PC 800 Pacific Coast opony

Data: 2009-03-25 09:16:24
Autor: Garret
PC 800 Pacific Coast opony
witam, czy dysponuje ktoś serwisówką do tego modelu lub przerabiał
temat opon? Konkretnie chodzi mi o markę dedykowanych opon (rozmiar
znam)

Data: 2009-03-25 17:45:05
Autor: morghul
PC 800 Pacific Coast opony
Zdaje się że Dunlop K555, przynajmniej tak twierdzą tu: http://www.cyclewareables.com/pages/tires_direct_oem/tiresbymakeyearmodel.htm i chyba tu: http://www.jcwhitney.com/DUNLOP-K555-TIRES/GP_2015102_N_111+10211+600014323_10111.jcw

Jak się połamało to odpowiednio: http://skocz.pl/dagkt i http://skocz.pl/dagks

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-03-25 18:21:57
Autor: Eskimos
PC 800 Pacific Coast opony
On Wed, 25 Mar 2009 09:16:24 -0700 (PDT), Garret <dastin1@op.pl>
wrote:

Konkretnie chodzi mi o markę dedykowanych opon (rozmiar
znam)

Yy, a po co? To będzie model sprzed co najmniej 20 lat. Nawet jeżeli
ciągle go produkują, to nie lepiej coś współczesnego turystycznego?
Z6? 020?

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-03-25 10:44:23
Autor: Garret
PC 800 Pacific Coast opony
On 25 Mar, 18:21, Eskimos <eski...@tegoniemaicpnet.pl> wrote:
On Wed, 25 Mar 2009 09:16:24 -0700 (PDT), Garret <dast...@op.pl>
wrote:

> [...]

Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!

Może i lepiej, jednak próbuje zasięgnąć wiedzy w imieniu kolegi, do
którego należy motocykl. Liczę, że może wypowie się jakiś posiadacz
lub były posiadacz o swoich odczuciach, co do jazdy na różnych
oponach. Chodzi o to, że PC800 ponoć lubił jeden typ opony dedykowany
do tego modelu. Nie wiem ile w tym prawdy, ale zmiana na inne powoduje
ponoć jakieś negatywne odczucia podczas prowadzenia. Dotyczy to
zwłaszcza przodu. Z takimi opiniami spotkałem się już kilka lat temu,
kiedy sam przymierzałem się do takiego motocykla.

Data: 2009-03-27 21:10:06
Autor: Wojtek Pizoń
PC 800 Pacific Coast opony
Garret pisze:
witam, czy dysponuje ktoś serwisówką do tego modelu lub przerabiał
temat opon? Konkretnie chodzi mi o markę dedykowanych opon (rozmiar
znam)

Dunlop K-555 140/80-15 tył i 120/80-17 przód
pozdrawiam
ps.
gdybyś potrzebował serwisówki to się podzielić mogę

--
Pip PC800

Data: 2009-03-30 14:31:49
Autor: Garret
PC 800 Pacific Coast opony
On 27 Mar, 22:10, Wojtek Pizoń <pipuch-nosp...@swiecie.com.pl> wrote:
Garret pisze:

> [...]

pozdrawiam
ps.
gdybyś potrzebował serwisówki to się podzielić mogę

wielkie dzięki, mam właśnie ściągnąłem dość szczegółową z netu

PC 800 Pacific Coast opony