PASPN Roto Evil - oddam team w dobre rece

Data: 2010-08-28 14:55:02
Autor: s
PASPN Roto Evil - oddam team w dobre rece
Hej,

Co za duzo, to niezdrowo, jak mowia. I faktycznie, troche za duzo mi sie tych lig namnozylo.

Dlatego odpuszczam moja ubiegloroczna druzyne PASPNowa.

http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=2&teamid=28&leagueid=5742&seasonid=53

Team w przyzwoitym stanie (ubiegloroczny zwyciezca), kontrakty jak widac rozne, lepsze i gorsze, ale zadnych ewidentnych balastow, a i Tyreke Evans na rookie kontrakcie i Delfino na szescioletnim malejacym od minimum :-)

Jezeli jest ktos chetny na przejecie - dajcie znac. Gdy ja zrezygnuje z druzyny, bedzie mozna ja przejac. Mozemy zgrac sie w czasie.

Pozdr
Slawek

PASPN Roto Evil - oddam team w dobre rece