PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

Data: 2010-07-14 20:49:22
Autor: wiLQ
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.

Mamy komplet, right?

Właśnie próbuję rozwiązać problemy techniczne w lidze, bo dwie druzyny
nie maja GM'ow, ale nie da się ich zająć. Mam nadzieję ze w
najblizszych dniach uda sie to zmienic.

W razie pytań walcie śmiało - będziemy kombinować.

Um, podstawowe pytanie numer 1: co z draftem nie-rookich?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-14 13:34:27
Autor: Leszczur
On 14 Lip, 20:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.

Mamy komplet, right?

Chętnych - tak. Ale przez to ze chlopaki kombinowali ze zmianami
prowadzonych druzyn - dwa kluby (Cavs i Celtics) nie maja aktywnego
GM'a mimo, ze na stronie draftowej figurują jako zajęte. To wlasnie
jest problem z ktorym probuje sie uporac.

> [...]

> W razie pytań walcie śmiało - będziemy kombinować.

Um, podstawowe pytanie numer 1: co z draftem nie-rookich?

Najwyrazniej nie przewidziano opcji redraftu calej ligi. Ku mojemu
rozczarowaniu. Zatem bedziemy dysponowali tym co jest obecnie
zakontraktowane na sezon 2010-11 plus tym co kupimy w offseason.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 00:10:00
Autor: jct
Leszczur pisze:

[...]

kombinowało wielu ale w 3 przypadkach coś się posypało ;-/
GM nie mają Celci i Oklahoma, a Cavs to inna bajka - na 1 slocie są 2 drużyny

pozdrawiam
Jarek T.

Data: 2010-07-15 12:58:24
Autor: wiLQ
> [...]

rozczarowaniu. Zatem bedziemy dysponowali tym co jest obecnie
zakontraktowane na sezon 2010-11 plus tym co kupimy w offseason.

"Mock GM Contract Draft Put On Hold Until Like September!
The creation of smaller 8,10,12,16,20,& 24 team leagues will be put on
hold until September. This will give us some time to iron out all the
kinks as we get the smaller leagues fully integrated with the Mock GM
concept"

Wg mnie lepiej poczekac na taka mozliwosc (i jak bedzie trzeba
zrezygnowac z ligi zakladajac nowa) niz babrac sie w starych kontraktach
gdy pol ligi lezy na FAsach. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-15 05:51:19
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 12:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Wg mnie lepiej poczekac na taka mozliwosc (i jak bedzie trzeba
zrezygnowac z ligi zakladajac nowa) niz babrac sie w starych kontraktach

Spoko - mozemy zrobic i cos takiego. O ile w ogole taka opcja bedzie
dostepna. Na razie jest sporo bugow, wiec miejmy tę ligę jako wyjście
awaryjne.
A w miedzyczasie moze znajdzie sie wiecej chetnych i zrobimy cos
wiekszego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 20:33:07
Autor: Gerard
Leszczur wrote:
A w miedzyczasie moze znajdzie sie wiecej chetnych i zrobimy cos
wiekszego.

Tiaa, też mam ochotę zamienić się na Heat ;-)

pozdr

Data: 2010-07-17 15:31:08
Autor: jct
Leszczur pisze:
[...]

Hej,

fajnie że udało Ci się "sprzątnąć" podwójny slot i teamu bez GM-a, ale... moja(!) Atlanta przeskoczyła na 5. slot ;-/ który jest już zajęty!
Natomiast gdy chciałem wziąć Oklahomę, to się okazało że się nie da... ehm...

pozdrawiam
Jarek T. (mctiger)

Data: 2010-07-17 06:36:25
Autor: Leszczur
On 17 Lip, 15:31, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

fajnie że udało Ci się "sprzątnąć" podwójny slot i teamu bez GM-a,
ale... moja(!) Atlanta przeskoczyła na 5. slot ;-/ który jest już zajęty!

Na razie jest tak jak byc powinno - dwa sloty wolne. Uklad pozostalych
jest bez znaczenia.

Natomiast gdy chciałem wziąć Oklahomę, to się okazało że się nie da...
ehm...

I cale szczescie. Miales Cavs, masz Atlante i mardzy sie jeszcze OKC?
Wystarczy tego dobrego! :-)
A powaznie mowiac - w tym systemie są bugi i tworzenie nowych lig
mniej niz 30-druzynowych zostalo zablokowane do wrzesnia.
Tak wiec prosze na razie nic nie kombinowac i spokojnie szykowac sie
od draftu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-17 18:14:44
Autor: jct
[...]

No właśnie NIE MAM ATLANTY!!! a przynajmniej nie do końca...

na głównym ekranie ze slotami przed draftem przy Atlancie jest GM: Emmanuel Brown a.k.a Kurupt
http://www.paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=4&leagueid=6212&seasonid=54

ale gdy się wejdzie w Atlantę, to jako GM jestem ja:
http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=2&leagueid=6212&seasonid=54&teamid=1

pozdrawiam,
Jarek T.

Data: 2010-07-19 06:19:16
Autor: Leszczur
On 17 Lip, 18:14, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
No właśnie NIE MAM ATLANTY!!! a przynajmniej nie do końca...

Masz. Chociaz w tej chwili ze wzgledu na Twoja hyperaktywnosc
profilaktycznie zostales zawieszony. Postaraj sie poczekac chwile w
spokoju, OK?
Jeszcze sa bugi i takie skakanie z teamu na team nie pomaga.

[...]

Nie ma znaczenia. Znowu zaczałes grzebac gdzie nie trzeba i znowu
zrobil sie burdel.
A bez pelnej obsady w lidze nie zobimy draftu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-19 16:46:38
Autor: jct
Leszczur pisze:
[...]

oki, w takim razie siadam na d... i czekam na info że mogę dotknąć/kliknąć etc.

pozdrawiam,
Jarek T.

P.S.
nie chciałem psuć tylko... naprawić ;D

Data: 2010-07-19 08:27:28
Autor: Leszczur
On 19 Lip, 16:46, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
oki, w takim razie siadam na d... i czekam na info że mogę
dotknąć/kliknąć etc.

Od razu mowie - propozycje wymian ode mnie mozna klikac od reki i bez
sprawdzania ;-)

pozdrawiam,
Jarek T.

P.S.
nie chciałem psuć tylko... naprawić ;D

W ten sposob wlasnie kiedys wybuchnie wojna atomowa ;-)

Pozdro

L'e-szczur

PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje