PARCHY

Data: 2009-04-08 19:02:25
Autor: Panslavista
PARCHY
.... ŚWIĘCĄ  PEJSA !!!

Data: 2009-04-08 19:32:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
PARCHY
środa, 8 kwietnia 2009 19:02. carbon entity 'Panslavista'
<panslavista@wp.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

... ŚWIĘCĄ  PEJSA !!!

A ja na złość żydom, klerykałom i islamistom zajadam sobie kiełbasę
wieprzową!!! :->

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-09 12:30:33
Autor: Panslavista
PARCHY

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:grin3e$iu9$1news.onet.pl...
> [...]
letter:

> ... ŚWIĘCĄ  PEJSA !!!

A ja na złość żydom, klerykałom i islamistom zajadam sobie kiełbasę

A ja jem bo mi smakuje. Olewam cudzem chęci i niecheci.

PARCHY