Półbank jak zwykle...

Data: 2010-10-28 20:20:28
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Półbank jak zwykle...
Hello,

Melduję, że nic się nie zmieniło - Półbank nadal przetrzymuje przelewy wg. własnego widzimisie. (Zlecenie wczoraj o koło 10:00 - powinno dotrzeć do BGŻ około 16:00, albo ostatecznie trzecią sesją o 18:00. Dotarło dziś o 16:00)

--
MiCHA

Data: 2010-10-28 20:30:55
Autor: RobertS
Półbank jak zwykle...

[...]

nie wiem jak inni, ale nie mam najmniejszych problemów z Polbankiem, nawet z przelewami, gdyż ich stamtąd zwyczajnie nie zlecam...są przecież inne banki ;-)

RobertS

Data: 2010-10-28 20:46:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Półbank jak zwykle...
RobertS pisze:

[...]

Ba... Gdyby w innych bankach też mieli 6 mocnych... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-10-28 20:49:46
Autor: RobertS
Półbank jak zwykle...

[...]

robisz analizę SWOT, jeżeli + jest więcej niż - to korzystasz dalej i nie narzekasz (Polbank jest jaki jest), a jeżeli - jest wiecej to wiesz co robic

RobertS

ps
mam w Polbanku kk Era i jestem b.zadowolony, konto też mam, ale nawet nie probowalem przelewow robic...nie trzymam tam żadnej kasy

Data: 2010-10-28 13:05:26
Autor: Krzysiek
Pó³bank jak zwykle...
On 28 Pa¼, 20:49, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

mam w Polbanku kk Era i jestem b.zadowolony, konto te¿ mam, ale nawet
nie probowalem przelewow robic...nie trzymam tam ¿adnej kasy

Ja ostatnio "trochê"(kilka w miesi±cu) przelewów robiê i nie
narzeka³em jeszcze.
Takich miedzy swoimi rachunkami to nawet wiêcej, niedawno w sobotê
przez telefon(id±c do bankomatu) zleca³em przelew miedzy rachunkami i
dzia³a³o!;) Mam nadzieje, ¿e nie poznam drugiego oblicza....:/

Data: 2010-10-28 22:10:24
Autor: witrak()
Pó³bank jak zwykle...
RobertS wrote:

Meldujê, ¿e nic siê nie zmieni³o - Pó³bank nadal przetrzymuje
przelewy
wg. w³asnego widzimisie. (Zlecenie wczoraj o ko³o 10:00 - powinno
dotrzeæ do BG¯ oko³o 16:00, albo ostatecznie trzeci± sesj± o
18:00.
Dotar³o dzi¶ o 16:00)

nie wiem jak inni, ale nie mam najmniejszych problemów z
Polbankiem,
nawet z przelewami, gdy¿ ich stamt±d zwyczajnie nie zlecam...s±
przecie¿
inne banki ;-)

Ba... Gdyby w innych bankach te¿ mieli 6 mocnych... :-)

robisz analizê SWOT, je¿eli + jest wiêcej ni¿ - to korzystasz
dalej i nie narzekasz (Polbank jest jaki jest), a je¿eli - jest
wiecej to wiesz co robic

Odnios³em wra¿enie, ¿e post by³ (kolejnym) raportem o sytuacji na
froncie...  ;-)
Zatem to Twoja pierwsza rada by³a offtopiczna (¿e nie wspomnê o
drugiej)  :-P

witrak()

Data: 2010-10-28 22:20:10
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Półbank jak zwykle...
RobertS pisze:

[...]

A czy ja narzekam? :-)

--
MiCHA

Data: 2010-10-29 00:50:01
Autor: Krzysztof
Półbank jak zwykle...

"Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> wrote in message news:iacgdg$299$1inews.gazeta.pl...
RobertS pisze:

[...]

Ale praktycznie jak w innym banku ktos nie ma potrzeby posiadania duzej gotowki od reki tylko na takim koncie oszcz. wystarczy mu kilka tysiecy, to roznica 0.5% do konkurencji powoduje strate miesiecznie 1-2zl co nie jest warte meczenia sie z ich systemem on-line. Wieksza gotowke mozna utrzymywac na lokatach i miec wiecej niz w Polbanku. Traktowanie tych kont jako lokaty nie jest wcale optymalnym rozwiazaniem. Dla przykladu np. Getinonline.pl pozwala przy zakladaniu lokat przez konto skarbonkowe wyciagnac z minimanie mozliwej lokaty 3-mies nawet 5.42% z dzienna kap.( nom. 4.85%+1zl za zalozenie jednej lokaty).
Pomysl czy wszystka gotowke potrzebujesz od reki, jezeli nie, to lokaty sa bardziej oplacalne poza Polbankiem.

Data: 2010-10-29 06:47:41
Autor: xbartx
Pó³bank jak zwykle...
Dnia Thu, 28 Oct 2010 20:20:28 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

No coś było. Mi wczoraj pierwszą z Polbanku do Alior dotarło dopiero drugą. Tutaj należy nadmienić, że Alior się chyba rozrósł albo wycwanił i jak coś przychodzi drugą sesją do Aliora, to raczej małym małe szanse aby się jeszcze na trzecią w Aliorze załapać, bo drugą w Aliorze z moich ostatnich doświadczeń księgują zazwyczaj po 15.30, niestety. Kiedyś można się było spokojnie wyrobić.

--
xbartx

Półbank jak zwykle...