PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

Data: 2010-07-15 00:13:58
Autor: Gerard
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Leszczur wrote:
Dobra,

Bardzo dobra? :-)

Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.
Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o tegorocznych rookies)

Chyba raczej o tych którzy byli teraz draftowani? Czy np. Asik i Splitter też się łapią?

odbedzie sie 28 sierpnia o 8:00 czasu stanu Arizona. Czyli dla nas
bedzie to 18:00. Problem polega na tym, ze żeby się odbył - muszą być
wszyscy GM'owie bo draft jest on-line. 2 minuty na wybór, czyli w
godzine sie uwiniemy.

Czyli każdy wybiera 2 rookich?
Co jeśli ktoś widzi 3 ciekawych lub tylko jednego?
Kolejność losujemy wczesniej jak rozumiem, ale czy można jeszcze przed draftem się wymieniać pickami?
I kontrakty są wg naszych wyborów czy wg nba?

Maksymalne kontrakty dla zawodnikow sa uzaleznione od jakosci FA, jego
stazu w NBA oraz tego czy to jest własny FA czy innej druzyny. Nie
bede wymienial całej skali ale poruszamy sie w zakresie od 14 do 22M$
pensji poczatkowej.

Mamy auto agenta czy ktoś się tym zajmie?
Czy już wiadomo kiedy rusza nasze offseason, tzn. od kiedy będzie można podpisywać FA [planuje urlop na poczatku września]?
Kontrakty za minimum tez można podpisywać bez ograniczeń?

pozdr

Data: 2010-07-14 23:18:24
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 00:13, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> Dobra,

Bardzo dobra? :-)

Very badzo dobra!

> Czas na kilka informacji porzadkowych i info odnosnie ustawien ligi.
> Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o tegorocznych rookies)

Chyba raczej o tych kt rzy byli teraz draftowani? Czy np. Asik i Splitter
te si api ?

Fakt - chodzi o zawodnikow ktorzy zostali wzieci w tegorocznym
drafcie. Asik i Splitter beda FA.

> odbedzie sie 28 sierpnia o 8:00 czasu stanu Arizona. Czyli dla nas
> bedzie to 18:00. Problem polega na tym, ze eby si odby - musz by
> wszyscy GM'owie bo draft jest on-line. 2 minuty na wyb r, czyli w
> godzine sie uwiniemy.

Czyli ka dy wybiera 2 rookich?

Tak - od tego wychodzimy.

Co je li kto widzi 3 ciekawych lub tylko jednego?

Przy trzech ciekawych masz w tym sezonie mniejsze pole manewru niz
bedzie za rok. Albo zatrudnisz trzeciego jako FA (jesli nie byl
wybrany), albo poprzez wymiane.
Gdy widzisz jednego - nie ma problemu. Caly czas bierzesz dwoch, ale
tego drugiego po prostu potem nie podpisujesz.
Wybranie zawodnika w drafcie nie oznacza automatycznego wydania na
niego pieniedzy. Po prostu negocjacje sa ograniczone do minimum, bo
kontrakty sa ustalane wedlug skali.

Kolejno losujemy wczesniej jak rozumiem, ale czy mo na jeszcze przed
draftem si wymienia pickami?

W tym sezonie nie widze takiej mozliwosci. W kazdym razie nie w lidze
16-druzynowej.

I kontrakty s wg naszych wybor w czy wg nba?

Kontrakty zawodnikow posiadajacych umowe na sezon 2011-12 sa 9lub
powinny byc) takie jakie w NBA.
Natomiast co sobie wynegocjujesz z FA to Twoje.

> Maksymalne kontrakty dla zawodnikow sa uzaleznione od jakosci FA, jego
> stazu w NBA oraz tego czy to jest w asny FA czy innej druzyny. Nie
> bede wymienial ca ej skali ale poruszamy sie w zakresie od 14 do 22M$
> pensji poczatkowej.

Mamy auto agenta czy kto si tym zajmie?

Mamy autoagenta, ale jest tez kilku agentow ktorzy zapisali sie do
naszej ligi. Jest jeszcze nieco czasu na dyskusje, chociaz ja wolalbym
w tym sezonie zdac sie na automat, zeby nie generowac niepotrzebnych
emocji i nieporozumien.

Czy ju wiadomo kiedy rusza nasze offseason, tzn. od kiedy b dzie mo na
podpisywa FA [planuje urlop na poczatku wrze nia]?

No to masz pecha. Sezon FA rusza po drafcie gdy znany bedzie payroll
kazdej druzyny. W tej chwili jeszcze jestem w stanie zmienic date
draftu na wczesniejsza, ale musi byc zgoda wszystkich GM'ow.

Kontrakty za minimum tez mo na podpisywa bez ogranicze ?

W zasadzie tak. Jedyne ograniczenie to maksymalna wielkosc rostera (29
zawodnikow).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 13:15:52
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Kolejno losujemy wczesniej jak rozumiem, ale czy mo na jeszcze przed
> draftem si wymienia pickami?

W tym sezonie nie widze takiej mozliwosci. W kazdym razie nie w lidze
16-druzynowej.

Pisales o losowaniu (o ktore sam jestem ciekawy czy numerki sa z
autentycznego draftu NBA) czy o wymianie pickami?

> Kontrakty za minimum tez mo na podpisywa bez ogranicze ?

W zasadzie tak. Jedyne ograniczenie to maksymalna wielkosc rostera (29
zawodnikow).

A i to bodaj tylko w offseason bo w sezonie jest wieksze ograniczenie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-15 05:49:37
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 13:15, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Pisales o losowaniu (o ktore sam jestem ciekawy czy numerki sa z
autentycznego draftu NBA) czy o wymianie pickami?

W innych ligach w ktorych gram sa numerki z tegorocznego draftu.
A propos innych lig - w tej wktorej prowadze Knicks i mam payroll
rzedu 16M$ wlasnie kupilem Arenasa za konczacy sie kontrakt Bobby'ego
Simmonsa i pick drugorundowy :-)

> W zasadzie tak. Jedyne ograniczenie to maksymalna wielkosc rostera (29
> zawodnikow).

A i to bodaj tylko w offseason bo w sezonie jest wieksze ograniczenie.

W sezonie tez jest 29 zawodnikow (wedlug tego co widzę w Settings),
ale pewnie aktywny roster musi sie skladac z 15 zawodnikow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-18 12:52:18
Autor: wiLQ
> [...]

A propos innych lig - w tej wktorej prowadze Knicks i mam payroll
rzedu 16M$ wlasnie kupilem Arenasa za konczacy sie kontrakt Bobby'ego

... i bedziesz przegrana strona tej wymiany ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-19 00:28:54
Autor: Leszczur
On 18 Lip, 12:52, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Simmonsa i pick drugorundowy :-)

.. i bedziesz przegrana strona tej wymiany ;-P

Możliwe, ale wyszedłem z załozenia że w razie czego w przyszłym
sezonie go wykupię. Wiekszość druzyn ma w tej lidze dużo kasy po sc i
mam wrażenie, że jak juz zacznie się "sezon na leszcza" to mogą zacząć
latać nieziemskie kontrakty nawet za większych cieci niż Gilbert. Ale
na pocieszenie dodam, że w tej samej lidze zrobilem drugi deal -
Gadzuric i pick za konczacy sie kontrakt Darko :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-15 20:31:47
Autor: Gerard
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Leszczur wrote:
I kontrakty sa wg naszych wybor w czy wg nba?

Kontrakty zawodnikow posiadajacych umowe na sezon 2011-12 sa 9lub
powinny byc) takie jakie w NBA.
Natomiast co sobie wynegocjujesz z FA to Twoje.

Chodzilo mi o kontrakty z rookies których draftujemy. Powiedzmy ze wezme Whiteside'a z nr 20, to bedzie on mial kontrakt jak nr 20 draftu czy, tak jak w nba, z drugiej rundy?

[...]

Tez bym wolal automat o ile ma w miare sensowne IQ :-)

Czy ju wiadomo kiedy rusza nasze offseason, tzn. od kiedy bedzie mozna
podpisywa FA [planuje urlop na poczatku wrzesnia]?

No to masz pecha. Sezon FA rusza po drafcie gdy znany bedzie payroll
kazdej druzyny. W tej chwili jeszcze jestem w stanie zmienic date
draftu na wczesniejsza, ale musi byc zgoda wszystkich GM'ow.

Juz nie kombinujmy, chyba ze innym bedzie pasowac. W koncu GM który nic nie robi, ma duze szanse na wybitnosc ;-D

pozdr

Data: 2010-07-15 12:58:08
Autor: Leszczur
On 15 Lip, 20:31, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]

Whiteside'a z nr 20, to bedzie on mial kontrakt jak nr 20 draftu czy, tak

Kontrakt jak #20. To juz Twoja decyzja, wiec musi byc odpowiednio
"nagrodzona". ;-)

> [...]
> emocji i nieporozumien.

Tez bym wolal automat o ile ma w miare sensowne IQ :-)

Nawet jesli nie najwyzsze to jednakowe dla wszystkich. I pozbawione
emocji.

> [...]
> draftu na wczesniejsza, ale musi byc zgoda wszystkich GM'ow.

Juz nie kombinujmy, chyba ze innym bedzie pasowac. W koncu GM który nic nie

Hehe.

Pozdro

L'e-szczur

PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje