PBB - lokata 6.6%

Data: 2012-11-15 08:07:18
Autor: dat100
PBB - lokata 6.6%
jakie¶ tu obawy widzę przed tym bankiem, a ja juz zrobiłem jedna lokate i zastanawiam sie nad dalszym przelewaniem, chyba glupstwa nie popełniam?

Data: 2012-11-15 19:10:08
Autor: Grzexs
PBB - lokata 6.6%
jakie¶ tu obawy widzę przed tym bankiem, a ja juz zrobiłem jedna lokate i zastanawiam sie nad dalszym przelewaniem, chyba glupstwa nie popełniam?

Może to do¶ć daleka analogia, ale - zdaje się - jeste¶ obserwowany jak szczur, który zjadł co¶ nieznanego, przez resztę stada. ;)

--
Grzexs

Data: 2012-11-15 10:53:57
Autor: dat100
PBB - lokata 6.6%
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 19:10:07 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> jakie� tu obawy widz� przed tym bankiem, a ja juz zrobi�em jedna lokate i zastanawiam sie nad dalszym przelewaniem, chyba glupstwa nie pope�niam?

Mo�e to do�� daleka analogia, ale - zdaje si� - jeste� obserwowany jak szczur, kt�ry zjad� co� nieznanego, przez reszt� stada. ;)

-- Grzexs

a więc z obserwacji szczura... poszlo normalnie, jak fm banki czy inne, dostałem nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna i¶ć na cało¶ć

Data: 2012-11-15 21:43:26
Autor: Grzexs
PBB - lokata 6.6%
a więc z obserwacji szczura... poszlo normalnie, jak fm banki czy inne, dostałem nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna iść na całość

No. Istotne jest jak będzie ze zwrotem. Bo, że przyjmą pieniądze to nikt
nie wÄ…tpi. :)

To może zerwij lokatę i zobacz, czy kasa wróci? A potem założysz nową…

--
Grzexs

Data: 2012-11-15 22:16:18
Autor: Zbynek Ltd.
PBB - lokata 6.6%
Grzexs napisał(a) :
[...]

Grupa będzie Tobie dozgonnie wdzięczna :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-15 13:56:52
Autor: dat100
PBB - lokata 6.6%

Grupa będzie Tobie dozgonnie wdzięczna :-)

hahahaha.... nie chce mi się z tym bawić.. myslę że jesli co¶ planuja to nie na tym etapie :)  a tak na serio, to nie ma co bać zaby, normalny bank, dzialal se tylko w innej strefie do tej pory

Data: 2012-11-15 23:22:09
Autor: S
PBB - lokata 6.6%
W dniu 2012-11-15 22:56, dat100@interia.eu pisze:

[...]

Ma gwarancje BFG, więc je¶li kto¶ chce trzymać max 400.000 to jako¶ nie widzę problemu.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-11-15 21:55:15
Autor: Kamil Jońca
PBB - lokata 6.6%
dat100@interia.eu writes:

[...]

a więc z obserwacji szczura... poszlo normalnie, jak fm banki czy inne, dostałem nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna i¶ć na cało¶ć
No. Istotne jest jak będzie ze zwrotem. Bo, że przyjm± pieni±dze to nikt
nie w±tpi. :)

Uzupełniaj±c: Na tym etapie można "przetestować" ew. bałagan :)
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
"You know, of course, that the Tasmanians, who never committed adultery, are

PBB - lokata 6.6%