"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"

Data: 2011-05-26 19:23:50
Autor: Artur Maśląg
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
A w dupę stalowy pręt każdemu gamoniowi z taką naklejką.

Taka obserwacja od początku sezonu - przeciskam się motorowerem pomiędzy
autami w korku - 99 % kierowców ułatwia, a przynajmniej nie utrudnia
przejazdu.

Widzisz jednak takiego z naklejką "patrz w lusterka" - zwiększ poziom
czujności, zmniejsz prędkość toczenia do prędkości stania, bo jeśli ktoś
ma Ci zajechać drogę, otworzyć drzwi, pizgnąć petem w ryj - to właśnie
taki okraszony takÄ… naklejkÄ….

Wiesz, że wyjątkowo się z Tobą zgodzę? Też zaobserwowałem większe braki
w kulturze jazdy u takich z tÄ… lepkÄ….

Mam wrażenie, że te naklejki nie są naklejane przez świat związany z 1
kółkiem a przez debili, co to wstydzą się nakleić se "BABY ON BOARD".

Nie mam pojęcia kto je sobie nakleja - jeżeli faktycznie motocykliści
to dobrze by o nich nie świadczyło, jednak na podstawie samej lepki
ciężko to powiązać.

No ... I ja musiałem zaistnieć na PMS z wątkiem o jednośladach ;)

To nie jest wątek o jednośladach - to wątek o kierowcach z lepką
"PATRZ W LUSTERKA..." ;)

Data: 2011-05-26 11:15:29
Autor: Przemek V
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S¡ WSZÊDZIE !"
On 26 Maj, 19:23, Artur Ma¶l±g <futr...@polbox.com> wrote:
W dniu 2011-05-26 16:51, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

> A w dupê stalowy prêt ka¿demu gamoniowi z tak± naklejk±.

> Taka obserwacja od pocz±tku sezonu - przeciskam siê motorowerem pomiêdzy
> autami w korku - 99 % kierowców u³atwia, a przynajmniej nie utrudnia
> przejazdu.

> Widzisz jednak takiego z naklejk± "patrz w lusterka" - zwiêksz poziom
> czujno¶ci, zmniejsz prêdko¶æ toczenia do prêdko¶ci stania, bo je¶li kto¶
> ma Ci zajechaæ drogê, otworzyæ drzwi, pizgn±æ petem w ryj - to w³a¶nie
> taki okraszony tak± naklejk±.

Wiesz, ¿e wyj±tkowo siê z Tob± zgodzê? Te¿ zaobserwowa³em wiêksze braki
w kulturze jazdy u takich z t± lepk±.

> Mam wra¿enie, ¿e te naklejki nie s± naklejane przez ¶wiat zwi±zany z 1
> kó³kiem a przez debili, co to wstydz± siê nakleiæ se "BABY ON BOARD".

Nie mam pojêcia kto je sobie nakleja - je¿eli faktycznie motocykli¶ci
to dobrze by o nich nie ¶wiadczy³o, jednak na podstawie samej lepki
ciê¿ko to powi±zaæ.

Ja tam jaki¶ zwi±zek logiczny widzê, nawet dosyæ oczywisty, ale
strasznie burz±cy wizjê ¶wiata deklarowan± przez motocyklistów
aktywnie wojuj±cych z dwu¶ladami.

Data: 2011-05-26 20:47:46
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-05-26 20:15, Przemek V pisze:
On 26 Maj, 19:23, Artur Ma¶l±g<futr...@polbox.com>  wrote:
(...)
[...]

Ja nie chcê uogólniaæ, niemniej nasze obserwacje s± dziwnie zbie¿ne :)

Data: 2011-05-27 08:29:05
Autor: z
Przemek V pisze:

Ja tam jaki¶ zwi±zek logiczny widzê, nawet dosyæ oczywisty, ale
strasznie burz±cy wizjê ¶wiata deklarowan± przez motocyklistów
aktywnie wojuj±cych z dwu¶ladami.

Patrz Pan i ja te¿ tak to rozumiem :-)
Rêka w górê kto rozumie inaczej i dlaczego :-)

Data: 2011-05-26 18:17:41
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S¡ WSZÊDZIE !"
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 19:23:50 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
wystukał:

Nie mam pojęcia kto je sobie nakleja - jeżeli faktycznie motocykliści to
dobrze by o nich nie świadczyło, jednak na podstawie samej lepki ciężko
to powiązać.

nie wiem kto. nie znam żadnego motocyklisty coby to miał na samochodzie. Bardziej strzelałbym w takich co by chcieli być kul i udawać motocyklistę ale na moto nie wsiądą bo się cykorzą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-26 20:41:38
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-26 20:17, masti pisze:
[...]

A ja znam kilku takich. Mentalny ich poziom jest zróżnicowany i nie
jestem w stanie wyciągnąć na tej podstawie racjonalnych wniosków,
ponieważ próbka za mała i nie wszystkich widziałem w akcji.

Bardziej strzelałbym w takich co by chcieli być kul i udawać motocyklistę
ale na moto nie wsiÄ…dÄ… bo siÄ™ cykorzÄ…

Ja nie strzelam bardziej, ale gdybym miał, to chyba jednak w druga
stronÄ™...

Data: 2011-05-26 18:54:45
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S¡ WSZÊDZIE !"
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 20:41:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
wystukał:

[...]

moja próbka nie jest mała

Bardziej strzelałbym w takich co by chcieli być kul i udawać
motocyklistÄ™ ale na moto nie wsiÄ…dÄ… bo siÄ™ cykorzÄ…

Ja nie strzelam bardziej, ale gdybym miał, to chyba jednak w druga
stronÄ™...

znaczy co w drugą stronę? cykorzą się więc są kul?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-26 21:09:25
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-26 20:54, masti pisze:
[...]

Ty uważasz, że Twoja próbka nie jest mała i nie znasz żadnego,
a ja uważam, że moja próbka jest za mała, choć kilku takich znam,
którzy mają tę lepkę na samochodzie. Biorąc po uwagę czystą
statystykę, śmiem twierdzić, że Twoja próbka nie jest reprezentatywna,
bądź jesteś nieświadom pewnych faktów - z racji wiary w uczciwość
osób, które znam osobiście i mam do nich pewne zaufanie, pomijam
możliwość kłamstwa z ich strony.

[...]

Nie, w tę, że są to jednak motocykliści.

Data: 2011-05-26 19:22:23
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S¡ WSZÊDZIE !"
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 21:09:25 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
wystukał:

[...]

jasne. moja próbka jest większa od przyjmowanej przez sondażownie za reprezentatywną dla całego społeczeństwa :)

ale ja sie nie znam
--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-26 21:29:04
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:
[...]

Większa nie znaczy reprezentatywna :)

ale ja sie nie znam

A ja truskawki cukrem ...

Data: 2011-05-26 23:13:32
Autor: JK
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S¡ WSZÊDZIE !"
W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:

jasne. moja próbka jest wiêksza od przyjmowanej przez sonda¿ownie za
reprezentatywn± dla ca³ego spo³eczeñstwa :)

K³amiesz.

JK

Data: 2011-05-27 07:49:48
Autor: masti
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE S¡ WSZÊDZIE !"
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 23:13:32 +0200 osobnik zwany JK wystukał:

W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:

jasne. moja próbka jest większa od przyjmowanej przez sondażownie za
reprezentatywną dla całego społeczeństwa :)

KÅ‚amiesz.

a na jakiej podstawie jesteś w stanie to swierdzić jasnowidzu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-27 08:13:30
Autor: Iksinski

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:irm99f$q1i$11inews.gazeta.pl...

jasne. moja próbka jest większa od przyjmowanej przez sondażownie za
reprezentatywną dla całego społeczeństwa :)

Nie wygłupiaj się... Ja nie mogę się pochwalić tak liczną próbką, ale znam kilka osób, które jeżdżą na moto i mają na samochodzie takie naklejki.
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że powołując się na próbę ok. 1000 motocyklistów (jeżdżących również samochodami), u żadnego z nich takiej naklejki nie widziałeś...

"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"