[foto] Północne Mazowsze

Data: 2011-05-31 23:30:00
Autor: Wojtas
[foto] Północne Mazowsze
Data: 2011-06-01 09:21:18
Autor: Alfer_z_pracy
[foto] Północne Mazowsze
Wojtas napisał:
Track gps:
http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=5AE2F79F1A2F8EF2F4F82C05D3DFCD57?fileId=vzescnwnieervmbe

Heh, a ode mnie świeży track z niemalże odbicia lustrzanego:

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=zwopzovaljtblzac

Jakbyśmy się zgadali to by wyszła jedna wspólna wycieczka w kierunku południowym :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-06-01 14:54:23
Autor: Wojtas
[foto] Północne Mazowsze
W dniu 2011-06-01 09:21, Alfer_z_pracy pisze:

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=zwopzovaljtblzac

Jakbyśmy się zgadali to by wyszła jedna wspólna wycieczka w kierunku
południowym :-)

Fakt, trasa niemalże identyczna :) Chyba wrzuciłem na gpsies kontynuację tej nadbużańskiej trasy. Ogólnie im dalej tym fajniej.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-06-02 04:24:03
Autor: zarazek
Północne Mazowsze
On Jun 1, 9:21 am, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Heh, a ode mnie ¶wieży track z niemalże odbicia lustrzanego:

Dawno tam nie byłem - znaczy most na Bugu między Małkini±, a Treblink±
już przejezdny?

Z Płatkownicy do Brzuzy można jechać fajnymi szutrami przy samym Bugu:
http://rower.bozym.com/wycieczki/rower_15.08.2009/index.php

M.

Data: 2011-06-02 14:29:23
Autor: Alfer_z_pracy
Północne Mazowsze
zarazek napisał:
Dawno tam nie byłem - znaczy most na Bugu między Małkini±, a Treblink± już przejezdny?

Jak najbardziej, a nawet więcej - wzdłuż niego i jeszcze kawałek dalej ci±gnie się szeroka ¶cieżka rowerowa (!). Z kostki, a jakże, ale inwestycja całkiem spora. W każdym razie szalony TIR babci na Ukrainie nie potr±ci.

"do Płatkownicy nad Bugiem, sk±d zaczyna się najpiękniejszy fragment wycieczki. Pod±żaj±c wzdłuż nadrzecznego wału mamy okazję podziwiać ogromne nadbużańskie ł±ki i tarasy oraz sam± rzekę, z jej widokowymi zakolami, wysepkami i piaszczystymi łachami."

Fakt, tereny malownicze, ł±ki puste, można odpocz±ć od miejskiego zgiełku. A komarów brak :-)

Pzdr
A.

[foto] Północne Mazowsze