Data: 2009-04-21 10:48:08
Autor: awe

Użytkownik "Omos" <omos@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsk0tr$1ql$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
ja nie musze pokazywac mojego dowodu osobistego poniewaz MH podal na grupe moje dane osobiste. Mozna sobie znalezc w archiwum. Ale jak jestes ciekawy to sprawdz kto to stefcio, hesk, vic, jeshula itp itd...
awe

Data: 2009-04-21 10:54:37
Autor: Omos
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

ja nie musze pokazywac mojego dowodu osobistego poniewaz MH podal na grupe moje dane osobiste. Mozna sobie znalezc w archiwum. Ale jak jestes ciekawy to sprawdz kto to stefcio, hesk, vic, jeshula itp itd...

Kim jest Pietrzykowski to wiadomo, bo jego dane zostały udostępnione
wiadomo przez kogo.

Ale jesli chodzi o vic to nie mam pojecia kim on jest. Chyba jakiś nowy.

Data: 2009-04-21 11:11:34
Autor: awe

Użytkownik "Omos" <omos@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsk260$3k8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
ja nie iem kim jest pietrzykowski i mowiac szczerze malo mnie to interesuje.
awe

Data: 2009-04-21 11:04:34
Autor: MH
PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !

http://fakty.wwl.pl/2004/09/gfx/02.jpg

Idź do fryzjera. Nie rób tego sam . Poważnie !!

MH

Data: 2009-04-21 11:31:08
Autor: matusm

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:4c0f.00000086.49ed8c22newsgate.onet.pl...

http://fakty.wwl.pl/2004/09/gfx/02.jpg

Idź do fryzjera. Nie rób tego sam . Poważnie !!

MH

Co czubek sie nie podoba????Widać autor jeszcze nie wprawiony na fotoszopie ale to nie  zmienia fakty  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

PANSLAVISTA - UDOWODNIJ ZE NIE BYŁEŚ SB-EKIEM !