PC - po wy艂膮czenie przesta艂 dzia艂a膰

Data: 2010-11-28 20:53:22
Autor: Irokez
PC - po wy艂膮czenie przesta艂 dzia艂a膰
U偶ytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:icu6n2$ffu$1news.onet.pl...
Witam,

Mam PC. Standard. Dzieciak w czasie gdy komputer si臋 艂adowa艂 (zdaje si臋 bios ect.) wy艂膮czy艂 wtyczk臋. Wszystko by艂o w porz膮dku do chwili gdy nie trzeba by艂o w艂膮czy komputera ponownie - ot贸偶 po prostu milczy jak zakl臋ty, ani mignie :-/.

Jak s膮dzicie co to mo偶e by膰?

Mi w ten spos贸b umar艂a p艂yta g艂贸wna Gigabyte.
Tyle 偶e ja grzecznie zamkn膮艂em system i wy艂膮czy艂em zasilanie. Na drugi dzie艅 niee wsta艂. Pad艂 chipset na p艂ycie.

--
Irokez

Data: 2010-11-29 09:33:36
Autor: JoteR
PC - po wy艂膮czenie przesta艂 dzia艂a膰
"Irokez" napisa艂:

prostu milczy jak zakl臋ty, ani mignie :-/.

Mi w ten spos贸b umar艂a p艂yta g艂贸wna Gigabyte.
Tyle 偶e ja grzecznie zamkn膮艂em system i wy艂膮czy艂em zasilanie.
Na drugi dzie艅 niee wsta艂. Pad艂 chipset na p艂ycie.

I z powodu chipsetu nie startowa艂y nap臋dy ani wiatraki, tak jak u w膮tkotw贸rcy? Przypuszczam, 偶e w膮tpi臋. Z do艣wiadczenia -  skoro grzeba艂 tam dzieciak, proponuj臋 sprawdzi膰 prze艂膮cznik na zasilaczu (je艣li jest). G艂upia rzecz, a ile potrafi krwi napsu膰. ;-)

JoteR

PC - po wy艂膮czenie przesta艂 dzia艂a膰