PANSLVISTY SZUKAM!!!!

Data: 2009-03-01 17:18:42
Autor: ponentna ciasna zydowska
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
SLYSZALAM ZE ON POTRAFI ZASPOKOIC ZYDOWSKIE DZIOUSZKI!!

Data: 2009-03-01 09:24:09
Autor: Tzva Adonai
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
On 1 Mar, 18:18, "ponentna ciasna zydowska"
<ponetna_ciasna_zydo...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

SLYSZALAM ZE ON POTRAFI ZASPOKOIC ZYDOWSKIE DZIOUSZKI!!

Temu kretynowi wszędzie już oklapło, już trzecia żona od niego uciekła
razem z dziećmi, które z litości zrobił mu sąsiad...

Data: 2009-03-02 03:07:51
Autor: Panslavista
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
On 1 Mar, 18:24, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Temu kretynowi wszędzie już oklapło, już trzecia żona od niego uciekła
razem z dziećmi, które z litości zrobił mu sąsiad...

Ty uważaj aby ciebie panslavista nie odnalazł...

Data: 2009-03-02 13:38:25
Autor: Vic
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
Panslavista wrote:
Ty uważaj aby ciebie panslavista nie odnalazł...

Bo cię zaspokoi... :D

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-02 13:41:46
Autor: Panslavista
PANSLVISTY SZUKAM!!!!

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gogkg8$gtb$2mx1.internetia.pl...
Panslavista wrote:
Ty uważaj aby ciebie panslavista nie odnalazł...

Bo cię zaspokoi... :D

Palem Azji.

Data: 2009-03-02 13:55:21
Autor: Vic
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
Panslavista wrote:
Palem Azji.

Nie przejmuj się, posiadanie protezy to nie koniec świata. Gorzej by było gdyby ci urwało coś innego, np. głowę :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-02 06:24:16
Autor: Panslavista
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
On 2 Mar, 13:55, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Panslavista wrote:
> [...]

Nie przejmuj się, posiadanie protezy to nie koniec świata. Gorzej by
było gdyby ci urwało coś innego, np. głowę :)

Nigdy nie miałem jakiejkolwiek protezy, nie czytałeś Sienkiewicza? To
całkiem możliwe, parchy nie czytują polskiej literatury, nawet
wyksztaciuchy...

Data: 2009-03-02 15:41:06
Autor: Vic
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
Panslavista wrote:
Nigdy nie miałem jakiejkolwiek protezy, nie czytałeś Sienkiewicza? To
całkiem możliwe, parchy nie czytują polskiej literatury, nawet
wyksztaciuchy...

Wykształconemu człowiekowi nie potrzeba Sienkiewicza, żeby takie rzeczy wiedzieć.
A Sienkiewicza czytali chyba wszyscy, poza matołami, którzy przez podstawówkę na brykach się prześlizgali :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-02 14:05:05
Autor: Panslavista
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
On 2 Mar, 15:41, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Panslavista wrote:
> [...]

wiedzieć.
A Sienkiewicza czytali chyba wszyscy, poza matołami, którzy przez
podstawówkę na brykach się prześlizgali :)

Ale jeszcze nikt ci nie zasadził drzewko w dupie...
Masz szanse!

Data: 2009-03-03 08:22:24
Autor: Vic
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
Panslavista wrote:
Ale jeszcze nikt ci nie zasadził drzewko w dupie...
Masz szanse!

Ja tam dziękuję za twoją protezę, nie potrzebuję :)
Co do Sienkiewicza jeszcze, świetnie się to czyta, ale to w dużej mierze fantastyka. Tymczasem wyjątkowo zabawne jest, że niektórzy traktują to jak literaturę faktu :D

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-03 00:27:17
Autor: Panslavista
PANSLVISTY SZUKAM!!!!
On 3 Mar, 08:22, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Panslavista wrote:
> [...]

Co do Sienkiewicza jeszcze, świetnie się to czyta, ale to w dużej mierze
fantastyka. Tymczasem wyjątkowo zabawne jest, że niektórzy traktują to

He..he, ty też - skoro to spostrzegłeś.

PANSLVISTY SZUKAM!!!!