PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

Data: 2010-08-25 04:15:16
Autor: Wojtek J.
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
On 14 Lip, 20:31, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o tegorocznych rookies)
odbedzie sie 28 sierpnia o 8:00 czasu stanu Arizona. Czyli dla nas
bedzie to 18:00. Problem polega na tym, ze żeby się odbył - muszą być
wszyscy GM'owie bo draft jest on-line. 2 minuty na wybór, czyli w
godzine sie uwiniemy.

Draft aktualny, czy mogę się skupić na meczu?

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-25 06:09:37
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 13:15, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> godzine sie uwiniemy.

Draft aktualny, czy mogę się skupić na meczu?

Poki co draft aktualny, chociaz wyglada na to, ze brakuje nam jeszcze
jednego manago.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-25 19:57:09
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Draft aktualny, czy mogę się skupić na meczu?

Poki co draft aktualny, chociaz wyglada na to, ze brakuje nam jeszcze
jednego manago.

Aktualny?! Gdy ustawienia sa inne niz zakladane (przynajmniej z tego co
zrozumialem), a aktywnosc w lidze jest zerowa? Znaczy sie nie czekamy na
wprowadzenie draftu wszystkich graczy i mam sie wypisac z w/w ligi?
Bo na taka wersje to sie nie pisze.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-26 03:57:59
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 19:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Poki co draft aktualny, chociaz wyglada na to, ze brakuje nam jeszcze
> jednego manago.

Aktualny?!

A widziałeś, żeby został odwołany?

Gdy ustawienia sa inne niz zakladane (przynajmniej z tego co
zrozumialem), a aktywnosc w lidze jest zerowa?

Aktywność musi być zerowa, bo nie ma czego tam na razie robić. Po
drafcie będziesz miał opcje GM'a.

 Znaczy sie nie czekamy na
wprowadzenie draftu wszystkich graczy i mam sie wypisac z w/w ligi?

Nie ma opcji z draftem wszystkich graczy. Nie wiem czy kiedykolwiek
będzie, ale w naszej lidze nie ma możliwości takiej zmiany, a
założenie nowej ligi też nie oferuje takiej funkcji.

Bo na taka wersje to sie nie pisze.

Jeżeli się wypiszesz to sprawa będzie jasna i liga nie przeprowadzi
draftu (co nie musi byc jednoznaczne z tym, ze nie wystartuje w
ogole).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-26 14:09:08
Autor: wiLQ
> [...]

> zrozumialem), a aktywnosc w lidze jest zerowa?

Aktywność musi być zerowa, bo nie ma czego tam na razie robić. Po

Ergo to nie jest draft rookich tylko wszystkich graczy!
Draft debiutantow ma sie nijak do tych opcji GMowskich (w lidze, do
ktorej sie zapisalem polecialo circa 60[!] trejdow miedzy powstaniem
ligi, a przeprowadzeniem tegoz draftu mlodziakow). Co wiecej...

> [...]

będzie, ale w naszej lidze nie ma możliwości takiej zmiany, a
założenie nowej ligi też nie oferuje takiej funkcji.

... w opcji "Key Info/Dates" jest "Picking Teams And Players":
Sat, Aug 28 8:00:12 AM PST ergo zdaje sie, ze nieco wprowadziles
mnie/nas w blad piszac "Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o
tegorocznych rookies)"...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-26 05:46:34
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 14:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Aktywność musi być zerowa, bo nie ma czego tam na razie robić. Po
> drafcie będziesz miał opcje GM'a.

Ergo to nie jest draft rookich tylko wszystkich graczy!

Zostań to się przekonasz :-)

Draft debiutantow ma sie nijak do tych opcji GMowskich (w lidze, do
ktorej sie zapisalem polecialo circa 60[!] trejdow miedzy powstaniem
ligi, a przeprowadzeniem tegoz draftu mlodziakow). Co wiecej...

Liga była pełna - 30 drużynowa?

> [...]

Sat, Aug 28 8:00:12 AM PST ergo zdaje sie, ze nieco wprowadziles
mnie/nas w blad piszac "Jak wiecie draft (mowa TYLKO I WYLACZNIE o

Masz rację, bo faktycznie po zagłębieniu się w kolejne warstyw FAQ'ów
i ustawień wygląda na to, że będziemy draftować pełne składy. Zmylił
mnie opis zasad przyznawania exceptions który wspominał wyłącznie o
drafcie prospektów z college'u.

Zakładam nowy wątek, bo w międzyczasie zwolniło się miejsce w lidze
plus jeden slot mamy dalej bez obsady.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-26 18:55:13
Autor: wiLQ
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

> Ergo to nie jest draft rookich tylko wszystkich graczy!

Zostań to się przekonasz :-)

Jak to draft wszystkich to nie mam powodu by odchodzic ;-)

> [...]
> ktorej sie zapisalem polecialo circa 60[!] trejdow miedzy powstaniem
> ligi, a przeprowadzeniem tegoz draftu mlodziakow). Co wiecej...

Tak. 4-5 wymian dziennie przez 18 dni... to zdecydowanie najaktywniejsza
trejdowo liga jaka widzialem... i o dziwo nie ma w niej Slawka ;-)

OK.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 18:38:01
Autor: s
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje

Tak. 4-5 wymian dziennie przez 18 dni... to zdecydowanie najaktywniejsza
trejdowo liga jaka widzialem... i o dziwo nie ma w niej Slawka ;-)

A tam... Ja w tym roku nie handluje :-)
Przynajmniej nie w kipku.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-30 13:14:43
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tak. 4-5 wymian dziennie przez 18 dni... to zdecydowanie najaktywniejsza
> trejdowo liga jaka widzialem... i o dziwo nie ma w niej Slawka ;-)

A tam... Ja w tym roku nie handluje :-)

Ale tylko do draftu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 13:55:25
Autor: s
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
A tam... Ja w tym roku nie handluje :-)

Ale tylko do draftu ;-)

Aaaa, do draftu to nie obiecuje :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-26 05:23:15
Autor: kotkot
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
Ja w sumie jestem początkujący, więc kilka rzeczy jest dla mnie
niejasnych, prosiłbym o odpowiedź.

1. Jaki mamy roster, ten co widać aktualnie, czy taki jaki jest
faktycznie - u mnie w Miami jest jeszcze np. Jermaine O'Neal, a kto
tam jest teraz to wiadomo...
2. I drugie pytanie w zasadzie powiązane -co draftujemy, wszystkich,
czy rookies?

harrykot

Data: 2010-08-26 05:47:14
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 14:23, kotkot <koc...@gmail.com> wrote:
[...]

Nie. Wszystko zaczynamy od zera.

2. I drugie pytanie w zasadzie powiązane -co draftujemy, wszystkich,
czy rookies?

Wszystkich.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-26 18:10:31
Autor: jct
Leszczur pisze:
[...]

hmm... skoro draft dotyczy wszystkich, a nie tylko pick-ów tegorocznych to muszę spasować - na drafcie nie bede mógł być a bez draftu w takim wypadku to nie ma sensu... ;-/

Tak więc... aż żal mówić... skasuj mnie z listy (sam nie moge bo jestem zawieszony LOL)
Życzę wielu trejdów i emocjonującej do końca sezonu rozgrywki :)

Jarek T.

Data: 2010-08-27 16:28:47
Autor: wiLQ
jct napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

hmm... skoro draft dotyczy wszystkich, a nie tylko pick-ów tegorocznych to muszę spasować - na drafcie nie bede mógł być

Niezaleznie od terminu tegoz draftu?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 22:53:05
Autor: jct
wiLQ pisze:
jct napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

hmm... skoro draft dotyczy wszystkich, a nie tylko pick-ów tegorocznych to muszę spasować - na drafcie nie bede mógł być

Niezaleznie od terminu tegoz draftu?

tego nie powiedziałem ;) po prostu założyłem że przy 30 uczestnikach mało prawdopodobna jest zmiana terminu dla 1 osoby...
weekend 28-29.08 zdecydowanie odpada, ale gdyby był inny termin to nie widzę powodu do rezygnacji ;]
cały następny tydzień (z wyjątkiem wtorku gdzie od rana do wieczora mam delegację i do Poznania wracam dopiero późnym wieczorem) byłby dobry ;>

pozdr.
Jarek T.

Data: 2010-08-28 11:41:58
Autor: jct
jct pisze:
wiLQ pisze:
[...]

hmm... niezły numer, zamiast Atlanty mam Lakersów LOL

draft 04.09.10 godz. 18.00 jak najbardziej mi pasuje ;)

btw... mamy komplet ;>

pozdrawiam
Jarek T.

Data: 2010-08-28 14:02:18
Autor: s
PASPN: Liga PRSK 2010-11 kolejne informacje
draft 04.09.10 godz. 18.00 jak najbardziej mi pasuje ;)

Za to ja nie jestem pewien :-(
Jezeli zbyt dobrze zagram w turnieju, bedzie kicha :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-28 14:57:51
Autor: Gerard
W dniu 2010-08-28 14:02, s pisze:
draft 04.09.10 godz. 18.00 jak najbardziej mi pasuje ;)

Za to ja nie jestem pewien :-(
Jezeli zbyt dobrze zagram w turnieju, bedzie kicha :-)

Spoko, to my już Ci wybierzemy team ;-]

pozdr

Data: 2010-08-28 15:15:36
Autor: wiLQ
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Za to ja nie jestem pewien :-(
> Jezeli zbyt dobrze zagram w turnieju, bedzie kicha :-)

Spoko, to my już Ci wybierzemy team ;-]

... wymagajacy duzo trejdowania... win-win dla Ciebie Slawek ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-28 15:13:21
[...]