PARCHOLEC

Data: 2009-04-07 08:02:40
Autor: Panslavista
PARCHOLEC
O adresie zkoludzki@qmail.com uszkodził system w kompie mojej córki -
studentki. Wcześniej zlikwidował mozliwosci drukowania, wczoraj uniemożliwił
korzystanie z netu.
Zaiste są skurwiele nas tym świecie. Ona nie może zrobić tego co powinna -
uczelnia opiera się w dużej mierze na łacznosci poprzez Internet, a
przedmiot - poligrafia wymaga drukowania wszystkiego.

Data: 2009-04-07 08:06:52
Autor: antyanatinae
PARCHOLEC

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

[...]

Zgłosiłeś na policji?

P.

--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-07 10:24:21
Autor: Panslavista
PARCHOLEC
Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> uczelnia opiera się w dużej mierze na łacznosci poprzez Internet, a
> przedmiot - poligrafia wymaga drukowania wszystkiego.

Ja - nie. Ale właścicielka może zgłosić do departamentu przestępczości
internetowej.

Data: 2009-04-07 10:42:14
Autor: awe
PARCHOLEC
Mysle ze przesadzasz. Kup dobrego kompa, zainstaluj porzadne oprogramowanie.
awe

Data: 2009-04-07 14:51:14
Autor: Panslavista
PARCHOLEC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Mysle ze przesadzasz. Kup dobrego kompa, zainstaluj porzadne
oprogramowanie.
awe

Dobry komp i legalne oprogramowanie.

Data: 2009-04-07 18:27:57
Autor: rAzor
PARCHOLEC
Użytkownik Panslavista napisał:
[...]

A użytkownicy?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-07 19:39:28
Autor: ColgatesBilly
PARCHOLEC

[...]