PARCHAWIEC

Data: 2011-04-02 19:24:01
Autor: Panslavista
PARCHAWIEC
    Męczę się z lumbago, ale muszę dokończyć przebudowę mojego pseudo -
garażu. Przyleciał do mnie syn, aby mi pomóc, głównie to on pracuje - ja
siedzę i "wskazuję" - wszak robi coś czego w życiu jeszcze nie robił...
     A tu parchacze podglądacze z budowanego hederu - jeden wisial na
komórce i chichrał się niepomiernie...

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2011-04-02 21:47:19
Autor: Przemysław W
PARCHAWIEC
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d975bb5$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

   Męczę się z lumbago, ale muszę dokończyć.....

Kto za młodu chodził nago ten na starość ma lumbago. Było nie siać zgorszenia Żydu, to byłbyś dzisiaj zdrowy.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

PARCHAWIEC