PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M

Data: 2012-08-14 13:36:58
Autor:
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
Michał Rolka <usenet@m.rolka.info> napisał(a):
Nowe lokaty "żółta" i "niebieska"

https://wnioski.pbsciechanow.pl/52,lokaty.html
tu są warunki - dla mnie dziwne, bo obie lokaty mają oprocentowanie zmienne

Data: 2012-08-14 15:44:37
Autor: Bartnick
PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
https://wnioski.pbsciechanow.pl/52,lokaty.html
tu są warunki - dla mnie dziwne, bo obie lokaty mają oprocentowanie zmienne

Czyli bank może sobie powiedzmy w połowie okresu lokaty, żeby już jakieś odsetki były, zmniejszyć oprocentowanie np. o połowę. Zrywać może być niewarto, bo straci się już wypracowane odsetki.
Złoty (jak to teraz niepolitycznie brzmi ;-) ) interes!

Pozdrawiam
Bartnick

PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M