PBS CiechanĂłw 6,66%/3M i 7%/7M

Data: 2012-08-14 13:46:09
Autor: Michał Rolka
PBS CiechanĂłw 6,66%/3M i 7%/7M
Nowe lokaty "żółta" i "niebieska" (jak benzyna kiedyś...) od dzisiaj oraz rachunek internetowy, ale nie umiem do niego znaleźć opisu.

https://wnioski.pbsciechanow.pl

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2012-08-14 13:36:58
Autor:
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
Michał Rolka <usenet@m.rolka.info> napisał(a):
Nowe lokaty "żółta" i "niebieska"

https://wnioski.pbsciechanow.pl/52,lokaty.html
tu są warunki - dla mnie dziwne, bo obie lokaty mają oprocentowanie zmienne

Data: 2012-08-14 15:44:37
Autor: Bartnick
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
https://wnioski.pbsciechanow.pl/52,lokaty.html
tu są warunki - dla mnie dziwne, bo obie lokaty mają oprocentowanie zmienne

Czyli bank może sobie powiedzmy w połowie okresu lokaty, żeby już jakieś odsetki były, zmniejszyć oprocentowanie np. o połowę. Zrywać może być niewarto, bo straci się już wypracowane odsetki.
Złoty (jak to teraz niepolitycznie brzmi ;-) ) interes!

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-08-14 16:02:02
Autor: Zbigniew Demidowicz
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
Michał Rolka <usenet@m.rolka.info> napisał(a):
https://wnioski.pbsciechanow.pl

Alert!
FF przestrzega przed otwieraniem tego linku.

Data: 2012-08-14 16:31:29
Autor: TrzyLinie
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
Zbigniew Demidowicz <dezet@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> https://wnioski.pbsciechanow.pl

Alert!
FF przestrzega przed otwieraniem tego linku.

Chyba Twój.

Data: 2012-08-14 23:15:01
Autor: Q
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
> https://wnioski.pbsciechanow.pl

Alert!
FF przestrzega przed otwieraniem tego linku.

Chyba Twój.

Nie tylko:
"Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego
połączenia z serwerem wnioski.pbsciechanow.pl, ale nie można potwierdzić bezpieczeństwa tego połączenia."

Nie otwieralbym lokaty w "banku", ktorego nie stac na odnowienie / zakup certyfikatu.
Amatorszczyzna jak ta lala :).

Data: 2012-08-15 00:20:43
Autor: Mark
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
Q <no@spam.org> w wiadomości news:k0ef5v$sm5$1node2.news.atman.pl
napisał(a):
[...]
Certyfikat tego banku jest ważny jeszcze prawie 2 lata do 10.07.2014.
Masz po prostu niezaktualizowaną listę certyfikatów w przeglądarce.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2012-08-15 00:42:05
Autor: Andrzej Lawa
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
W dniu 15.08.2012 00:20, Mark pisze:

[...]

Przypuszczam że chodzi raczej o to, że certyfikat jest na "internetowy.pbsciechanow.pl" a adres strony z wnioskami to "wnioski.pbsciechanow.pl".

Swoją droga kiedyś widziałem wyciągi przysyłane z (chyba) tego banku... żałosne. Plik HTML z zaszyfrowaną jakimś prostym kodem treścią (nie pamiątam czy to nie była jakaś pochodna zwykłego XORa), rozszyfrowujący treść przy pomocy włączonej do pliku javy _zawsze_ tj. nawet po podaniu złego kodu. Podanie złego kodu powodowało powstawanie błędów w dekodowaniu, czasami drobnych i tym samym ciężkich do zauważenia.

Notabene dekodowanie coś szwankuje w firefoxie - nie chciało mi się analizować, ale pewnie poczynili jakieś błędne założenia przy zaokrągleniach i czasem zdarzały się literówki.

Data: 2012-08-15 09:35:42
Autor: Kamil Jońca
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M

Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> writes:

[...]

A ja sądzę że chodzi o wystawcę (comodo, zdaje się, że były jakieś akcje
z nimi). Co gorsza mój Fx mnie też nie ostrzegł. Dziwne.

KJ

The absurd is the essential concept and the first truth.
-- A. Camus

Data: 2012-08-15 09:21:32
Autor: Zbigniew Demidowicz
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
...Co gorsza mój Fx mnie też nie ostrzegł. Dziwne.
 Jakie wydanie Twego Fx i jaki SO ?

Data: 2012-08-15 10:45:29
Autor: Wojciech Bancer
PBS CiechanĂłw 6,66%/3M i 7%/7M
On 2012-08-15, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

A ja sądzę że chodzi o wystawcę (comodo, zdaje się, że były jakieś akcje
z nimi). Co gorsza mój Fx mnie też nie ostrzegł. Dziwne.

Z nimi http://www.instantssl.com/ ?

Nie sądzę. Prędzej sądzę, że poprzednicy mają nieaktualną bazę wystawców.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-08-15 11:47:13
Autor: Q
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
Certyfikat tego banku jest ważny jeszcze prawie 2 lata do 10.07.2014.

Fakt + cert. obejmuje:
internetowy.pbsciechanow.pl
pbsciechanow.pl
wnioski.pbsciechanow.pl

Masz po prostu niezaktualizowaną listę certyfikatów w przeglądarce.

I tak i nie, tzn. nowszych aktualizacji pod XP nie ma :).
FF jest najnowszy, IE w wersji 8 (bo to XP),
XP z najnowszymi latami + najnowszy rootsupd.exe.

Wina jest po stronie banku - brakuje im jakiegos
intermediate/chain certificate ichnim na serwerze.

To to:
The certificate not trusted error indicates that the SSL certificate is not signed or approved by a company that the browser trusts. This occurs most often for one of the following reasons:
- The web site is using a trusted SSL certificate but it is missing a chain/intermediate certificate. Most trusted certificates require that you install at least one other intermediate/chain certificate on the server to link your certificate up to a trusted source.
[...]
Occasionally, certain browsers will give this error when others do not.  For example, Microsoft Internet Explorer can automatically download intermediate certificates the first time you visit a site that needs one while Firefox cannot. Once a trusted certificate is installed properly, all browsers will work without getting this error.

Odpalilem ta strone w IE 8 i dziala,
no to odpalilem jeszcze raz w FF 14.0.1 i dziala (IE zaktualizowal baze).

Data: 2012-08-15 09:41:04
Autor: Kamil Jońca
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
"Q" <no@spam.org> writes:

> [...]

Nie otwieralbym lokaty w "banku", ktorego nie stac na odnowienie / zakup certyfikatu.

A możesz podać _dokładny_ opis błędu?
KJ

Flon's Law:
There is not now, and never will be, a language in
which it is the least bit difficult to write bad programs.

PBS CiechanĂłw 6,66%/3M i 7%/7M