PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)

Data: 2010-04-06 12:13:08
Autor: Leszczur
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)
No i wygrałem. Może nie w cuglach bo w sezon (rs+po) zakonczylem
bilansem 20-2, ale przez playoffs przeszedłem jak burza. Nie ma to jak
"szczytować" w odpowiednim momencie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-07 22:58:38
Autor: s
W dniu 2010-04-06 21:13, Leszczur pisze:
No i wygrałem. Może nie w cuglach bo w sezon (rs+po) zakonczylem
bilansem 20-2, ale przez playoffs przeszedłem jak burza. Nie ma to jak
"szczytować" w odpowiednim momencie.

Tez sie moge odmeldowac.
22-0, choc polfinal i final byly ciekawe. Final glownie dzieki temu, ze nie wystawilem skladu na pierwszy dzien. Ot, bugi na PASPN sie pokazaly.

Na nowy sezon byc moze zostane. Mam gwiazde za sensowne pieniadze (Lee), rookie contract Evansa i Delfino jeszcze na piec lat za srednio ponizej 400k.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-07 23:49:55
Autor: Leszczur
PASPN. Chwalic sie - jesli macie czym ;-)
On 7 Kwi, 22:58, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Na nowy sezon byc moze zostane. Mam gwiazde za sensowne pieniadze (Lee),
rookie contract Evansa i Delfino jeszcze na piec lat za srednio ponizej

Ja w sumie gralem w trzech ligach PASPN, ale dwie byly przeznaczone na
czyszczenie payrollu i opracowywanie strategii finansowych :-)
W jednej wyprowadzilem Knicks tak, ze mam +45M$ pod sc (przy bilansie
lepszym niz sie spodziewalem - 6-12). W drugiej gralem Bucks i majac
payroll 7M$ ponizej sc (pod koniec sezonu) awansowalem do playoffs
grajac na totalnym autopilocie. Oczywiscie wypad w pierwszej rundzie.
Natomiast w lidze w ktorej wygralem - tez nie przekroczylem progu
salary cap, a w zasadzie robiac buy-outy zszedłem z 6M$ powyzej do 1,5M
$ ponizej. I oplacilo sie bo kupilem w koncowce Reggiego Williamsa i
Tollivera. Struktura wydatkow na przyszly sezon tez jest znosna.
Zaluje tylko, ze Okurowi dalem opcje, bo gra u mnie za 2M$ :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 14:45:15
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ja w sumie gralem w trzech ligach PASPN, ale dwie byly przeznaczone na
czyszczenie payrollu i opracowywanie strategii finansowych :-)

Nie bardzo zrozumialem ten fragment: tzn czego nowego sie dowiedziales
poprzez te dwie testowe ligi, w ktorych czysciles payroll?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-08 07:00:34
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 14:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Nie bardzo zrozumialem ten fragment: tzn czego nowego sie dowiedziales
poprzez te dwie testowe ligi, w ktorych czysciles payroll?

Że da sie wyprowadzic w ciagu kilku miesiecy nawet takie bagno jak
Knicks. Fakt, ze zeby bylo widac jakies efekty w postaci wygranych -
trzeba jeszcze poczekac. Ale od strony finansowej niemal dowolny szajs
jest do ugryzienia. To był poligon na którym testowałem funkcjonalnosc
paspn, ktorej nie moglem testowac w lidze w ktorej walczylem o
wygraną.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 20:53:21
Autor: wiLQ
> [...]

Knicks. Fakt, ze zeby bylo widac jakies efekty w postaci wygranych -
trzeba jeszcze poczekac. Ale od strony finansowej niemal dowolny szajs

I to jest nowa informacja? ;-P
Zwlaszcza uwzgledniajac roznice w interpretacji buyoutow.

A propos, skoro to watek o chwaleniu sie to jakie klepneliscie trejdy?
Bo ja pomimo iz zrobilem cos o czyms marza w realu Heat (Wade i Bosh w
jednej druzynie) to i tak najbardziej mi sie podobalo oddanie Chalmersa
i Blounta za wygasajacy bo wyszlo na to, ze pozbylem sie 8M$ balastu
dorzucajac... mniejszy balast ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-08 00:03:46
Autor: s
W dniu 2010-04-07 22:58, s pisze:
[...]

Aha, oto dowod :-)

http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=46&leagueid=5742&seasonid=53
Mam nadzieje, ze u Was zadzial link :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-08 00:10:23
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 00:03, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=46&leagueid=5742&seasonid=53
Mam nadzieje, ze u Was zadzial link :-)

10 zawodnikow w DL? Jak to zrobiles?
No i moj link: http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=46&leagueid=5911&seasonid=53

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Minusem tego systemu jest to, ze wplywy do kasy klubu w duzej
mierze zaleza od lokalizacji. W Knicks mialem mase gotowki pomimo
slabych wynikow, a w Pacers raczej slabo mimo tego, ze wymiatalem.

Data: 2010-04-08 12:24:43
Autor: lorak
s pisze:
[...]

wow, wprawdzie PASPN wiele mi nie mówi, ale twój finisz w LE jest imponujący. tak w ogóle, to twoje drafty na pierwszy rzut oka nie powalają - ten stary, ten ma się połamać - ale jesteś jednym z lepszych graczy (profil na yahoo to po części potwierdza ;]) jakich spotkałem.

Data: 2010-04-08 04:40:54
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 12:24, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

powalają - ten stary, ten ma się połamać - ale jesteś jednym z lepszych
graczy (profil na yahoo to po części potwierdza ;]) jakich spotkałem.

No to wyobraz sobie jaka to męczarnia grac z nim i Hubertem w FB-
Best. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 05:50:11
Autor: sooobi
s pisze:

> Tez sie moge odmeldowac.
> 22-0,

wow, wprawdzie PASPN wiele mi nie mówi, ale twój finisz w LE jest
imponujący.

No L'e "troche" pomogl Slawkowi w tym finiszu, ale i tak trzymam
kciuki za Slawka:)

Data: 2010-04-08 07:03:51
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 14:50, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> wow, wprawdzie PASPN wiele mi nie mówi, ale twój finisz w LE jest
> imponujący.

No L'e "troche" pomogl Slawkowi w tym finiszu, ale i tak trzymam
kciuki za Slawka:)

Pomogłem - a jakże. Ale powiem Ci, że sam też na tym źle nie
wyszedłem.
Wbrew pozorom nie była to pomoc koleżeńska :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 07:23:42
Autor: sooobi
On 8 Kwi, 16:03, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Pomogłem - a jakże. Ale powiem Ci, że sam też na tym źle nie
wyszedłem.
Wbrew pozorom nie była to pomoc koleżeńska :-)

Pomoc kolezenska by byla jakbys mu oddal Grangera w pakiecie w obu
ligach za taki sam szajs:)

Data: 2010-04-08 07:46:26
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 16:23, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Wbrew pozorom nie była to pomoc koleżeńska :-)

Pomoc kolezenska by byla jakbys mu oddal Grangera w pakiecie w obu

W tej drugiej jakby nie mialem wystarczajaco dobrej motywacji. A nawet
gdyby Slawek dawal bardzo dobra oferte to i tak Danny byl obiecany
Masonowi :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-09 07:44:45
Autor: s
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)
No L'e "troche" pomogl Slawkowi w tym finiszu, ale i tak trzymam
kciuki za Slawka:)

L'e mial szanse na dealu niemalo zyskac, wbrew pozorom.
Bo to raczej Granger mial sie polamac/tankowac.
A tu padli Terry (od czasu dealu do kontuzji okolice top 20) i Battier (analogicznie circa top 50).

W ten sposob L'e zaczarowal sobie in plus Grangera w kiperze, a mnie in minus wlasne Batta i JETa...

Swoja droga... Finisz w LE mam moze i imponujacy, ale w kipie to kolejna wiosna, gdy siadam na finiszu. A podobno prawdziwego mezczyzne...;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-09 00:57:05
Autor: Leszczur
On 9 Kwi, 07:44, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> No L'e "troche" pomogl Slawkowi w tym finiszu, ale i tak trzymam
> kciuki za Slawka:)

L'e mial szanse na dealu niemalo zyskac, wbrew pozorom.
Bo to raczej Granger mial sie polamac/tankowac.

Moim najwiekszym problemem był brak głębokości składu i zamiana
Billupsa+Noah (z posrednictwem Grangera) na 5 rotacyjnych zawodnikow
pomogło mi wyrwac sie ze strefy smierci. Nie zaluje takiej wymiany -
nawet pomimo kontuzji.

W ten sposob L'e zaczarowal sobie in plus Grangera w kiperze, a mnie in
minus wlasne Batta i JETa...

Tak - wlasnie o to chodzilo. Jeszcze 250 lat temu zostalbym za to
spalony na stosie :-)

Swoja droga... Finisz w LE mam moze i imponujacy,

Zadne "może". Od jakiegoś czasu zapierniczasz jak spłoszony dzik.

ale w kipie to kolejna wiosna, gdy siadam na finiszu. A podobno prawdziwego mezczyzne...;-(

Było nie sprzedawać Koba. Kurde.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-09 01:12:33
Autor: sooobi
> [...]
> kciuki za Slawka:)

L'e mial szanse na dealu niemalo zyskac, wbrew pozorom.

i wbrew jakiejkolwiek matematyce

Bo to raczej Granger mial sie polamac/tankowac.

granger mial tankowac?

A tu padli Terry (od czasu dealu do kontuzji okolice top 20) i Battier
(analogicznie circa top 50).

Dla kazdego gracza moge znalezc jakis okres gdzie bedzie gral na top
20, albo na top 50

Data: 2010-04-10 08:50:59
Autor: s
[...]

Aa, to ja poprosze dla Macieja Lampe.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-09 07:39:35
Autor: s
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)

wow, wprawdzie PASPN wiele mi nie mówi, ale twój finisz w LE jest
imponujący.

Cholera, ale sie zarumienilem :-)

tak w ogóle, to twoje drafty na pierwszy rzut oka nie
powalają - ten stary,

Aa, to juz jakis czas temu dotarlo do mnie, ze w roto nie ma takiej kategorii negatywnej jak wiek :-)
A w tym roku dziadkowie naprawde dali rade...

ten ma się połamać - ale jesteś jednym z lepszych
graczy (profil na yahoo to po części potwierdza ;])
jakich spotkałem.

Profil yahoo nie oddaje pelni obrazu! Umyka tu moj bodaj najwiekszy triumf (nba.com) :-)

Swoja droga - cos cicho ostatnio w LE. Nawet nie to, ze dyskusji nie ma, bo to mozna wytlumaczyc skupieniem na finiszu, ale malo kto ruchy na FA nawet robi. A kilku graczy ciekawych sie przewinelo. Takich, co to jesienia czy zima znikneliby po 5 minutach :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-09 01:49:17
Autor: Leszczur
On 9 Kwi, 07:39, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

kategorii negatywnej jak wiek :-)
A w tym roku dziadkowie naprawde dali rade...

Emmm. Chyba za bardzo sie sugerujesz wynikami Kidda i Billupsa.
W grupie zawodnikow powyzej 32 roku życia w tym roku było najwięcej
opuszczonych meczów w porównaniu z rokiem poprzednim oraz największy
spadek wartości produkcji.
Inne grupy wiekowe (<25 r.ż.; 25-28 oraz 29-32) wypadły dużo lepiej w
każdym aspekcie poza opuszczonymi meczami. W grupie <25 Paul, Biedrins
i Tyrus zanizyli srednia, ale i tak opuścili mniej niż dziadkowie.

[...]

To co - mam znowu wnerwic Makulca? Zacznie sie cos dziac ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-09 21:43:17
Autor: s
[...]

Tez...

[...]

.... ale i biore tez pod uwage fakt, ze dziadkowie bywaja bardzo mocno niedoceniani na draftach.

[...]

Nie da rady. Piotrek juz tam nie zaglada. Kolejnego czlowieka masz na liczniku!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-08 14:47:30
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na nowy sezon byc moze zostane. Mam gwiazde za sensowne pieniadze (Lee), rookie contract Evansa i Delfino jeszcze na piec lat za srednio ponizej 400k.

Musze przyznac, ze nie wiem dlaczego ciagnie Was do przedluzania tych
lig, ktore wlasnie zmietliscie glownie z powodu braku aktywnosci...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-08 17:32:26
Autor: s
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)

Musze przyznac, ze nie wiem dlaczego ciagnie Was do przedluzania tych
lig, ktore wlasnie zmietliscie glownie z powodu braku aktywnosci...

Zawsze to jakas wygrana liga wiecej :-)
A poza tym, kilka starc to byla ostra jazda! Np polfinal dwoch niepokonanych druzyn, gdzie w ostatnim dniu musialem sadzac Sheeda na IL (calkiem zdrowego i wowczas startera), by aktywowac jakiegos bolka, ktory w ostatnim dniu akurat gral i jego punkty byly na wage zlota.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-08 01:47:07
Autor: Hubert Janiszewski
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)
Wszedłem na Overall Leaderboard i chyba wszystkich (?) reprezentantow
prsk tam znalazłem:
http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=44

9. slmroz 22-0 (10194 pts)
66. leszczur 20-2 (9774 pts)
138. wilq 19-3 (ale aż 11501 pts)

Ja byłem na 22. miejscu (21-1, 10447) wygrałem swoja lige, ale nie
było to wielkim wyzwaniem, bo mam wrazenie ze przez wiekszosc sezonu
bylem jedynym aktywnym GM-em (chociaz "aktywnosc" to zbyt duze slowo,
ograniczalem sie do ustawiania skladu raz lub dwa razy w tygodniu).
Prowadziłem Houston. Na poczatku zrobilem buyout Yao, udało mi sie tez
sprzedac TMaca za wygasajace kontrakty, dzieki czemu moglem podpisac
kilku FA, a pozniej juz poszlo gladko. Pzdr

Data: 2010-04-08 03:32:15
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 10:47, Hubert Janiszewski <hube...@fbbest.com> wrote:
Wszedłem na Overall Leaderboard i chyba wszystkich (?) reprezentantow
prsk tam znalazłem:http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=44

Byl jeszcze Bartek w lidze Sławka. Grał Nuggets (7-11, 4954 pts), ale
nie wszedł do playoffs. Co zabawne - miał w składzie tylko 10
zawodników, ale za to pensje na poziomie 14M$ ponad salary cap. :-)

[...]

No prosze. PRSK rządzi :-)
Ale borykanie sie z aktywnoscia jest chyba wspolnym problemem
wiekszosc lig.
Od przyszlego sezonu bedzie mozliwosc robienia lig z iloscia druzyn
mniejsza niz 30 i moze zalozymy cos wlasnego?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 05:48:04
Autor: sooobi
On 8 Kwi, 12:32, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

nie wszedł do playoffs. Co zabawne - miał w składzie tylko 10
zawodników, ale za to pensje na poziomie 14M$ ponad salary cap. :-)

I ani razu nie zajrzal do ligi juz w polowie sezonu FA

Data: 2010-04-08 06:51:18
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 14:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> zawodników, ale za to pensje na poziomie 14M$ ponad salary cap. :-)

I ani razu nie zajrzal do ligi juz w polowie sezonu FA

Kurde to trzeba było zwolnic miejsce i bym na nie wskoczył.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 07:22:13
Autor: sooobi
On 8 Kwi, 15:51, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> I ani razu nie zajrzal do ligi juz w polowie sezonu FA

Kurde to trzeba było zwolnic miejsce i bym na nie wskoczył.

Przeciez bylo wiadomo wszem i wobec ze mnie w ogole nie wciagnelo i
nie zamierzam grac.

Data: 2010-04-08 07:47:05
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 16:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Kurde to trzeba było zwolnic miejsce i bym na nie wskoczył.

Przeciez bylo wiadomo wszem i wobec ze mnie w ogole nie wciagnelo i
nie zamierzam grac.

Mnie nie bylo wiadomo. Wiec nie wszem i wobec :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 20:53:56
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

w ogole nie wciagnelo i nie zamierzam grac.

Mozna wiedziec dlaczego nie? I jaki to mialo zwiazek z wyborem druzyny?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-09 07:30:34
Autor: s
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)
w ogole nie wciagnelo i nie zamierzam grac.

Mozna wiedziec dlaczego nie?
I jaki to mialo zwiazek z wyborem druzyny?

Pewnie spory.
Bart sie zasadzal na Thunder, przepalcowal i sie zniechecil...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-08 23:24:06
Autor: sooobi
On 9 Kwi, 07:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Mozna wiedziec dlaczego nie?
> I jaki to mialo zwiazek z wyborem druzyny?

Pewnie spory.
Bart sie zasadzal na Thunder, przepalcowal i sie zniechecil...

Dokladnie chcialem Thunder dostalem Nuggets za salary zapchanym po
sufit.
Nie podobala mi sie uzytecznosc strony, musza poprawic design zeby
akurat mnie przyciagnac. Denerwowalo mnie ze ludzi ktorzy maja salary
na plusie moga podpisywac sobie naprawde niezlych gosci za minimum
(tak jak robil to Slawek) kiedy ja mialem zwiazane rece. To psuje
zabawe juz na starcie i zniecheca.

Data: 2010-04-09 01:51:30
Autor: Leszczur
On 9 Kwi, 08:24, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

na plusie moga podpisywac sobie naprawde niezlych gosci za minimum
(tak jak robil to Slawek) kiedy ja mialem zwiazane rece. To psuje

Kurna a od czego buyouty? Od czego MLE i minima dla weteranów? Od
czego wymiany?
No i umowmy się, że Nuggets akurat mają nienajgorsza druzynę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-09 03:05:47
Autor: sooobi
On 9 Kwi, 10:51, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> zabawe juz na starcie i zniecheca.

Kurna a od czego buyouty? Od czego MLE i minima dla weteranów? Od

No ja nie mialem czasu na takie pieprzenie sie.

Data: 2010-04-09 04:45:55
Autor: Leszczur
On 9 Kwi, 12:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Kurna a od czego buyouty? Od czego MLE i minima dla weteranów? Od
> czego wymiany?

No ja nie mialem czasu na takie pieprzenie sie.

ROTFL.

Data: 2010-04-08 14:44:00
Autor: wiLQ
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Od przyszlego sezonu bedzie mozliwosc robienia lig z iloscia druzyn
mniejsza niz 30 i moze zalozymy cos wlasnego?

Powinnismy jesli celem ma byc ciekawa walka czy wyzwanie, ale z drugiej
strony, w ilu ligach mozna sie przekonywac, ze sa lepsi GMowie? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-08 17:38:06
Autor: s
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)

Powinnismy jesli celem ma byc ciekawa walka czy wyzwanie, ale z drugiej
strony, w ilu ligach mozna sie przekonywac, ze sa lepsi GMowie? ;-)

A mnie zrazil ten cyrk z ustawieniem skladu w pierwszym dniu finalu.
Nie wiem, czego to byla wina (byc moze wolnego lacza), ale dziekuje za takie warningi.

Inna mysl mnie naszla, ktorej juz sie boje... Moze skrzyknac ludzi z roznych srodowisk, tych z najlepsza historia i trzasnac jakies mistrzostwa kraju w roto?:-)

....  na 18 lig :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-08 09:56:36
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 17:38, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

A mnie zrazil ten cyrk z ustawieniem skladu w pierwszym dniu finalu.
Nie wiem, czego to byla wina (byc moze wolnego lacza), ale dziekuje za

Skrypty sie wypierdzieliły.
Oni w playoffs blokowali modyfikacje rosterow, zeby dalej grali tylko
przechodzacy daną runde.
I jakas fujara dała ciała. Wiekszosc miała problemy z rosterami.

Inna mysl mnie naszla, ktorej juz sie boje... Moze skrzyknac ludzi z
roznych srodowisk, tych z najlepsza historia i trzasnac jakies
mistrzostwa kraju w roto?:-)

Jestem za! Skrzyknij ludzi przez ZP1, znajdz sponsorów i jedziemy. Ja
moge sprobowac załatwić honorowy patronat Marcina Gortata :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-09 07:28:23
Autor: s
[...]

Moj rywal niestety nie...

[...]

Akurat taki patronat to pewnie Maciek pewnie da rade zalatwic :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-09 01:52:32
Autor: Leszczur
On 9 Kwi, 07:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Jestem za! Skrzyknij ludzi przez ZP1, znajdz sponsorów i jedziemy. Ja
> moge sprobowac załatwić honorowy patronat Marcina Gortata :-)

Akurat taki patronat to pewnie Maciek pewnie da rade zalatwic :-)

Spoko. Z checia ogranicze swoj udzial do samego udziału :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 14:30:24
Autor: wiLQ
Hubert Janiszewski napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wszedłem na Overall Leaderboard i chyba wszystkich (?) reprezentantow
prsk tam znalazłem:

Co wg mnie oznacza dwie rzeczy:
1) aktywnosc tych lig byla do bani,
2) musimy stworzyc wlasna lige gdzie testowane przez nas numery
zwyczajnie nie przejda. Bedzie duzo trudniej, ale i na pewno ciekawiej.

9. slmroz 22-0 (10194 pts)
66. leszczur 20-2 (9774 pts)
Ja byłem na 22. miejscu (21-1, 10447)

Yikes, to bilans ma takie decydujace znaczenie? IMHO bez sensu skoro to
glownie zalezy od konkurencji i kontuzji w danym tygodniu. Wg mnie jesli
juz tworzyc jakis ogolny ranking to tylko na podstawie dwoch zmiennych:
zdobyte punkty powiazane z wydanymi na ten cel pieniedzmi.

138. wilq 19-3 (ale aż 11501 pts)

No wlasnie, punkty to bylo moje jedyne wyzwanie i z tego co widze
powinienem byc dumny z takiego wyniku tym bardziej, ze bylem ponizej
salary cap przez caly sezon.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-08 06:56:00
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 14:30, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

2) musimy stworzyc wlasna lige gdzie testowane przez nas numery
zwyczajnie nie przejda. Bedzie duzo trudniej, ale i na pewno ciekawiej.

Na pewno. Ale z drugiej strony PASPN nie powinien byc kolejnym
miejscem w ktorym bede zbierał baty od Sławka, a prędzej czymś co
zastępuje coś starego (ekhm, fb1, ekhm).

> 9. slmroz 22-0 (10194 pts)
> 66. leszczur 20-2 (9774 pts)
> Ja byłem na 22. miejscu (21-1, 10447)

Yikes, to bilans ma takie decydujace znaczenie?

W NBA ma, to czemu tutaj nie?

 IMHO bez sensu skoro to glownie zalezy od konkurencji i kontuzji w danym tygodniu.

Jak w życiu. Dyspozycja danego dnia decyduje o wyniku.

 Wg mnie jesli juz tworzyc jakis ogolny ranking to tylko na podstawie dwoch zmiennych:
zdobyte punkty powiazane z wydanymi na ten cel pieniedzmi.

Taaa. Ranking oparty o kase mi pasuje - mialem bodaj 3 najwyzsze
obroty w całym rankingu wygrzebanym przez Huberta. :-)

No wlasnie, punkty to bylo moje jedyne wyzwanie i z tego co widze
powinienem byc dumny z takiego wyniku tym bardziej, ze bylem ponizej
salary cap przez caly sezon.

Mysle, ze nie musiałes tego dodawac - kazdy z nas oddałby rękę za to
tak właśnie było ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-08 20:53:44
Autor: wiLQ
[...]

W tej sprawie poki co jestes w mniejszosci, wiec trudno to uznawac za
przesadzone. A i ja moge zmienic zdanie wraz z dodaniem tam aukcji.

> [...]

Taaa. Ranking oparty o kase mi pasuje - mialem bodaj 3 najwyzsze
obroty w całym rankingu wygrzebanym przez Huberta. :-)

Nie o sama kase bo to zalezy od hal i miast, ale o wydatki na pensje i
buyouty, zwlaszcza odnosnie salary cap.

> [...]
> salary cap przez caly sezon.

Mysle, ze nie musiałes tego dodawac - kazdy z nas oddałby rękę za to

Ale, co moze byc szokujace, wcale nie gralem budzetem rzedu 30M$ ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-09 01:55:10
Autor: Leszczur
On 8 Kwi, 20:53, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> zast puje co starego (ekhm, fb1, ekhm).

W tej sprawie poki co jestes w mniejszosci, wiec trudno to uznawac za

A cos takiego sugerowałem?

A i ja moge zmienic zdanie wraz z dodaniem tam aukcji.

Dla mnie aukcja jest wystarczajaca zmiana nawet jesli zostaniemy na Y!

> [...]
> obroty w ca ym rankingu wygrzebanym przez Huberta. :-)

Nie o sama kase bo to zalezy od hal i miast, ale o wydatki na pensje i

Tak - lokalizacja jest częścią składową, ale po bliższej analizie
wydaje mi się, że ma wpływ głównie na możliwosci buyoutów
sródsezonowych. Zobaczymy ile bede miał kasy przy rozpoczeciu
offseason w kazdej z lig.

:-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-10 10:07:12
Autor: s
PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)
A i ja moge zmienic zdanie wraz z dodaniem tam aukcji.

Dla mnie aukcja jest wystarczajaca zmiana nawet jesli zostaniemy na Y!

Jakos tak od poczatku bylem pewny, ze sie dogadamy :-)

Pozdr
Slawek

PASPN. Cwalic sie - jesli macie czym ;-)