"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"

Data: 2011-05-26 16:51:59
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
A w dup臋 stalowy pr臋t ka偶demu gamoniowi z tak膮 naklejk膮.

Taka obserwacja od pocz膮tku sezonu - przeciskam si臋 motorowerem pomi臋dzy autami w korku - 99 % kierowc贸w u艂atwia, a przynajmniej nie utrudnia przejazdu.

Widzisz jednak takiego z naklejk膮 "patrz w lusterka" - zwi臋ksz poziom czujno艣ci, zmniejsz pr臋dko艣膰 toczenia do pr臋dko艣ci stania, bo je艣li  kto艣 ma Ci zajecha膰 drog臋, otworzy膰 drzwi, pizgn膮膰 petem w ryj - to w艂a艣nie taki okraszony tak膮 naklejk膮.

Mam wra偶enie, 偶e te naklejki nie s膮 naklejane przez 艣wiat zwi膮zany z 1 k贸艂kiem a przez debili, co to wstydz膮 si臋 naklei膰 se "BABY ON BOARD".

No ... I ja musia艂em zaistnie膰 na PMS z w膮tkiem o jedno艣ladach ;)

--
Od z艂ot贸wki, bez ceny minimalnej sprzedam na allegro:
CB RADIO TTI 770 (u偶ywane par臋 razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-05-26 15:53:38
Autor: Massai
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

A w dup臋 stalowy pr臋t ka偶demu gamoniowi z tak膮 naklejk膮.

Podepn臋 si臋, taki sam pr臋t idiocie kt贸ry dzi艣 wi贸z艂 na motorze
(艣cigaczu) w roli pasa偶era na oko 7-8 letniego dzieciaka. I si臋
jeszcze przeciska艂 mi臋dzy samochodami...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-05-26 16:36:18
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
Dnia pi臋knego Thu, 26 May 2011 15:53:38 +0000 osobnik zwany Massai
wystuka艂:

"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

[...]

jak dzieciak mia艂 powy偶ej 7 lat to zgodnie z przepisami m贸g艂 przekroczy膰 40kmh. A poza tym to jaki masz problem?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-05-26 18:50:17
Autor: p0li
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
O->Dnia 2011-05-26 17:53:38 niejaki Massai napisa:
"Rafa \"SP\" Gil" wrote:

A w dup stalowy pr阾 ka縟emu gamoniowi z tak naklejk.

Podepn si, taki sam pr阾 idiocie kt髍y dzi wi髗 na motorze
(禼igaczu) w roli pasa縠ra na oko 7-8 letniego dzieciaka. I si
jeszcze przeciska mi阣zy samochodami...

kwestia jak wi髗 - prawo tego nie zabrania - ale z pasa縠rem do 7 lat
mo縩a max 40 kmh powy縠j - ju normalnie (aczkolwiek 秝iadomy tatu du縪
wi阠ej jecha nie b阣zie)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebra sobie szarlotki

Data: 2011-05-26 20:44:48
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-05-26 17:53, Massai pisze:
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

[...]

Ojoj - jego wyb贸r, prawo pozwala, a powy偶ej 7 lat to nawet m贸g艂
40km/h przekroczy膰. Codziennie na Pu艂awskiej widuj臋 jednego rodzica
tak wo偶膮cego m艂odego (albo m艂od膮). Ciekawe co by艣 powiedzia艂 o
mojej sprawno艣ci intelektualnej, dojrza艂o艣ci czy rozs膮dku, gdybym
Ci zdradzi艂, 偶e z 偶on膮 b臋d膮c膮 w ci膮偶y jeszcze si臋 wybierali艣my
czasem na wycieczki na motocyklu...

Data: 2011-05-27 07:32:36
Autor: Massai
Artur Ma艣l膮g wrote:

> [...]

Ci zdradzi艂, 偶e z 偶on膮 b臋d膮c膮 w ci膮偶y jeszcze si臋
wybierali艣my czasem na wycieczki na motocyklu...

Doros艂y si臋 b臋dzie trzyma艂.

Dzieciakowi nie wiadomo co do 艂ba strzeli.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-05-27 00:40:25
Autor: P_ablo
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
U偶ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irlt22$7n9$1news.onet.pl...
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
[...]

I ja sie podepne...

Dzis zarobilem soczystego fuckola od zakutego bo mialem czelnosc zajac 50 cm "jego" pasa.
50 cm jego cennej przestrzeni zajalem chcac ominac stojacych do jazdy prosto aby znalezc sie na pasie do skretu w lewo. To nic, ze luzu bylo na jeszcze jedno auto. Zakuty pewnie stwierdzil, ze czuje sie mocniejszy w niemalej puszce... Wyladowal sie pokazujac ostentacyjnie srodkowy palec!

--
Picasso

Data: 2011-05-27 19:52:36
Autor: AZ
On 2011-05-26, Massai <tsender@wp.pl> wrote:
[...]

Tak samo mrozace krew w zylach jak rowerzysta na jednym z ostatnio
wrzuconych filmikow.

--
Artur

Data: 2011-05-26 18:10:38
Autor: Jotte
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irlpef$kvs$1node2.news.atman.pl...

[...]
Twoje wra偶enie - twoja sprawa. Chocia偶 w艣r贸d kretyn贸w drogowych wi臋kszym jest ten z t膮 drug膮, bo o ile "rada" aby patrzy膰 w lusterka gdzie s膮 jedno艣ladowi debile ma jaki艣 sens, to informowanie, 偶e kto艣 wiezie bachora g贸w..., guzik kogo obchodzi, niech sam si臋 martwi.
S膮 te偶 p贸艂g艂贸wki co se ryb臋 naklej膮 na klap臋 baga偶nika..., znaczy maj膮 rybie m贸zgi pewnie?

--
Jotte

Data: 2011-05-26 20:21:28
Autor: Ghost
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"

U偶ytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irlu2a$kp3$1news.dialog.net.pl...

S膮 te偶 p贸艂g艂贸wki co se ryb臋 naklej膮 na klap臋 baga偶nika..., znaczy maj膮 rybie m贸zgi pewnie?

Ojej, matury pewnie tez nie masz?

Data: 2011-05-26 20:23:32
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-26 20:21, Ghost pisze:

S膮 te偶 p贸艂g艂贸wki co se ryb臋 naklej膮 na klap臋 baga偶nika...,
znaczy maj膮 rybie m贸zgi pewnie?
Ojej, matury pewnie tez nie masz?

O ! Jest wyja艣nienie. Ryb臋 naklejaj膮 maturzy艣ci.

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :

Data: 2011-05-26 20:28:37
Autor: Lewis
W dniu 2011-05-26 20:23, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2011-05-26 20:21, Ghost pisze:

S膮 te偶 p贸艂g艂贸wki co se ryb臋 naklej膮 na klap臋 baga偶nika...,
znaczy maj膮 rybie m贸zgi pewnie?
Ojej, matury pewnie tez nie masz?

O ! Jest wyja艣nienie. Ryb臋 naklejaj膮 maturzy艣ci.

I studenci przed ka偶d膮 sesj膮 ;)

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-05-26 20:25:43
Autor: Jotte
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
U偶ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irm683$kd3$1mx1.internetia.pl...
Ojej, matury pewnie tez nie masz?
Nic ci do tego.
G艂upi si臋 urodzi艂, g艂upi jest, g艂upi umrze - jak mawia艂a moja babcia i jak ula艂 pasuje to do ciebie.

--
Jotte

Data: 2011-05-26 21:29:45
Autor: z
Jotte pisze:
bo o ile "rada" aby patrzy膰 w lusterka gdzie s膮
jedno艣ladowi debile ma jaki艣 sens,

Rozczulaj膮ce rozumowanie :-)

No chyba 偶e w duchu opieku艅czo-socjalistycznym 偶eby chroni膰 tych u艂omnych, wykluczonych, maj膮cych ze sob膮 problemy, tych kt贸rzy nie zwa偶aj膮 na 偶ycie zwoje i innych
To tak. :-)

Data: 2011-05-26 21:48:59
Autor: Jotte
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
U偶ytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irm9nb$5c9$1inews.gazeta.pl...

bo o ile "rada" aby patrzy膰 w lusterka gdzie s膮
jedno艣ladowi debile ma jaki艣 sens,
Rozczulaj膮ce rozumowanie :-)
Ale spr贸buj si臋 nie rozp艂aka膰... :)

No chyba 偶e w duchu opieku艅czo-socjalistycznym 偶eby chroni膰 tych u艂omnych, wykluczonych, maj膮cych ze sob膮 problemy, tych kt贸rzy nie zwa偶aj膮 na 偶ycie zwoje i innych
To tak. :-)
Eeee tam, nie o to biega.
Kiedy ja je藕dzi艂em motocyklem jazda by艂a przyjemno艣ci膮, po prostu odsetek kretyn贸w i t艂ok na drogach by艂 mniejszy (z powod贸w materialnych cho膰by). Dzi艣 byle gnojek mo偶e za dost臋pne mu "grosze" kupi膰 jak膮艣 ruin臋 auta czy motocykla w艂a艣nie i szale膰 po zat艂oczonych drogach i ulicach.
Jak sam si臋 zabije to nie szkodzi, a nawet dobrze - jednego idiot臋 mniej. Ale oni zwykle w艂a艣nie czyni膮 tak偶e szkod臋 oraz k艂opoty innym.
Tak czy inaczej oblepianie auta nalepkami z g艂upawymi tekstami 艣wiadczy o g艂upocie w艂a艣ciciela, niemniej g艂upota ta jest przecie偶 stopniowana.

--
Jotte

Data: 2011-05-27 08:19:25
Autor: z
Jotte pisze:
Ale oni zwykle w艂a艣nie czyni膮 tak偶e szkod臋 oraz k艂opoty innym.
Podobnie jaki wielu innych delikwent贸w pieszo, w samochodzie czy na rowerze. Nie widz臋 powodu 偶eby w艂a艣nie o motocyklist贸w bardziej dba膰 ni偶 o innych :-)

Tak czy inaczej oblepianie auta nalepkami z g艂upawymi tekstami 艣wiadczy o g艂upocie w艂a艣ciciela, niemniej g艂upota ta jest przecie偶 stopniowana.

Znaczy si臋 zgadzamy.

Data: 2011-05-27 08:02:13
Autor: Andrzej 艁awa
W dniu 26.05.2011 18:10, Jotte pisze:

S膮 te偶 p贸艂g艂贸wki co se ryb臋 naklej膮 na klap臋 baga偶nika..., znaczy maj膮
rybie m贸zgi pewnie?

To chyba 艣ledzik... na w贸dk臋 zapraszaj膮? ;->

BP,NMSP ;)

Data: 2011-05-26 18:25:37
Autor: Seba
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
Dnia Thu, 26 May 2011 16:51:59 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

pizgn辨 petem w ryj

Z tym walcz nami阾nie, a u nas w mie禼ie (podejrzewam, 縠 w innych
miatsatch jest podobnie) to wr阠z istna plaga tych syfiarzy/idiot體
jest. Ju kilka razy pozwoli砮m sobie odda ten wyrzucany swobodnie
秏ie jego w砤禼icielowi. Nie musze opisywa zdziwienia/miny takiego
obdarowanego idioty. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-26 19:45:21
Autor: LEPEK
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
W dniu 2011-05-26 18:25, Seba pisze:
 Ju kilka razy pozwoli砮m sobie odda ten wyrzucany swobodnie
秏ie jego w砤禼icielowi. Nie musze opisywa zdziwienia/miny takiego
obdarowanego idioty.

iiiiijasne
Znaczy - zatrzymujesz si mi阣zy samochodami, podnosisz tl眂ego si kipa z asfaltu r阫 i wr阠zasz go kierownikowi? A mo縠 wr阠z wrzucasz? Wybacz, ale nie wierz...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-26 17:51:50
Autor: to
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
begin LEPEK
iiiiijasne
Znaczy - zatrzymujesz si臋 mi臋dzy samochodami, podnosisz tl膮cego si臋 kipa
z asfaltu r臋k膮 i wr臋czasz go kierownikowi? A mo偶e wr臋cz wrzucasz?
Wybacz, ale nie wierz臋...

Mo偶e przechwytuje go w locie?

Data: 2011-05-26 21:07:01
Autor: Seba
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
Dnia Thu, 26 May 2011 19:45:21 +0200, LEPEK napisa(a):

iiiiijasne
Znaczy - zatrzymujesz si mi阣zy samochodami, podnosisz tl眂ego si kipa z asfaltu r阫 i wr阠zasz go kierownikowi? A mo縠 wr阠z wrzucasz? Wybacz, ale nie wierz...

Wiesz, nie jest niczym przyjemnym oberwa takim kiepem w
kurtk/kask/cokolwiek. W 95% przypadk體 takie rzeczy dziej si tu
przed skrzy縪waniem albo podczas stania (dla mnie jazdy) w korku. PS. Wybaczam Tw ma潮 wiar ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-26 23:11:01
Autor: JK
W dniu 2011-05-26 21:07, Seba pisze:
[...]

No ale dalej nie wiemy jak to robisz? Przechwyt w locie, zgarni阠ie z nawierzchni? I co dalej? Wrzucasz do 秗odka czy oddajesz w砤禼icielowi do r阫i?

BTW tak samo reagujesz na psie g體na? :-)

JK

Data: 2011-05-27 08:03:50
Autor: Andrzej wa
W dniu 26.05.2011 18:25, Seba pisze:
[...]

Lepsza by砤 mina kierowcy, kt髍y rzuci petem prosto w twarz pewnego
faceta na skuterku w tr骿mie禼ie.

Facet na skuterku wyci眊n背 bloczek mandatowy ;->

Data: 2011-05-26 19:23:50
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-05-26 16:51, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Wiesz, 偶e wyj膮tkowo si臋 z Tob膮 zgodz臋? Te偶 zaobserwowa艂em wi臋ksze braki
w kulturze jazdy u takich z t膮 lepk膮.

Mam wra偶enie, 偶e te naklejki nie s膮 naklejane przez 艣wiat zwi膮zany z 1
k贸艂kiem a przez debili, co to wstydz膮 si臋 naklei膰 se "BABY ON BOARD".

Nie mam poj臋cia kto je sobie nakleja - je偶eli faktycznie motocykli艣ci
to dobrze by o nich nie 艣wiadczy艂o, jednak na podstawie samej lepki
ci臋偶ko to powi膮za膰.

No ... I ja musia艂em zaistnie膰 na PMS z w膮tkiem o jedno艣ladach ;)

To nie jest w膮tek o jedno艣ladach - to w膮tek o kierowcach z lepk膮
"PATRZ W LUSTERKA..." ;)

Data: 2011-05-26 11:15:29
Autor: Przemek V
On 26 Maj, 19:23, Artur Ma秎眊 <futr...@polbox.com> wrote:
W dniu 2011-05-26 16:51, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

> A w dup stalowy pr阾 ka縟emu gamoniowi z tak naklejk.

> Taka obserwacja od pocz眛ku sezonu - przeciskam si motorowerem pomi阣zy
> autami w korku - 99 % kierowc體 u砤twia, a przynajmniej nie utrudnia
> przejazdu.

> Widzisz jednak takiego z naklejk "patrz w lusterka" - zwi阫sz poziom
> czujno禼i, zmniejsz pr阣ko舵 toczenia do pr阣ko禼i stania, bo je秎i kto
> ma Ci zajecha drog, otworzy drzwi, pizgn辨 petem w ryj - to w砤秐ie
> taki okraszony tak naklejk.

Wiesz, 縠 wyj眛kowo si z Tob zgodz? Te zaobserwowa砮m wi阫sze braki
w kulturze jazdy u takich z t lepk.

> Mam wra縠nie, 縠 te naklejki nie s naklejane przez 秝iat zwi眤any z 1
> k蟪kiem a przez debili, co to wstydz si naklei se "BABY ON BOARD".

Nie mam poj阠ia kto je sobie nakleja - je縠li faktycznie motocykli禼i
to dobrze by o nich nie 秝iadczy硂, jednak na podstawie samej lepki
ci昕ko to powi眤a.

Ja tam jaki zwi眤ek logiczny widz, nawet dosy oczywisty, ale
strasznie burz眂y wizj 秝iata deklarowan przez motocyklist體
aktywnie wojuj眂ych z dwu秎adami.

Data: 2011-05-26 20:47:46
Autor: Artur Ma秎眊
W dniu 2011-05-26 20:15, Przemek V pisze:
On 26 Maj, 19:23, Artur Ma秎眊<futr...@polbox.com>  wrote:
(...)
[...]

Ja nie chc uog髄nia, niemniej nasze obserwacje s dziwnie zbie縩e :)

Data: 2011-05-27 08:29:05
Autor: z
Przemek V pisze:

Ja tam jaki zwi眤ek logiczny widz, nawet dosy oczywisty, ale
strasznie burz眂y wizj 秝iata deklarowan przez motocyklist體
aktywnie wojuj眂ych z dwu秎adami.

Patrz Pan i ja te tak to rozumiem :-)
R阫a w g髍 kto rozumie inaczej i dlaczego :-)

Data: 2011-05-26 18:17:41
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
Dnia pi臋knego Thu, 26 May 2011 19:23:50 +0200 osobnik zwany Artur Ma艣l膮g
wystuka艂:

Nie mam poj臋cia kto je sobie nakleja - je偶eli faktycznie motocykli艣ci to
dobrze by o nich nie 艣wiadczy艂o, jednak na podstawie samej lepki ci臋偶ko
to powi膮za膰.

nie wiem kto. nie znam 偶adnego motocyklisty coby to mia艂 na samochodzie. Bardziej strzela艂bym w takich co by chcieli by膰 kul i udawa膰 motocyklist臋 ale na moto nie wsi膮d膮 bo si臋 cykorz膮

Data: 2011-05-26 20:41:38
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-05-26 20:17, masti pisze:
[...]

A ja znam kilku takich. Mentalny ich poziom jest zr贸偶nicowany i nie
jestem w stanie wyci膮gn膮膰 na tej podstawie racjonalnych wniosk贸w,
poniewa偶 pr贸bka za ma艂a i nie wszystkich widzia艂em w akcji.

Bardziej strzela艂bym w takich co by chcieli by膰 kul i udawa膰 motocyklist臋
ale na moto nie wsi膮d膮 bo si臋 cykorz膮

Ja nie strzelam bardziej, ale gdybym mia艂, to chyba jednak w druga
stron臋...

Data: 2011-05-26 18:54:45
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
Dnia pi臋knego Thu, 26 May 2011 20:41:38 +0200 osobnik zwany Artur Ma艣l膮g
wystuka艂:

[...]

moja pr贸bka nie jest ma艂a

Bardziej strzela艂bym w takich co by chcieli by膰 kul i udawa膰
motocyklist臋 ale na moto nie wsi膮d膮 bo si臋 cykorz膮

Ja nie strzelam bardziej, ale gdybym mia艂, to chyba jednak w druga
stron臋...

znaczy co w drug膮 stron臋? cykorz膮 si臋 wi臋c s膮 kul?

Data: 2011-05-26 21:09:25
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-05-26 20:54, masti pisze:
[...]

Ty uwa偶asz, 偶e Twoja pr贸bka nie jest ma艂a i nie znasz 偶adnego,
a ja uwa偶am, 偶e moja pr贸bka jest za ma艂a, cho膰 kilku takich znam,
kt贸rzy maj膮 t臋 lepk臋 na samochodzie. Bior膮c po uwag臋 czyst膮
statystyk臋, 艣miem twierdzi膰, 偶e Twoja pr贸bka nie jest reprezentatywna,
b膮d藕 jeste艣 nie艣wiadom pewnych fakt贸w - z racji wiary w uczciwo艣膰
os贸b, kt贸re znam osobi艣cie i mam do nich pewne zaufanie, pomijam
mo偶liwo艣膰 k艂amstwa z ich strony.

[...]

Nie, w t臋, 偶e s膮 to jednak motocykli艣ci.

Data: 2011-05-26 19:22:23
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
Dnia pi臋knego Thu, 26 May 2011 21:09:25 +0200 osobnik zwany Artur Ma艣l膮g
wystuka艂:

[...]

jasne. moja pr贸bka jest wi臋ksza od przyjmowanej przez sonda偶ownie za reprezentatywn膮 dla ca艂ego spo艂ecze艅stwa :)

ale ja sie nie znam

Data: 2011-05-26 21:29:04
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:
[...]

Wi臋ksza nie znaczy reprezentatywna :)

ale ja sie nie znam

A ja truskawki cukrem ...

Data: 2011-05-26 23:13:32
Autor: JK
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:

jasne. moja pr骲ka jest wi阫sza od przyjmowanej przez sonda縪wnie za
reprezentatywn dla ca砮go spo砮cze駍twa :)

K砤miesz.

JK

Data: 2011-05-27 07:49:48
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S WSZ蔇ZIE !"
Dnia pi臋knego Thu, 26 May 2011 23:13:32 +0200 osobnik zwany JK wystuka艂:

W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:

jasne. moja pr贸bka jest wi臋ksza od przyjmowanej przez sonda偶ownie za
reprezentatywn膮 dla ca艂ego spo艂ecze艅stwa :)

K艂amiesz.

a na jakiej podstawie jeste艣 w stanie to swierdzi膰 jasnowidzu?

Data: 2011-05-27 08:13:30
Autor: Iksinski
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irm99f$q1i$11inews.gazeta.pl...

jasne. moja pr贸bka jest wi臋ksza od przyjmowanej przez sonda偶ownie za
reprezentatywn膮 dla ca艂ego spo艂ecze艅stwa :)

Nie wyg艂upiaj si臋... Ja nie mog臋 si臋 pochwali膰 tak liczn膮 pr贸bk膮, ale znam kilka os贸b, kt贸re je偶d偶膮 na moto i maj膮 na samochodzie takie naklejki.
Jako艣 nie chce mi si臋 wierzy膰, 偶e powo艂uj膮c si臋 na pr贸b臋 ok. 1000 motocyklist贸w (je偶d偶膮cych r贸wnie偶 samochodami), u 偶adnego z nich takiej naklejki nie widzia艂e艣...

Data: 2011-05-27 19:55:32
Autor: Technolog
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
Dnia Thu, 26 May 2011 16:51:59 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

A w dup stalowy pr阾 ka縟emu gamoniowi z tak naklejk.

Jakby trzymali si (cho鎎y z grubsza) przepis體 drogowych, nie musieliby
si a tak ba, 縠by okleja swoje auta.

"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"