PC dla rodzicow :)

Data: 2012-11-26 03:06:10
Autor: Corran
PC dla rodzicow :)
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 16:32:19 UTC+1 użytkownik Mr Misio napisał:
Czas wymienić PC dla rodziców, zwlaszcza, ze chca upgrade do Win8 (a co tam, niech mają, naogladali sie reklam...)

Wybralem taki składzik:

Kup im Microsoft Surface

Data: 2012-11-26 12:27:04
Autor: Mr Misio
PC dla rodzicow :)
Użytkownik Corran napisał:
[...]

To sobie kupie, jak wyjdzie nie-RT.

Zakladajac, ze kupilbym im RT to mialbym mniej wiecej taki sam nawal problemow i telefonow, jakbym im zainstalowal Linuxa.

Pomijam juz, ze Surface wyjdzie mnie 2-3 razy drozej niz to co mam w planie.

Data: 2012-11-26 04:31:55
Autor: Corran
PC dla rodzicow :)
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 12:27:00 UTC+1 użytkownik Mr Misio napisał:

> [...]

Pomijam juz, ze Surface wyjdzie mnie 2-3 razy drozej niz to co mam w planie.

Wiesz nie jestem pewien czy w dzisiejszych czasach pudło to dobre rozwiązanie "dla rodziców". To już chyba lepiej jakiś mini-ITX.

Nie wiem jak twoi, ale moi to tylko przeglądarki i Worda używają bez pomocy.

Data: 2012-11-26 16:21:38
Autor: Mr Misio
PC dla rodzicow :)
Użytkownik Corran napisał:
[...]

Idealne! I musi byc, bo po wymianie CRT na LCD kot sie przeniosl na pudlo :) Bo na monitorze juz nie moze :)

Nie wiem jak twoi, ale moi to tylko przeglądarki i Worda używają bez pomocy.

Moi jeszcze psuja komputer co jakis czas... ;)

PC dla rodzicow :)