PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob±"

Data: 2015-05-18 20:59:51
Autor: Stefik
PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob±"

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomo¶ci news:mjcslj$cr0$1speranza.aioe.org...
PBK podpisał prawie wszystko co mu podsun±ł Tusk.

Podpisał to co wcze¶niej wynegocjował i było najkorzystniejsze dla Polski.
Czy to tak ciężko zrozumieć, baranku ?
Polsce nie służy wetowanie i kłótnie na górze. Polsce służy współpraca
i szukanie najkorzystniejszych rozwi±zań. Tym wykazał się
Bronisław Komorowski współpracuj±c z Parlamentem i Rz±dem.
 Natomiast Kaczydudaobiecankicacanki
bezwarunkowo podpisze wszystko co mu każe Kaczyński, bo jego
kariera całkowicie zależy od Kaczyńskiego.

Data: 2015-05-18 21:47:53
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stefik" <bok3e@rad.pl> schrieb im Newsbeitrag news:555a3e23$0$27506$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z kim wynegocjował? Naród maj± za bydło, nie licz± się wcale z głosem narodu. Miel± miliony głosów Polaków, żadnych konsultacji społecznych.

Polacy już przegonili Niemców, których notabene ¶rednia
długo¶ci życia jest o kilka lat dłuższa niż Polaków, w obowi±zuj±cym wieku
emerytalnym, uprawniaj±cym do przej¶cia na emeryturę.

Niemiecka ustawa, choć
weszła po wieloletnich konsultacjach ze wszystkimi ¶rodowiskami rok wcze¶niej
niż polska przyniesiona Tuskowi w teczce i uchwalona na kolanie, przwiduje
zwiększenie wieku emerytalnego co roku o jeden miesi±c. Polska natomiast co roku
o cztery miesi±ce, co trzy miesi±ce o miesi±c i już w tym roku przegonili¶my
Niemców w wieku emerytalnym uprawniaj±cym do przej¶cia na emeryturę o 2
miesi±ce. Mnie na przykład, jak mi się uda dożyć, niemiecka emerytura
przysługiwałaby w wieku 66,5 lat, a polska w wieku 67 lat.

Tfu, bandziory i złodzieje...

Tego nawet zbrodniarz Jaruzelski nie wymy¶lił, w czasie jego rz±dów represji...

http://manager.money.pl/strategie/grupy/pl-soc-polityka/niemcy-ida-wczesniej-na-emeryture-niz-polacy-1466402.html

Data: 2015-05-18 22:01:56
Autor: Stefik
PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob±"

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomo¶ci news:mjdfl5$1hh$1speranza.aioe.org...
[...]

Kaczydudaobiecankicacanki nie negocjuje tylko rozdaje - to czego nie ma.
Chcesz konsultować wydawanie pieniędzy których nie ma ?
Nie b±dĽ ¶mieszny.
Francuzi zorganizowali strajk generalny chyba 2 tygodnie
i nic to nie dało, maj± podwyższony wiek emerytalny.
Jak nie ma pieniędzy to z pustego i Kaczydudaobiecankicacanki nie naleje.

Data: 2015-05-18 22:07:03
Autor: Przedstawiciel_narodu
[...]

O czym ty pieprzysz? Czego nie ma, na emerytury nie ma? A jak to funkcjonowało cały PRL i do niedawna? Podwyższenie wieku emerytalnego to jeszcze większa strata dla budżetu, bo to był rabunek roboli na rzecz urzędników. Armia rozro¶nięta POciotek PO na urzęd±ch  kosztuje Polaków o wiele więcej jak zostan± dłużej na stołkach, niż by poszli wcze¶niej na emeryturę. Emerytury s± o wiele niższe, niż pensja z budżetu...

Data: 2015-05-19 03:09:38
Autor: andal
On Mon, 18 May 2015 22:07:03 +0200, Przedstawiciel_narodu wrote:

"Stefik" <bok3e@rad.pl> schrieb im Newsbeitrag
PBK podpisał prawie wszystko co mu podsunął Tusk.

Podpisał to co wcześniej wynegocjował i było najkorzystniejsze dla
Polski.
Czy to tak ciężko zrozumieć, baranku ?
Polsce nie służy wetowanie i kłótnie na górze. Polsce służy
współpraca i szukanie najkorzystniejszych rozwiązań. Tym wykazał się
Bronisław Komorowski współpracując z Parlamentem i Rządem.
Natomiast Kaczydudaobiecankicacanki bezwarunkowo podpisze wszystko co
mu każe Kaczyński, bo jego kariera całkowicie zależy od Kaczyńskiego.

Z kim wynegocjował? Naród mają za bydło, nie liczą się wcale z głosem
narodu. Mielą miliony głosów Polaków, żadnych konsultacji społecznych.

Kaczydudaobiecankicacanki nie negocjuje tylko rozdaje - to czego nie
ma. Chcesz konsultować wydawanie pieniędzy których nie ma ?
Nie bądź śmieszny.
Francuzi zorganizowali strajk generalny chyba 2 tygodnie i nic to nie
dało, mają podwyższony wiek emerytalny.
[...]

urzÄ™dnikĂłw. Armia rozroĹ›niÄ™ta POciotek PO na urzÄ™dÄ…ch  kosztuje PolakĂłw
o wiele więcej jak zostaną dłużej na stołkach, niż by poszli wcześniej
na emeryturÄ™. Emerytury sÄ… o wiele niĹĽsze, niĹĽ pensja z budĹĽetu...

ilu roboli pracuje na jednego Pocitka z armii slugusow ?

Data: 2015-05-21 12:21:12
Autor: Stefik
PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob±"

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomo¶ci news:mjdgp3$4in$1speranza.aioe.org...
[...]

Funkcjonuje to tak, że ci co pracuj± to czę¶ć zarobków oddaj± emerytom.
Ilo¶ć pracuj±cych maleje, a ilo¶ć emerytów ro¶nie. Pracuj±cy
coraz więcej musz± płacić emerytom. System chyli się ku bankructwu.

Data: 2015-05-21 12:47:25
Autor: Wiesiaczek
PBK - "ja nie mam ĹĽadnego prezesa nad sob Ä…"
W dniu 21.05.2015 o 12:21, Stefik pisze:

UĹĽytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com>
napisał
w wiadomości news:mjdgp3$4in$1speranza.aioe.org...
[...]

i nic to nie dało, mają podwyższony wiek emerytalny.
Jak nie ma pieniędzy to z pustego i Kaczydudaobiecankicacanki nie
naleje.

O czym ty pieprzysz? Czego nie ma, na emerytury nie ma? A jak to
funkcjonowało cały PRL i do niedawna?

Funkcjonuje to tak, że ci co pracują to część zarobków oddają emerytom.
Ilość pracujących maleje, a ilość emerytów rośnie. Pracujący
coraz więcej muszą płacić emerytom. System chyli się ku bankructwu.

W PRL-u było jeszcze tak, że fabryki i inne środki produkcji były nasze, narodu polskiego, z czego tak lubili się wyśmiewać różni entuzjaści Solidarności.
Tymczasem te nasze fabryki dawały dochód pozwalający na utrzymanie emerytów i jeszcze zostawało na inne świadczenia i nowe inwestycje.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-21 13:11:32
Autor: Stefik

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ale Naród chciał zmian. Chcieli - to mają.
Dzisiaj teĹĽ podobno NarĂłd chce zmian
i mogą obudzić się z ręką w nocniku, gdy wygra
Kaczydudaobiecankicacanki.

Data: 2015-05-18 22:37:00
Autor: Trefni¶
PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob± "
W dniu .05.2015 o 22:01 Stefik <bok3e@rad.pl> pisze:

(...)
Jak nie ma pieniędzy to z pustego i Kaczydudaobiecankicacanki nie naleje.

Witam now± "twarz" na grupie - cieszy mobilizacja w sztabie, bo dowodzi  niepewno¶ci (strachu?).

Zacytowane powyższe przypomina tłumaczenie ojca alkoholika, że nowych  butów dla dziecka nie będzie, bo nie ma pieniędzy.
Obietnice Komorowskiego za¶, to: "Dziecko, idĽ sprzedaj butelki i kup  sobie lizaka".

Przeliczaj±c, jakie _masowe_ przewałki maj± miejsce w Polsce, to "nie ma  pieniędzy" brzmi rzeczywi¶cie jak bełkot alkoholika!

Jest pewien problem IMHO - obaj kandydaci będ± forsowali zakupy dla armii  sprzętu po cenach często _znacznie_ wyższych, niż inne kraje. Jak to jest  z JASSM do F-16.

Im głębiej amerykańcom tam wchodzimy, tym oni głębiej nas tam maj±. Chyba  naturalne?
I tu niestety nie widzę różnicy między kandydatami...

--
Trefni¶

Data: 2015-05-19 03:12:18
Autor: andal
PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob±"
On Mon, 18 May 2015 22:37:00 +0200, TrefniĹ› wrote:

Im głębiej amerykańcom tam wchodzimy, tym oni głębiej nas tam mają.
Chyba naturalne?
I tu niestety nie widzę różnicy między kandydatami...

sadzisz ze wchodzenie juropejsom jest lepsze ?

Data: 2015-05-21 13:02:00
Autor: Stefik
PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob±"

Użytkownik "Trefni¶" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Przykład z d... wzięty. Jeżeli już można mówić o jakim¶ uzależnieniu
to jest to uzależnienie od partii Franciszka. W tym przypadku zgadzam się
z tob±, na partię Franciszka zawsze pieni±dze bed±, a np. na służbę
zdrowia, nauczanie, nie musz± być.

Data: 2015-05-19 03:07:40
Autor: andal

napisał w wiadomości news:mjcslj$cr0$1speranza.aioe.org...
[...]

dlaczego nie ma pieniedzy

na wysylanie ludzi na wojne z arabami sa ?

Data: 2015-05-21 13:01:20
Autor: Stefik

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości
[...]

Innym rozwiÄ…zaniem jest czekanie aĹĽ wrĂłg przyjdzie do nas.

PBK - "ja nie mam żadnego prezesa nad sob±"