PBS Ciechanów - oświadczenie o rezydencji podatkowej

Data: 2016-03-15 18:49:59
Autor: J.F.
PBS Ciechanów - oświadczenie o rezydencji podatkowej
Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski"  napisał w wiadomości
Dziś na mój adres zameldowania został dostarczony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru list polecony,
że mam natychmiast złożyć oświadczenie o rezydencji podatkowej w USA lub zablokują mój rachunek.
I że jest to obowiązkowe i wynika z jakiejśtam ustawy.

1. Mam tam tylko lokaty.
2. Żaden inny bank w którym rzeczywiście posiadam ROR nie wystąpił z takim żądaniem, więc ten obowiązek to gówno prawda.
Ja się Was pytam, co to k... ma być? To jakiś phishing, czy o co chodzi?

A masz, miales cos wspolnego USA ?

http://www.pit.pl/aktualnosci-podatkowe/0307-o-co-chodzi-z-fatca-11485/

"FATCA nakłada na zagraniczne instytucje, w tym także polskie, obowiązki sprawozdawcze dotyczące inwestycji będących własnością rezydentów podatkowych USA"

Bo phising ... chyba nie poleconym by przyslali.

J.

PBS Ciechanów - oświadczenie o rezydencji podatkowej