"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"

Data: 2011-05-26 15:53:38
Autor: Massai
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

A w dup臋 stalowy pr臋t ka偶demu gamoniowi z tak膮 naklejk膮.

Podepn臋 si臋, taki sam pr臋t idiocie kt贸ry dzi艣 wi贸z艂 na motorze
(艣cigaczu) w roli pasa偶era na oko 7-8 letniego dzieciaka. I si臋
jeszcze przeciska艂 mi臋dzy samochodami...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-05-26 16:36:18
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
Dnia pi臋knego Thu, 26 May 2011 15:53:38 +0000 osobnik zwany Massai
wystuka艂:

"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

[...]

jak dzieciak mia艂 powy偶ej 7 lat to zgodnie z przepisami m贸g艂 przekroczy膰 40kmh. A poza tym to jaki masz problem?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-05-26 18:50:17
Autor: p0li
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
O->Dnia 2011-05-26 17:53:38 niejaki Massai napisa:
"Rafa \"SP\" Gil" wrote:

A w dup stalowy pr阾 ka縟emu gamoniowi z tak naklejk.

Podepn si, taki sam pr阾 idiocie kt髍y dzi wi髗 na motorze
(禼igaczu) w roli pasa縠ra na oko 7-8 letniego dzieciaka. I si
jeszcze przeciska mi阣zy samochodami...

kwestia jak wi髗 - prawo tego nie zabrania - ale z pasa縠rem do 7 lat
mo縩a max 40 kmh powy縠j - ju normalnie (aczkolwiek 秝iadomy tatu du縪
wi阠ej jecha nie b阣zie)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebra sobie szarlotki

Data: 2011-05-26 20:44:48
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-05-26 17:53, Massai pisze:
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

[...]

Ojoj - jego wyb贸r, prawo pozwala, a powy偶ej 7 lat to nawet m贸g艂
40km/h przekroczy膰. Codziennie na Pu艂awskiej widuj臋 jednego rodzica
tak wo偶膮cego m艂odego (albo m艂od膮). Ciekawe co by艣 powiedzia艂 o
mojej sprawno艣ci intelektualnej, dojrza艂o艣ci czy rozs膮dku, gdybym
Ci zdradzi艂, 偶e z 偶on膮 b臋d膮c膮 w ci膮偶y jeszcze si臋 wybierali艣my
czasem na wycieczki na motocyklu...

Data: 2011-05-27 07:32:36
Autor: Massai
Artur Ma艣l膮g wrote:

> [...]

Ci zdradzi艂, 偶e z 偶on膮 b臋d膮c膮 w ci膮偶y jeszcze si臋
wybierali艣my czasem na wycieczki na motocyklu...

Doros艂y si臋 b臋dzie trzyma艂.

Dzieciakowi nie wiadomo co do 艂ba strzeli.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-05-27 00:40:25
Autor: P_ablo
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"
U偶ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irlt22$7n9$1news.onet.pl...
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
[...]

I ja sie podepne...

Dzis zarobilem soczystego fuckola od zakutego bo mialem czelnosc zajac 50 cm "jego" pasa.
50 cm jego cennej przestrzeni zajalem chcac ominac stojacych do jazdy prosto aby znalezc sie na pasie do skretu w lewo. To nic, ze luzu bylo na jeszcze jedno auto. Zakuty pewnie stwierdzil, ze czuje sie mocniejszy w niemalej puszce... Wyladowal sie pokazujac ostentacyjnie srodkowy palec!

--
Picasso

Data: 2011-05-27 19:52:36
Autor: AZ
On 2011-05-26, Massai <tsender@wp.pl> wrote:
[...]

Tak samo mrozace krew w zylach jak rowerzysta na jednym z ostatnio
wrzuconych filmikow.

--
Artur

"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S膭 WSZ臉DZIE !"