PBB - lokata 6.6%

Data: 2012-11-14 05:45:38
Autor: disnej
PBB - lokata 6.6%
chyba nie było:
https://lokata.pbp-bank.pl/

Data: 2012-11-14 15:30:15
Autor: SQLwiel
PBB - lokata 6.6%
W dniu 2012-11-14 14:45, disnej pisze:
chyba nie było:
https://lokata.pbp-bank.pl/

Dobry news, to dobra rzecz, ale wypadałoby przynajmniej na nagłówki nowych tematów z bieżącego dnia zerknąć... :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-14 10:13:02
Autor: assembea
PBB - lokata 6.6%
A ja sukcesywnie uciekam z lokatami z banków mających coś wspólnego z małymi firmami, np. Idei, FM... ciekawe, dlaczego? ;-)

Data: 2012-11-14 20:16:09
Autor: Krzysztof
PBB - lokata 6.6%

Użytkownik "assembea"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e5e86486-b59a-4b41-a779-cebbfc9f9fbc@googlegroups.com...

A ja sukcesywnie uciekam z lokatami z banków mających coś wspólnego z małymi firmami, np. Idei, FM... ciekawe, dlaczego? ;-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Przy kwotach depozytow <100tys. EUR dla nas zwyklych klientow nalezy kierowac sie zasada kto da wiecej.  Z kontem wiaze sie dostepnosc placowek, system transakcyjny, itd.\ a lokate to mozna miec w byle jakim banku z listy BFG.
Male przedsiebiorstwa to ryzyko kredytowe dla bankow nie dla posiadacza lokaty.
Oczywiscie mozemy kupowac obligacje skarbowe na 4%, ale jaki ma to sens, skoro bank oferuje mi np.6,6%- ryzyko przy przecietnych depozytach takie samo. Jak nastapi niewyplacalnosc panstwa czy calkowity upadek systemu bankowego , to i tak jednakowo 'poplyniemy'.

Data: 2012-11-15 16:39:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PBB - lokata 6.6%

"Krzysztof" 50a3edfd$0$1228$65785112@news.neostrada.pl

Oczywiscie mozemy kupowac obligacje skarbowe na 4%, ale jaki ma to sens,

Patriotyzm. :) [ja wolę systemy oparte nie o patrię, ale o płeć komplementarną]

Data: 2012-11-14 20:16:53
Autor: Grzexs
PBB - lokata 6.6%
-- -- -- -- assembea / 12-11-14 19:13 -- -- -- --
A ja sukcesywnie uciekam z lokatami z banków mających coś wspólnego z małymi firmami, np. Idei, FM... ciekawe, dlaczego? ;-)

To sam nie wiesz, że się pytasz, czy jak?

--
Grzexs

Data: 2012-11-14 20:23:00
Autor: Grzexs
PBB - lokata 6.6%
chyba nie było:
https://lokata.pbp-bank.pl/

Czy już ktoś się odważył?
--
Grzexs

Data: 2012-11-14 20:28:18
Autor: Jarek S.
PBB - lokata 6.6%

Użytkownik "disnej" <disnej2@gmail.com> napisał w wiadomości news:f29aafc0-101a-494d-89bb-b59894fe9b5cgooglegroups.com...
chyba nie było:
https://lokata.pbp-bank.pl/

Ale jakoś licząc tym kalkulatorem na stronie nie wychodzi mi owe 6,6 %........

Data: 2012-11-15 21:05:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PBB - lokata 6.6%

"Jarek S." 50a3f0d6$0$1313$65785112@news.neostrada.pl

Ale jakoś licząc tym kalkulatorem na stronie nie wychodzi mi owe 6,6 %........

Lakonia... Kraina Grecji? Cóż to za maniery? Straszysz ludzi
lakonicznością swej wypowiedzi? Powiedz -- jaki % Ci wyszedł,
droga siostro...

Data: 2012-11-15 08:07:18
Autor: dat100
PBB - lokata 6.6%
jakieś tu obawy widzę przed tym bankiem, a ja juz zrobiłem jedna lokate i zastanawiam sie nad dalszym przelewaniem, chyba glupstwa nie popełniam?

Data: 2012-11-15 19:10:08
Autor: Grzexs
PBB - lokata 6.6%
jakieś tu obawy widzę przed tym bankiem, a ja juz zrobiłem jedna lokate i zastanawiam sie nad dalszym przelewaniem, chyba glupstwa nie popełniam?

Może to dość daleka analogia, ale - zdaje się - jesteś obserwowany jak szczur, który zjadł coś nieznanego, przez resztę stada. ;)

--
Grzexs

Data: 2012-11-15 10:53:57
Autor: dat100
PBB - lokata 6.6%
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 19:10:07 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> jakie� tu obawy widz� przed tym bankiem, a ja juz zrobi�em jedna lokate i zastanawiam sie nad dalszym przelewaniem, chyba glupstwa nie pope�niam?

Mo�e to do�� daleka analogia, ale - zdaje si� - jeste� obserwowany jak szczur, kt�ry zjad� co� nieznanego, przez reszt� stada. ;)

-- Grzexs

a więc z obserwacji szczura... poszlo normalnie, jak fm banki czy inne, dostałem nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna iść na całość

Data: 2012-11-15 21:43:26
Autor: Grzexs
PBB - lokata 6.6%
a więc z obserwacji szczura... poszlo normalnie, jak fm banki czy inne, dostałem nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna iść na całość

No. Istotne jest jak będzie ze zwrotem. Bo, że przyjmą pieniądze to nikt
nie wątpi. :)

To może zerwij lokatę i zobacz, czy kasa wróci? A potem założysz nową…

--
Grzexs

Data: 2012-11-15 22:16:18
Autor: Zbynek Ltd.
PBB - lokata 6.6%
Grzexs napisał(a) :
[...]

Grupa będzie Tobie dozgonnie wdzięczna :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-15 13:56:52
Autor: dat100
PBB - lokata 6.6%

Grupa będzie Tobie dozgonnie wdzięczna :-)

hahahaha.... nie chce mi się z tym bawić.. myslę że jesli coś planuja to nie na tym etapie :)  a tak na serio, to nie ma co bać zaby, normalny bank, dzialal se tylko w innej strefie do tej pory

Data: 2012-11-15 23:22:09
Autor: S
PBB - lokata 6.6%
W dniu 2012-11-15 22:56, dat100@interia.eu pisze:

[...]

Ma gwarancje BFG, więc jeśli ktoś chce trzymać max 400.000 to jakoś nie widzę problemu.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-11-15 21:55:15
Autor: Kamil Jońca
PBB - lokata 6.6%
dat100@interia.eu writes:

[...]

[...]

Uzupełniając: Na tym etapie można "przetestować" ew. bałagan :)
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
"You know, of course, that the Tasmanians, who never committed adultery, are

Data: 2012-11-16 09:59:47
Autor: spider
PBB - lokata 6.6%
W dniu 2012-11-14 14:45, disnej pisze:
chyba nie było:
https://lokata.pbp-bank.pl/

Jakby ktoś chciał zrobić przelew z banku Czarneckiego (Getinonline) do PBP to się zdziwi, nie mają ich numerów w bazie, trzeba dzwonić na infolinie i robić przez telefon :)
--
spider

Data: 2012-11-16 11:50:14
Autor: Zbynek Ltd.
PBB - lokata 6.6%
spider napisał(a) :
[...]

Wg strony "o nas"
"w 2010 roku [...] Bank zmienia nazwę na Polski Bank Przedsiębiorczości S.A."

GetOutOffline jeszcze nie wie, że taki bank istnieje? Czemu mnie to nie dziwi :-D Przy starcie Synca lekko się zdziwiłem że nie potrafili wykonać przelewu do niego, ale teraz to już przegięcie.

Data: 2012-11-18 22:15:43
Autor: Hakuna Matata
PBB - lokata 6.6%
PBP w odpowiedzi na wnioski do swoich lokat podaje ten sam numer rachunku do przelewu dla wszystkich osób składających wniosek o lokatę. Ktoś się spotkał z takim wspólnym workiem dla klientów lokujących w jakimś banku?

Data: 2012-11-19 07:46:04
Autor: SQLwiel
PBB - lokata 6.6%
W dniu 2012-11-19 07:15, Hakuna Matata pisze:
[...]

Sprawdźmy:
U mnie:
53 1870 .... 0111
?

(faktycznie, taki sam dla kilku lokat, zakładanych w odstępie paru dni)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-19 08:30:03
Autor: AS
PBB - lokata 6.6%
U mnie:
53 1870 .... 0111
?

Ja też dostałem taki sam numer rachunku do przelewu..

Data: 2012-11-19 08:35:09
Autor: SQLwiel
PBB - lokata 6.6%
W dniu 2012-11-19 08:30, AS pisze:
U mnie:
53 1870 .... 0111
?

Ja też dostałem taki sam numer rachunku do przelewu..

No to co robimy? Lejemy, czy olewamy? :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-11-19 01:09:33
Autor: Konfabulator
PBB - lokata 6.6%
A co za różnica? Przecież PBB widzi z jakiego rachunku była wpłata, wie kto wpłacał i na jaki numer wniosku lokaty. A jak tak się boisz to wlej złą kwotę, z nieswojego konta, z tytułem DUPA i sprawdź czy zwrócą przelew czy będzie trzeba dzwonić i czy będą mieli problem z jego namierzeniem. Bo nie widzę różnicy czy wpłacamy na wspólny i z tego powstaje tabela lokat czy na milion różnych rachunków, a dla banku lepiej bo naliczy procenty na jednym rachunku, odprowadzi jedną belkę, a potem puści przelewy zwrotne.

Data: 2012-11-19 20:10:21
Autor: Arek
PBB - lokata 6.6%
Hakuna Matata napisał(a) w wiadomości:
<4c59f7ae-1a14-4358-bc94-f9051691576e@googlegroups.com>...
[...]

O ile pamiętam _chyba_ na początku działalności Getinu lub Dominetu.

Banki mają różne zwyczaje przy zakładaniu lokat:
1. jeden stały rach. techniczny dla wszystkich
2. jeden stały rach. techniczny przypisany do klienta
3. tymczasowy rach. techniczny dla konkretnej lokaty
4. przelew środków bezpośrednio na docelowy rach. lokaty

W FM banku jest 1. lub 2. Sprawdzimy? Podaję:
76 2530 .... .... .... 2530 0001

Arek

Data: 2012-11-19 11:27:36
Autor: dat100
PBB - lokata 6.6%
W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 20:10:11 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
> [...]

4. przelew środków bezpośrednio na docelowy rach. lokaty

W FM banku jest 1. lub 2. Sprawdzimy? Podaję:

Zgadza się, wpłacałem na ten sam rachunek

Data: 2012-11-19 07:13:08
Autor: SQLwiel
PBB - lokata 6.6%
Z tą lokatą jest jeszcze taki nieprzyjemny haczyk, że w potwierdzeniu mejlowym nie podadzą Wam zadeklarowanego numeru rachunku *Z KTÓREGO* wlejecie na tę lokatę. Jeśli sobie nie zapisaliście, to jesteście lekko w d..ie :(

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-20 17:31:42
Autor: Arek
PBB - lokata 6.6%
spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał(a) w wiadomości:
<50a60083$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>...

Jakby ktoś chciał zrobić przelew z banku Czarneckiego (Getinonline) do
PBP to się zdziwi, nie mają ich numerów w bazie, trzeba dzwonić na
infolinie i robić przez telefon :)

Czy to tylko Getinonline czy u pozostałych klonów (IB, OO, Getin bez online
ale przez internet) też są problemy?

Arek

Data: 2012-11-20 11:45:50
Autor: disnej
PBB - lokata 6.6%

<...@news.neostrada.pl>...

> [...]

>infolinie i robić przez telefon :)

Czy to tylko Getinonline czy u pozostałych klonów (IB, OO, Getin bez online

zanowny Panie,

w nawiązaniu do otrzymanej wiadomości o treści:

" witam, dlaczego nie moge zrobic przelewu na rachunek: 53 1870 1045 0000 0005 9100 0111 ? "

 uprzejmie informuję, że kwestia mająca miejsce na Pana koncie była przejściowa i aktualnie utrudnienia nie powinny występować.

Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie prosimy o przesłanie zrzutu ekranu istniejących niezgodności na adres kon...@getinonline.pl z dokładnym opisem sprawy bądź kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta Getin Online pod numerem telefonu 801 777 111 lub 22 262 00 02. Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy.

Służymy pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.

Data: 2012-11-26 03:55:27
Autor: Zibo
PBB - lokata 6.6%
W dniu środa, 14 listopada 2012 14:45:38 UTC+1 użytkownik disnej napisał:
chyba nie było:

https://lokata.pbp-bank.pl/

No i żeście nawrzucali tam kasiory, że obniżyli do 6,3.
Człek przegapił i teraz cierpi

Data: 2012-11-26 04:36:45
Autor: Piotr Hołda
PBB - lokata 6.6%
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 12:55:28 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:
No i żeście nawrzucali tam kasiory, że obniżyli do 6,3.
Człek przegapił i teraz cierpi

Było wrzucać a nie spać :) Ja wiedziałem, że nie zdążę bo się na razie do banków nie wybieram. Giełda ładnie rośnie :)

Data: 2012-11-26 14:12:00
Autor: Waldek
PBB - lokata 6.6%

Użytkownik "Piotr Hołda" <pholda@gmail.com> napisał w wiadomości news:411f46ea-ccff-4ad3-a7a7-db51ebd83479googlegroups.com...
[...]

Raz rosnie a raz spada - taki juz jej urok ... ;)

Pozdro

PBB - lokata 6.6%