PAWEŁ KUKIZ O WYNIKACH WYBORÓW: TAK SIĘ KOŃCZY P YCHA I PAZERNOŚĆ

Data: 2020-06-30 14:30:41
Autor: Jacek Bialy
PAWEŁ KUKIZ O WYNIKACH WYBORÓW: TAK SIĘ KOŃCZY P YCHA I PAZERNOŚĆ
Stało się tak, jak tutaj pisałem - Kukiz będzie potrzebny Kosiniakowi do czasu wyborów prezydenckich, a w wypadku ich słabego wyniku, drogi obu panów się rozejdą.

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie-2020/aktualnosci/newsamp-pawel-kukiz-o-wynikach-wyborow-tak-sie-konczy-pycha-i-pazern,nId,4584169

Data: 2020-06-30 14:51:39
Autor: Zenek Kapelinder
PAWEŁ KUKIZ O WYNIKACH WYBORÓW: TAK SIĘ KOŃCZY P YCHA I PAZERNOŚĆ
Zrobił błąd że sam nie wystartował. Podpisy by zebrał. Dużo by nie dostał ale by zaistniał jako kandydat.

Data: 2020-06-30 23:31:57
Autor: Jacek Bialy
PAWEŁ KUKIZ O WYNIKACH WYBORÓW: TAK SIĘ KOŃCZY P YCHA I PAZERNOŚĆ
- Zrobił błąd że sam nie wystartował. Podpisy by zebrał.

A kto miał mu te podpisy zbierać, skoro on ludzi roztrwonił na cztery wiatry?  Kukiz myślał jak każdy artysta, że wystarczy dobrze zaśpiewać, a reszta sama się ułoży.. A w polityce to może być dobre na jeden sezon - żeby się utrzymać na dłuższą metę, potrzebna jest mrówcza praca ludzkich zezpołów, potrzebne są pięniądze, lokale, partyjne struktury. Potrzebna jest umiejętność zarządzania ludźmi i kapitałem. Potrzebne jest to wszystko, czego Kukiz serdeczne nienawidzi, czyli partyjniactwo. Własną ekipę zamęczył wolontariatem, list żadnych nie zbudował, a gdy się obudził w pustym sklepie, poszedł na cudzą. Po przegranej Kosiniaka jest IMO skończony. Ale ma tą zasługę, że do polskiej polityki wprowadził wspaniałych ludzi. Żal mi tych, którzy pozostali wobec niego lojalni - do wyborów trzy lata czasu, żeby się do czegoś przykleić, albo razem z kimś coś nowego zbudować.

 - Dużo by nie dostał ale by zaistniał jako kandydat.

Byłby to mniej spektakularny upadek - niegodny artysty..

jb

PAWEŁ KUKIZ O WYNIKACH WYBORÓW: TAK SIĘ KOŃCZY P YCHA I PAZERNOŚĆ