PC 800 Pacific Coast opony

Data: 2009-03-27 21:10:06
Autor: Wojtek Pizoń
PC 800 Pacific Coast opony
Garret pisze:
witam, czy dysponuje ktoś serwisówką do tego modelu lub przerabiał
temat opon? Konkretnie chodzi mi o markę dedykowanych opon (rozmiar
znam)

Dunlop K-555 140/80-15 tył i 120/80-17 przód
pozdrawiam
ps.
gdybyś potrzebował serwisówki to się podzielić mogę

--
Pip PC800

Data: 2009-03-30 14:31:49
Autor: Garret
PC 800 Pacific Coast opony
On 27 Mar, 22:10, Wojtek Pizoń <pipuch-nosp...@swiecie.com.pl> wrote:
Garret pisze:

> [...]

pozdrawiam
ps.
gdybyś potrzebował serwisówki to się podzielić mogę

wielkie dzięki, mam właśnie ściągnąłem dość szczegółową z netu

PC 800 Pacific Coast opony