PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

Data: 2010-07-14 11:31:52
Autor: Leszczur
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Dobra,

Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.
Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o tegorocznych rookies)
odbedzie sie 28 sierpnia o 8:00 czasu stanu Arizona. Czyli dla nas
bedzie to 18:00. Problem polega na tym, ze żeby się odbył - muszą być
wszyscy GM'owie bo draft jest on-line. 2 minuty na wybór, czyli w
godzine sie uwiniemy.

Po drafcie dla kazdej druzyny zostanie podliczony jej payroll.
W jego sklad wchodza:
- kontrakty zawodnikow znajdujacych sie w payrollu druzyny (kolumna
2010-11 Cap na stronie z rosterem).
- kontrakty wybranych rookies (wedlug skali)
- exceptions (MLE-5,75M$ i Bi-annual 2,05M$)
Jezeli suma wypadnie powyzej salary cap (60.185.922$) to otrzymacie
oba exceptions do wykorzystania. Jezeli nie, to trudno i bedziecie
musieli sie obyc bez nich.
Poziom Luxury Tax - 68.031.001$
Maksymalne kontrakty dla zawodnikow sa uzaleznione od jakosci FA, jego
stazu w NBA oraz tego czy to jest własny FA czy innej druzyny. Nie
bede wymienial całej skali ale poruszamy sie w zakresie od 14 do 22M$
pensji poczatkowej.
Maksymalna dlugosc kontraktu to 5 albo 6 lat (zasady jak w NBA).
Maksymalna podwyżka dla wlasnych FA - 11%
Maksymalna podwyżka dla FA z rynku - 8%

Właśnie próbuję rozwiązać problemy techniczne w lidze, bo dwie druzyny
nie maja GM'ow, ale nie da się ich zająć. Mam nadzieję ze w
najblizszych dniach uda sie to zmienic.

W razie pytań walcie śmiało - będziemy kombinować.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-14 20:49:22
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.

Mamy komplet, right?

[...]

Um, podstawowe pytanie numer 1: co z draftem nie-rookich?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-14 13:34:27
Autor: Leszczur
On 14 Lip, 20:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.

Mamy komplet, right?

Chętnych - tak. Ale przez to ze chlopaki kombinowali ze zmianami
prowadzonych druzyn - dwa kluby (Cavs i Celtics) nie maja aktywnego
GM'a mimo, ze na stronie draftowej figurują jako zajęte. To wlasnie
jest problem z ktorym probuje sie uporac.

> [...]

> W razie pytań walcie śmiało - będziemy kombinować.

Um, podstawowe pytanie numer 1: co z draftem nie-rookich?

Najwyrazniej nie przewidziano opcji redraftu calej ligi. Ku mojemu
rozczarowaniu. Zatem bedziemy dysponowali tym co jest obecnie
zakontraktowane na sezon 2010-11 plus tym co kupimy w offseason.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 00:10:00
Autor: jct
Leszczur pisze:

[...]

kombinowało wielu ale w 3 przypadkach coś się posypało ;-/
GM nie mają Celci i Oklahoma, a Cavs to inna bajka - na 1 slocie są 2 drużyny

pozdrawiam
Jarek T.

Data: 2010-07-15 12:58:24
Autor: wiLQ
> [...]

rozczarowaniu. Zatem bedziemy dysponowali tym co jest obecnie
zakontraktowane na sezon 2010-11 plus tym co kupimy w offseason.

"Mock GM Contract Draft Put On Hold Until Like September!
The creation of smaller 8,10,12,16,20,& 24 team leagues will be put on
hold until September. This will give us some time to iron out all the
kinks as we get the smaller leagues fully integrated with the Mock GM
concept"

Wg mnie lepiej poczekac na taka mozliwosc (i jak bedzie trzeba
zrezygnowac z ligi zakladajac nowa) niz babrac sie w starych kontraktach
gdy pol ligi lezy na FAsach. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-15 05:51:19
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 12:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Wg mnie lepiej poczekac na taka mozliwosc (i jak bedzie trzeba
zrezygnowac z ligi zakladajac nowa) niz babrac sie w starych kontraktach

Spoko - mozemy zrobic i cos takiego. O ile w ogole taka opcja bedzie
dostepna. Na razie jest sporo bugow, wiec miejmy tę ligę jako wyjście
awaryjne.
A w miedzyczasie moze znajdzie sie wiecej chetnych i zrobimy cos
wiekszego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 20:33:07
Autor: Gerard
Leszczur wrote:
A w miedzyczasie moze znajdzie sie wiecej chetnych i zrobimy cos
wiekszego.

Tiaa, też mam ochotę zamienić się na Heat ;-)

pozdr

Data: 2010-07-17 15:31:08
Autor: jct
Leszczur pisze:
[...]

Hej,

fajnie że udało Ci się "sprzątnąć" podwójny slot i teamu bez GM-a, ale... moja(!) Atlanta przeskoczyła na 5. slot ;-/ który jest już zajęty!
Natomiast gdy chciałem wziąć Oklahomę, to się okazało że się nie da... ehm...

pozdrawiam
Jarek T. (mctiger)

Data: 2010-07-17 06:36:25
Autor: Leszczur
On 17 Lip, 15:31, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

fajnie że udało Ci się "sprzątnąć" podwójny slot i teamu bez GM-a,
ale... moja(!) Atlanta przeskoczyła na 5. slot ;-/ który jest już zajęty!

Na razie jest tak jak byc powinno - dwa sloty wolne. Uklad pozostalych
jest bez znaczenia.

Natomiast gdy chciałem wziąć Oklahomę, to się okazało że się nie da...
ehm...

I cale szczescie. Miales Cavs, masz Atlante i mardzy sie jeszcze OKC?
Wystarczy tego dobrego! :-)
A powaznie mowiac - w tym systemie są bugi i tworzenie nowych lig
mniej niz 30-druzynowych zostalo zablokowane do wrzesnia.
Tak wiec prosze na razie nic nie kombinowac i spokojnie szykowac sie
od draftu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-17 18:14:44
Autor: jct
[...]

No właśnie NIE MAM ATLANTY!!! a przynajmniej nie do końca...

na głównym ekranie ze slotami przed draftem przy Atlancie jest GM: Emmanuel Brown a.k.a Kurupt
http://www.paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=4&leagueid=6212&seasonid=54

ale gdy się wejdzie w Atlantę, to jako GM jestem ja:
http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=2&leagueid=6212&seasonid=54&teamid=1

pozdrawiam,
Jarek T.

Data: 2010-07-19 06:19:16
Autor: Leszczur
On 17 Lip, 18:14, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
No właśnie NIE MAM ATLANTY!!! a przynajmniej nie do końca...

Masz. Chociaz w tej chwili ze wzgledu na Twoja hyperaktywnosc
profilaktycznie zostales zawieszony. Postaraj sie poczekac chwile w
spokoju, OK?
Jeszcze sa bugi i takie skakanie z teamu na team nie pomaga.

[...]

Nie ma znaczenia. Znowu zaczałes grzebac gdzie nie trzeba i znowu
zrobil sie burdel.
A bez pelnej obsady w lidze nie zobimy draftu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-19 16:46:38
Autor: jct
Leszczur pisze:
[...]

oki, w takim razie siadam na d... i czekam na info że mogę dotknąć/kliknąć etc.

pozdrawiam,
Jarek T.

P.S.
nie chciałem psuć tylko... naprawić ;D

Data: 2010-07-19 08:27:28
Autor: Leszczur
On 19 Lip, 16:46, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
oki, w takim razie siadam na d... i czekam na info że mogę
dotknąć/kliknąć etc.

Od razu mowie - propozycje wymian ode mnie mozna klikac od reki i bez
sprawdzania ;-)

pozdrawiam,
Jarek T.

P.S.
nie chciałem psuć tylko... naprawić ;D

W ten sposob wlasnie kiedys wybuchnie wojna atomowa ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 00:13:58
Autor: Gerard
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Leszczur wrote:
Dobra,

Bardzo dobra? :-)

Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.
Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o tegorocznych rookies)

Chyba raczej o tych którzy byli teraz draftowani? Czy np. Asik i Splitter też się łapią?

[...]

Czyli każdy wybiera 2 rookich?
Co jeśli ktoś widzi 3 ciekawych lub tylko jednego?
Kolejność losujemy wczesniej jak rozumiem, ale czy można jeszcze przed draftem się wymieniać pickami?
I kontrakty są wg naszych wyborów czy wg nba?

[...]

Mamy auto agenta czy ktoś się tym zajmie?
Czy już wiadomo kiedy rusza nasze offseason, tzn. od kiedy będzie można podpisywać FA [planuje urlop na poczatku września]?
Kontrakty za minimum tez można podpisywać bez ograniczeń?

pozdr

Data: 2010-07-14 23:18:24
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 00:13, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> Dobra,

Bardzo dobra? :-)

Very badzo dobra!

> Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.
> Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o tegorocznych rookies)

Chyba raczej o tych kt rzy byli teraz draftowani? Czy np. Asik i Splitter
te si api ?

Fakt - chodzi o zawodnikow ktorzy zostali wzieci w tegorocznym
drafcie. Asik i Splitter beda FA.

> odbedzie sie 28 sierpnia o 8:00 czasu stanu Arizona. Czyli dla nas
> bedzie to 18:00. Problem polega na tym, ze eby si odby - musz by
> wszyscy GM'owie bo draft jest on-line. 2 minuty na wyb r, czyli w
> godzine sie uwiniemy.

Czyli ka dy wybiera 2 rookich?

Tak - od tego wychodzimy.

Co je li kto widzi 3 ciekawych lub tylko jednego?

Przy trzech ciekawych masz w tym sezonie mniejsze pole manewru niz
bedzie za rok. Albo zatrudnisz trzeciego jako FA (jesli nie byl
wybrany), albo poprzez wymiane.
Gdy widzisz jednego - nie ma problemu. Caly czas bierzesz dwoch, ale
tego drugiego po prostu potem nie podpisujesz.
Wybranie zawodnika w drafcie nie oznacza automatycznego wydania na
niego pieniedzy. Po prostu negocjacje sa ograniczone do minimum, bo
kontrakty sa ustalane wedlug skali.

Kolejno losujemy wczesniej jak rozumiem, ale czy mo na jeszcze przed
draftem si wymienia pickami?

W tym sezonie nie widze takiej mozliwosci. W kazdym razie nie w lidze
16-druzynowej.

I kontrakty s wg naszych wybor w czy wg nba?

Kontrakty zawodnikow posiadajacych umowe na sezon 2011-12 sa 9lub
powinny byc) takie jakie w NBA.
Natomiast co sobie wynegocjujesz z FA to Twoje.

> Maksymalne kontrakty dla zawodnikow sa uzaleznione od jakosci FA, jego
> stazu w NBA oraz tego czy to jest w asny FA czy innej druzyny. Nie
> bede wymienial ca ej skali ale poruszamy sie w zakresie od 14 do 22M$
> pensji poczatkowej.

Mamy auto agenta czy kto si tym zajmie?

Mamy autoagenta, ale jest tez kilku agentow ktorzy zapisali sie do
naszej ligi. Jest jeszcze nieco czasu na dyskusje, chociaz ja wolalbym
w tym sezonie zdac sie na automat, zeby nie generowac niepotrzebnych
emocji i nieporozumien.

Czy ju wiadomo kiedy rusza nasze offseason, tzn. od kiedy b dzie mo na
podpisywa FA [planuje urlop na poczatku wrze nia]?

No to masz pecha. Sezon FA rusza po drafcie gdy znany bedzie payroll
kazdej druzyny. W tej chwili jeszcze jestem w stanie zmienic date
draftu na wczesniejsza, ale musi byc zgoda wszystkich GM'ow.

Kontrakty za minimum tez mo na podpisywa bez ogranicze ?

W zasadzie tak. Jedyne ograniczenie to maksymalna wielkosc rostera (29
zawodnikow).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 13:15:52
Autor: wiLQ
> [...]

> draftem si wymienia pickami?

W tym sezonie nie widze takiej mozliwosci. W kazdym razie nie w lidze

Pisales o losowaniu (o ktore sam jestem ciekawy czy numerki sa z
autentycznego draftu NBA) czy o wymianie pickami?

> Kontrakty za minimum tez mo na podpisywa bez ogranicze ?

W zasadzie tak. Jedyne ograniczenie to maksymalna wielkosc rostera (29
zawodnikow).

A i to bodaj tylko w offseason bo w sezonie jest wieksze ograniczenie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-15 05:49:37
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 13:15, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Pisales o losowaniu (o ktore sam jestem ciekawy czy numerki sa z
autentycznego draftu NBA) czy o wymianie pickami?

W innych ligach w ktorych gram sa numerki z tegorocznego draftu.
A propos innych lig - w tej wktorej prowadze Knicks i mam payroll
rzedu 16M$ wlasnie kupilem Arenasa za konczacy sie kontrakt Bobby'ego
Simmonsa i pick drugorundowy :-)

> W zasadzie tak. Jedyne ograniczenie to maksymalna wielkosc rostera (29
> zawodnikow).

A i to bodaj tylko w offseason bo w sezonie jest wieksze ograniczenie.

W sezonie tez jest 29 zawodnikow (wedlug tego co widzę w Settings),
ale pewnie aktywny roster musi sie skladac z 15 zawodnikow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-18 12:52:18
Autor: wiLQ
> [...]

A propos innych lig - w tej wktorej prowadze Knicks i mam payroll
rzedu 16M$ wlasnie kupilem Arenasa za konczacy sie kontrakt Bobby'ego

... i bedziesz przegrana strona tej wymiany ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-19 00:28:54
Autor: Leszczur
On 18 Lip, 12:52, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Simmonsa i pick drugorundowy :-)

.. i bedziesz przegrana strona tej wymiany ;-P

Możliwe, ale wyszedłem z załozenia że w razie czego w przyszłym
sezonie go wykupię. Wiekszość druzyn ma w tej lidze dużo kasy po sc i
mam wrażenie, że jak juz zacznie się "sezon na leszcza" to mogą zacząć
latać nieziemskie kontrakty nawet za większych cieci niż Gilbert. Ale
na pocieszenie dodam, że w tej samej lidze zrobilem drugi deal -
Gadzuric i pick za konczacy sie kontrakt Darko :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 20:31:47
Autor: Gerard
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Leszczur wrote:
I kontrakty sa wg naszych wybor w czy wg nba?

Kontrakty zawodnikow posiadajacych umowe na sezon 2011-12 sa 9lub
powinny byc) takie jakie w NBA.
Natomiast co sobie wynegocjujesz z FA to Twoje.

Chodzilo mi o kontrakty z rookies których draftujemy. Powiedzmy ze wezme Whiteside'a z nr 20, to bedzie on mial kontrakt jak nr 20 draftu czy, tak jak w nba, z drugiej rundy?

[...]

Tez bym wolal automat o ile ma w miare sensowne IQ :-)

Czy ju wiadomo kiedy rusza nasze offseason, tzn. od kiedy bedzie mozna
podpisywa FA [planuje urlop na poczatku wrzesnia]?

No to masz pecha. Sezon FA rusza po drafcie gdy znany bedzie payroll
kazdej druzyny. W tej chwili jeszcze jestem w stanie zmienic date
draftu na wczesniejsza, ale musi byc zgoda wszystkich GM'ow.

Juz nie kombinujmy, chyba ze innym bedzie pasowac. W koncu GM który nic nie robi, ma duze szanse na wybitnosc ;-D

pozdr

Data: 2010-07-15 12:58:08
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 20:31, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]

Whiteside'a z nr 20, to bedzie on mial kontrakt jak nr 20 draftu czy, tak

Kontrakt jak #20. To juz Twoja decyzja, wiec musi byc odpowiednio
"nagrodzona". ;-)

> [...]
> emocji i nieporozumien.

Tez bym wolal automat o ile ma w miare sensowne IQ :-)

Nawet jesli nie najwyzsze to jednakowe dla wszystkich. I pozbawione
emocji.

Hehe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-24 14:11:31
Autor: wiLQ
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Leszczur napisal posta, do ktorego chcialbym cos dopisac:

http://paspn.net/default.asp?p=12&stId=8143120
Mock GM Invitational: Looking For The Best GMs & Agents
Hmmmmmmmmmmmmmmm... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-25 04:15:16
Autor: Wojtek J.
On 14 Lip, 20:31, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

[...]

Draft aktualny, czy mogę się skupić na meczu?

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-25 06:09:37
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 13:15, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> godzine sie uwiniemy.

Draft aktualny, czy mogę się skupić na meczu?

Poki co draft aktualny, chociaz wyglada na to, ze brakuje nam jeszcze
jednego manago.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-25 19:57:09
Autor: wiLQ
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

> Draft aktualny, czy mogę się skupić na meczu?

Poki co draft aktualny, chociaz wyglada na to, ze brakuje nam jeszcze
jednego manago.

Aktualny?! Gdy ustawienia sa inne niz zakladane (przynajmniej z tego co
zrozumialem), a aktywnosc w lidze jest zerowa? Znaczy sie nie czekamy na
wprowadzenie draftu wszystkich graczy i mam sie wypisac z w/w ligi?
Bo na taka wersje to sie nie pisze.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-26 03:57:59
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 19:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Poki co draft aktualny, chociaz wyglada na to, ze brakuje nam jeszcze
> jednego manago.

Aktualny?!

A widziałeś, żeby został odwołany?

Gdy ustawienia sa inne niz zakladane (przynajmniej z tego co
zrozumialem), a aktywnosc w lidze jest zerowa?

Aktywność musi być zerowa, bo nie ma czego tam na razie robić. Po
drafcie będziesz miał opcje GM'a.

 Znaczy sie nie czekamy na
wprowadzenie draftu wszystkich graczy i mam sie wypisac z w/w ligi?

Nie ma opcji z draftem wszystkich graczy. Nie wiem czy kiedykolwiek
będzie, ale w naszej lidze nie ma możliwości takiej zmiany, a
założenie nowej ligi też nie oferuje takiej funkcji.

Bo na taka wersje to sie nie pisze.

Jeżeli się wypiszesz to sprawa będzie jasna i liga nie przeprowadzi
draftu (co nie musi byc jednoznaczne z tym, ze nie wystartuje w
ogole).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-26 14:09:08
Autor: wiLQ
> [...]

> zrozumialem), a aktywnosc w lidze jest zerowa?

Aktywność musi być zerowa, bo nie ma czego tam na razie robić. Po

Ergo to nie jest draft rookich tylko wszystkich graczy!
Draft debiutantow ma sie nijak do tych opcji GMowskich (w lidze, do
ktorej sie zapisalem polecialo circa 60[!] trejdow miedzy powstaniem
ligi, a przeprowadzeniem tegoz draftu mlodziakow). Co wiecej...

> [...]

będzie, ale w naszej lidze nie ma możliwości takiej zmiany, a
założenie nowej ligi też nie oferuje takiej funkcji.

... w opcji "Key Info/Dates" jest "Picking Teams And Players":
Sat, Aug 28 8:00:12 AM PST ergo zdaje sie, ze nieco wprowadziles
mnie/nas w blad piszac "Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o
tegorocznych rookies)"...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-26 05:46:34
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 14:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Aktywność musi być zerowa, bo nie ma czego tam na razie robić. Po
> drafcie będziesz miał opcje GM'a.

Ergo to nie jest draft rookich tylko wszystkich graczy!

Zostań to się przekonasz :-)

Draft debiutantow ma sie nijak do tych opcji GMowskich (w lidze, do
ktorej sie zapisalem polecialo circa 60[!] trejdow miedzy powstaniem
ligi, a przeprowadzeniem tegoz draftu mlodziakow). Co wiecej...

Liga była pełna - 30 drużynowa?

> [...]

Sat, Aug 28 8:00:12 AM PST ergo zdaje sie, ze nieco wprowadziles
mnie/nas w blad piszac "Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o

Masz rację, bo faktycznie po zagłębieniu się w kolejne warstyw FAQ'ów
i ustawień wygląda na to, że będziemy draftować pełne składy. Zmylił
mnie opis zasad przyznawania exceptions który wspominał wyłącznie o
drafcie prospektów z college'u.

Zakładam nowy wątek, bo w międzyczasie zwolniło się miejsce w lidze
plus jeden slot mamy dalej bez obsady.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-26 18:55:13
Autor: wiLQ
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

> Ergo to nie jest draft rookich tylko wszystkich graczy!

Zostań to się przekonasz :-)

Jak to draft wszystkich to nie mam powodu by odchodzic ;-)

> [...]
> ktorej sie zapisalem polecialo circa 60[!] trejdow miedzy powstaniem
> ligi, a przeprowadzeniem tegoz draftu mlodziakow). Co wiecej...

Tak. 4-5 wymian dziennie przez 18 dni... to zdecydowanie najaktywniejsza
trejdowo liga jaka widzialem... i o dziwo nie ma w niej Slawka ;-)

OK.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 18:38:01
Autor: s
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

Tak. 4-5 wymian dziennie przez 18 dni... to zdecydowanie najaktywniejsza
trejdowo liga jaka widzialem... i o dziwo nie ma w niej Slawka ;-)

A tam... Ja w tym roku nie handluje :-)
Przynajmniej nie w kipku.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-30 13:14:43
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tak. 4-5 wymian dziennie przez 18 dni... to zdecydowanie najaktywniejsza
> trejdowo liga jaka widzialem... i o dziwo nie ma w niej Slawka ;-)

A tam... Ja w tym roku nie handluje :-)

Ale tylko do draftu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 13:55:25
Autor: s
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
A tam... Ja w tym roku nie handluje :-)

Ale tylko do draftu ;-)

Aaaa, do draftu to nie obiecuje :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-26 05:23:15
Autor: kotkot
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Ja w sumie jestem początkujący, więc kilka rzeczy jest dla mnie
niejasnych, prosiłbym o odpowiedź.

1. Jaki mamy roster, ten co widać aktualnie, czy taki jaki jest
faktycznie - u mnie w Miami jest jeszcze np. Jermaine O'Neal, a kto
tam jest teraz to wiadomo...
2. I drugie pytanie w zasadzie powiązane -co draftujemy, wszystkich,
czy rookies?

harrykot

Data: 2010-08-26 05:47:14
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 14:23, kotkot <koc...@gmail.com> wrote:
[...]

Nie. Wszystko zaczynamy od zera.

2. I drugie pytanie w zasadzie powiązane -co draftujemy, wszystkich,
czy rookies?

Wszystkich.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-26 18:10:31
Autor: jct
Leszczur pisze:
[...]

hmm... skoro draft dotyczy wszystkich, a nie tylko pick-ów tegorocznych to muszę spasować - na drafcie nie bede mógł być a bez draftu w takim wypadku to nie ma sensu... ;-/

Tak więc... aż żal mówić... skasuj mnie z listy (sam nie moge bo jestem zawieszony LOL)
Życzę wielu trejdów i emocjonującej do końca sezonu rozgrywki :)

Jarek T.

Data: 2010-08-27 16:28:47
Autor: wiLQ
jct napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

hmm... skoro draft dotyczy wszystkich, a nie tylko pick-ów tegorocznych to muszę spasować - na drafcie nie bede mógł być

Niezaleznie od terminu tegoz draftu?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 22:53:05
Autor: jct
wiLQ pisze:
jct napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

hmm... skoro draft dotyczy wszystkich, a nie tylko pick-ów tegorocznych to muszę spasować - na drafcie nie bede mógł być

Niezaleznie od terminu tegoz draftu?

tego nie powiedziałem ;) po prostu założyłem że przy 30 uczestnikach mało prawdopodobna jest zmiana terminu dla 1 osoby...
weekend 28-29.08 zdecydowanie odpada, ale gdyby był inny termin to nie widzę powodu do rezygnacji ;]
cały następny tydzień (z wyjątkiem wtorku gdzie od rana do wieczora mam delegację i do Poznania wracam dopiero późnym wieczorem) byłby dobry ;>

pozdr.
Jarek T.

Data: 2010-08-28 11:41:58
Autor: jct
jct pisze:
wiLQ pisze:
[...]

hmm... niezły numer, zamiast Atlanty mam Lakersów LOL

draft 04.09.10 godz. 18.00 jak najbardziej mi pasuje ;)

btw... mamy komplet ;>

pozdrawiam
Jarek T.

Data: 2010-08-28 14:02:18
Autor: s
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
draft 04.09.10 godz. 18.00 jak najbardziej mi pasuje ;)

Za to ja nie jestem pewien :-(
Jezeli zbyt dobrze zagram w turnieju, bedzie kicha :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-28 14:57:51
Autor: Gerard
W dniu 2010-08-28 14:02, s pisze:
draft 04.09.10 godz. 18.00 jak najbardziej mi pasuje ;)

Za to ja nie jestem pewien :-(
Jezeli zbyt dobrze zagram w turnieju, bedzie kicha :-)

Spoko, to my już Ci wybierzemy team ;-]

pozdr

Data: 2010-08-28 15:15:36
Autor: wiLQ
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Za to ja nie jestem pewien :-(
> Jezeli zbyt dobrze zagram w turnieju, bedzie kicha :-)

Spoko, to my już Ci wybierzemy team ;-]

... wymagajacy duzo trejdowania... win-win dla Ciebie Slawek ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-28 15:13:21
[...]